Kirjoittaja Aihe: Baracuta  (Luettu 81040 kertaa)

Pchan

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2133
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #60 : 23.09.10 - klo:13:38 »
Baracutalla on näköjään kamaa alessa. Osaako joku kertoa mikä on G9 Cool Slim:

http://www.baracuta-g9.com/sale/G9S00037/5051235538719/f
http://www.baracuta-g9.com/G9-Slim-Fit-Harrington-Jackets/G9S0001/5051235561090/f

Voisin harkita tuollaista kesätakiksi, kun kerran alle satkulla näyttää saavan.

Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #61 : 23.09.10 - klo:14:15 »
Baracutalla on näköjään kamaa alessa. Osaako joku kertoa mikä on G9 Cool Slim:

http://www.baracuta-g9.com/sale/G9S00037/5051235538719/f
http://www.baracuta-g9.com/G9-Slim-Fit-Harrington-Jackets/G9S0001/5051235561090/f

Voisin harkita tuollaista kesätakiksi, kun kerran alle satkulla näyttää saavan.

Eli se on G9 slimfit. Jonkun verran kapeammalla sovituksella kuin original fit, mutta kuitenkin loppujen lopuksi varsin reilulla liikkumavaralla. Takki on siis hieman kapeampi hihoista, kainaloista, rinnasta ja vyötäröltä kuin original fit. Ylemmän linkin takissa näyttää olevan verkkovuori, joka on viileämpi, kevyempi ja näin ollen kesään sopivampi. Tosin se ei ole yhtä hieno kuin tuo perinteinen tartaanikuviolla oleva vuori. Tuo sana "cool" taitaa olla vain markkinointia, ilman suurempaa merkitystä..?? Eversti Ivy varmaan rientää hätiin korjaamaan jos olen tuossa kohtaa väärässä. Joissakin slimfiteissä on aavistuksen verran pidemmät hihat ja selkäosa kuin original fiteissä. Mikäli olet todella laiha kaveri, niin tuo slimfit ei ole laihalle slimmi, vaan edelleen jopa varsin väljä.
Vintage fit on sitten sellainen jona yleisesti sana slimfit mielletään.
« Viimeksi muokattu: 23.09.10 - klo:14:22 kirjoittanut Tumppi$ »
VASTATUULEEN!

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #62 : 23.09.10 - klo:16:57 »
Tuo sana "cool" taitaa olla vain markkinointia, ilman suurempaa merkitystä..??

Ei ole, vaan kyse on viileästä takista. "Mesh lining" tarkoittaa verkkomaista vuorikangasta normaalin ruudullisen kankaan sijaan.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #63 : 23.09.10 - klo:17:03 »
Tuo sana "cool" taitaa olla vain markkinointia, ilman suurempaa merkitystä..??

Ei ole, vaan kyse on viileästä takista. "Mesh lining" tarkoittaa verkkomaista vuorikangasta normaalin ruudullisen kankaan sijaan.

Ah, tosiaan. Olisi pitänyt hoksata sanan merkitys siitä verkkovuorista. Kiitoksia korjauksesta.
VASTATUULEEN!

vallaton

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 399
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #64 : 03.10.10 - klo:01:17 »
 Itse "erehdyin" ostamaan pari takkia Baracutan omasta nettikaupasta (alesta -50%) ja täytyy kehua  sekä takkeja että toimituksen sujuvuutta. En ollut huomannut tuota £5 pois toimituskuluista, jos tilaus menee yli £99, joten £10 toimituskulut ovat sangen kohtuulliset ja paketti tuli kotiin DHL:n toimittama nopeasti.

 Omat poiminnat olivat G9 Vintage Fit Twill Pale Blue kesäisempään menoon ja G9 British Wool Check Harrington kylmempään. Koon suhteen valinnat meni nappiin ja mitoitus on passeli. Vintage Fit kesällä on itselleni sopiva, paidan lisäksi muuta ei ehkä alle sopisi ja tuo normaali mitoitus taas antaa mahdollisuuden laittaa alle villapaidankin, kun sen tarve on.

Onko jollain kokemusta muista tuotteista kuin takeista, esimerkiksi neuleista?

nicklas

  • Kisälli
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #65 : 10.10.10 - klo:01:58 »
Iltaa,

Olen G9:sin ostoaikeissa ja netissä pyöriessäni törmäsin loistavaan foorumiinne.
Mitä kokoa suosittelisitte minulle, olen 187 pitkä ja painan 80+/-2kg. Rinnanympäryys 100cm.

kiitos vastauksistanne

Tumppi$

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1698
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #66 : 10.10.10 - klo:04:15 »
Iltaa,

Olen G9:sin ostoaikeissa ja netissä pyöriessäni törmäsin loistavaan foorumiinne.
Mitä kokoa suosittelisitte minulle, olen 187 pitkä ja painan 80+/-2kg. Rinnanympäryys 100cm.

kiitos vastauksistanne

Paino-pituussuhteestasi päätellen olet hoikka kaveri, vai?
Jos näin on, niin suosittelisin G9 slimfittejä tai jopa vintage fittejä koossa 40R.
Original fit on hoikalle varsin väljä joka paikasta. Koko 40R on varmasti muuten passeli sinulle, mutta vähän siinä ja siinä, onko se lyhyehkö varsinkin hihoistaan. 42R on sitten jo todella väljä ja reilu keski- ja ylävartalosta. Eli minä lähtisin kokeilemaan sinuna G9 slimfittiä koossa 40R. Mutta kuten varoitin, saattaa se olla sinulle aavistuksen lyhyt.
VASTATUULEEN!

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #67 : 10.10.10 - klo:09:47 »
Väittäisin että 187cm pitkälle jampalle 40R on ainakin hihoista auttamatta liian lyhyt.
Itse olen 182cm ja hihat ovat täsmälleen oikean pituiset. Milliäkään eivät saisi olla lyhyemmät.
42 koon vintage fit olisi oma valintani teikäläiselle.
There ain't no rest for the wicked...

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Baracuta
« Vastaus #68 : 10.10.10 - klo:11:12 »
Käsien pituuskin on kovin yksilöllistä. Itse olen 182cm ja 38R on oikea kokoa. Mutta itsellä ei ole kädet ja jalat kovin pitkät, selässä on se pituus itselläni.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

nicklas

  • Kisälli
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #69 : 10.10.10 - klo:14:16 »
Kiitos vastauksistanne,

Bongasin blocketista 40:sen slimmin, myyjä sanoi olevansa 185 pitkä, joten taidan ostaa tuon ja siitä sitten ottaa tuntumaa, kun tuo nyt ei ollut hinnalla pilattu.
Myyn sitten täällä eteenpäin jos ei hihat riitä.
Oliko hihoissa varaa pidentää vai muistanko väärin?

Loial

  • Kisälli
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #70 : 01.11.10 - klo:21:52 »
Ketkä myyvät Suomessa Baracutaa? Voisi käydä paikan päällä sovittamassa.

tuomas

  • Vieras
Vs: Baracuta
« Vastaus #71 : 29.11.10 - klo:21:05 »
Nyt olisi päivän verran Baracutan pikeet 15 puntaa. Tuolla hinnalla ovat mielestäni varsin kelpo paitoja, ja kesähän on jo ihan nurkan takana. Baracutan postimaksut vaan ovat aikamoiset: 15 puntaa nekin. Itse saatan kaikesta huolimatta jopa tilata, joten nopea päättäjä ehtii tilaukseen mukaan.

mikmu

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 383
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #72 : 29.11.10 - klo:22:19 »
Nyt olisi päivän verran Baracutan pikeet 15 puntaa. Tuolla hinnalla ovat mielestäni varsin kelpo paitoja, ja kesähän on jo ihan nurkan takana. Baracutan postimaksut vaan ovat aikamoiset: 15 puntaa nekin. Itse saatan kaikesta huolimatta jopa tilata, joten nopea päättäjä ehtii tilaukseen mukaan.

Kiitos vihjeestä pistin kolme paitaa, £50 kelpo tarjous.

tuomas

  • Vieras
Vs: Baracuta
« Vastaus #73 : 30.11.10 - klo:10:32 »
Kappas vaan, koodilla AS15 saa vielä 15% hinnasta pois.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Baracuta
« Vastaus #74 : 30.11.10 - klo:12:23 »
Tuomas, joko ehdit tilaan? Olisin voinut ehkä tilata myös pari kappaletta. Onko kellään tuntumaa noista Polojen koko luokituksista Baracutalla. En tiedä pitääkö ottaa S vai M.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi