Itsellä käytössä nyt toiset lasit. Ensimmäiset (Pradat), joista tykkäsin paljon jäivät Lontoon Heathrowlle tammikuussa tänne Jenkkeihin lentäessäni. Siinä vaiheessa sitten ajattelin, että no mistäs uudet.
Päädyin tilaamaan netistä, enkä valita.
*linkki*
Tuolta tilasin, Ralph Laurenit, jotka eivät loppujen lopuksi kovin kalliiksi tulleet. Mutta itselläni onkin vain hieman heikentynyt kaukonäkö, joten en tarvitse kovin kummoisia linssejä (en monitehoja jne...). Onneksi olin ottanut tuon "reseptin" edes mukaan.
Mutta tuota voinen suositella, mallejakin on tarjolla melko paljon. (myös aurinkolaseissa)
Itse suosin rilleissä filosofiaa: Mieluummin yhdet hyvät kuin useammat huonot, etenkin kun näkö ei pysy samana kun ikää tulee lisää.
Laseissa asiaa ei mielestäni tarvitse nähdä näin, noita kehyksiä ja laseja kun saa kuitenkin ulkomailta ja netistä melko edullisesti, niitä laadukkaitakin. Tai itse asiassa kun en ole vielä niin kauaa laseja käyttänyt, niin en tiedä mitä lasien kehyksissä tuolla laadulla varsinaisesti voitaisiin tarkoittaa. Minulle riittää kunhan näyttävät hyvältä ja tuntuvat hyvältä, enempää en oikein osaa vaatia. Joten siksi itsekin aion tuota kehysvalikoimaa kasvattaa, näiden ruskeiden lisäksi pitäisi olla ainakin mustat ja sitten jotkut värikkäämmät.
Linkki poistettu verkkosivujen pyynnöstä. Osoite oli glassesonweb piste com.