Kirjoittaja Aihe: Baracuta  (Luettu 80410 kertaa)

tuomas

  • Vieras
Vs: Baracuta
« Vastaus #75 : 30.11.10 - klo:12:58 »
Tuomas, joko ehdit tilaan? Olisin voinut ehkä tilata myös pari kappaletta. Onko kellään tuntumaa noista Polojen koko luokituksista Baracutalla. En tiedä pitääkö ottaa S vai M.

Tilasin jo. Pikeet ovat aika tilavia. Mulle tällaisena perusruipelona menee S-koko, kun normaalisti olen M/48. Jos haluaa pikeen tosi slimminä ja hauista puristavana niin sitten Baracuta ei ole paras vaihtoehto.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Baracuta
« Vastaus #76 : 30.11.10 - klo:13:31 »
Ok, eli S minullekkin (36-38 kokoa). Otetaan kokeeksi ja jos ei istu niin eiköhän niille joku ostaja löydy.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #77 : 30.11.10 - klo:13:59 »
Ok, eli S minullekkin (36-38 kokoa). Otetaan kokeeksi ja jos ei istu niin eiköhän niille joku ostaja löydy.

Jami, joko ehdit tilaamaan?
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Baracuta
« Vastaus #78 : 11.12.10 - klo:15:18 »
^En huomannutkaan aikaisemmin viestiä, juu ehdin tilaamaan.

Paketti tuli eilen, sisälsti kolmesta tilastusta paidasta kaksi, yhden kohdalla luki että "out of stock", laskuttivatkin luottokortilta vain 2 paitaa, mutta postikulut samat 15£. Vaikuttaa siis siltä että kolmatta paitaa ei edes tule kun varastoa lisää saavat, mutta en taas ole tyytyväinen jos maksan kahden paidan toimituskuluja 15£, sen takia oikeastaan niitä kolme tilasinkin. No pistin heidän formin kautta reklamaatiota, katotaan mitä vastaavat (maili suoraan siihen osoitteeseen mikä on heidän maileissaan tulee bumerangina takaisin).
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

geezer

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 296
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #79 : 11.12.10 - klo:17:53 »

Paketti tuli eilen, sisälsti kolmesta tilastusta paidasta kaksi, yhden kohdalla luki että "out of stock", laskuttivatkin luottokortilta vain 2 paitaa, mutta postikulut samat 15£. Vaikuttaa siis siltä että kolmatta paitaa ei edes tule kun varastoa lisää saavat, mutta en taas ole tyytyväinen jos maksan kahden paidan toimituskuluja 15£, sen takia oikeastaan niitä kolme tilasinkin. No pistin heidän formin kautta reklamaatiota, katotaan mitä vastaavat (maili suoraan siihen osoitteeseen mikä on heidän maileissaan tulee bumerangina takaisin).

hieman samalla tavalla kävi täälläkin. tilasin pikeen ja neuleen, vain jälkimmäinen toimitettiin ja ensimmäisen kohdalla 'to follow' -merkintä. ehdin kuitenkin reklamoimaan asiasta jo alkuviikosta, saatuani mailin postitetuista tuotteista. lopputuloksena hyvittävät sekä pikeen että postikulut (yht. 30£). saapa nähdä, tuleeko paita vielä perässä.

« Viimeksi muokattu: 11.12.10 - klo:17:55 kirjoittanut geezer »

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Baracuta
« Vastaus #80 : 11.12.10 - klo:17:58 »
Itsekin sain mailin postitetuista tuotteista ja koitin siitä heti reklamoida, siinä kun luki että "This shipment completes your order", mutta se viesti tuli bumerangina takaisin enkä tajunnut sitten heti reklamoida tuolta webin kautta.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

geezer

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 296
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #81 : 21.12.10 - klo:11:30 »
Itsekin sain mailin postitetuista tuotteista ja koitin siitä heti reklamoida, siinä kun luki että "This shipment completes your order", mutta se viesti tuli bumerangina takaisin enkä tajunnut sitten heti reklamoida tuolta webin kautta.

saitko rahasi takaisin? baracutan asiakaspalvelun nukaan mainitsemani 30£ on palautettu 11 päivää sitten. vielä ei luottokortilla kuitenkaan näy mitään. voi tietysti olla, että prosessi ottaa aikansa.

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Baracuta
« Vastaus #82 : 21.12.10 - klo:17:19 »
Eivät ole vielä edes vastanneet mitään... Mitä kautta olit heihin yhteydessä?
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

markus

  • Kisälli
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #83 : 21.12.10 - klo:17:57 »
Eivät ole vielä edes vastanneet mitään... Mitä kautta olit heihin yhteydessä?

Kuulostaa kovin tutulta, sillä erotuksella että kaikki tilatut kyllä tulivat, mutta ne velotettiin kahteen kertaan vähän eri summilla.

Luottokunnan kautta sitten omat rahat takaisin.

geezer

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 296
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #84 : 22.12.10 - klo:07:49 »
omalta kohdaltani asia selvisi. lopulta kortilta on veloitettu vain neule, joten kaikki meni kuten pitikin.

jami: tein tismalleen samoin kuin itse kuvasit. yritin aluksi lähettää asiakaspalveluun suoraan mailia - ei onnistunut, vaan tuli bumerangina takaisin. seuraavaaksi
lähetin viestin palautelomakkeen kautta. tämä onnistui noin kymmenen yrityksen jälkeen (kirjoitin kenttään ilmeisesti liikaa merkkejä).

kaiken kaikkiaan jäi ko. puljusta aika huono maku, varsinkin kun on täältä lukenut lisää vastaavista tapahtumista.
« Viimeksi muokattu: 22.12.10 - klo:07:53 kirjoittanut geezer »

Jami

  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3433
    • Profiili
    • Kuusikorpi.fi
Vs: Baracuta
« Vastaus #85 : 22.12.10 - klo:13:14 »
^ ai, mulla maistuu kyllä jos paska suussa. Oon mä sieltä saanut yhden viestin. Kuittauksen siitä että viesti on tullut perille ja heidän tavoitteensa on vastata kaikkiin 24h sisällä.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

SloBo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 731
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #86 : 07.01.11 - klo:23:12 »
Varoituksen sanana todettakoon, että Baracuta G4:ssä on radioaktiiviset napit. Ovat halkeilleet itsekseen kaikki paitsi se yksi, jonka jouduin miltei heti oston jälkeen itse ompelemaan paremmin paikalleen. Laitoin tästä palautetta aspaan, mutta tuskinpa sieltä kukaan vastaa. Tietty voisi valittaa myös myyjälle.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #87 : 08.01.11 - klo:11:26 »
^ Höh, minulla ovat onneksi kestäneet yhtenä kappaleena ja paikoillaan mutta saisivat tosiaan olla hieman paremmin ommeltuja.
Suositellaan täysraittiutta.

clay

  • Kisälli
  • Viestejä: 37
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #88 : 26.02.11 - klo:16:46 »
Nostellaanpa ketjua ylös.

Missä hinnoissa G9:t (cool slim fitit) pyörivät kivijalkakaupoissa? Firman omilla nettisivuilla näyttää olevan noin 160 euroa + postit. Ja mistä näitä löytyy Helsingistä? Jos hintaero ei huima ole, niin mielelläänhän sitä aina paikallista yrittäjää tukisi.

Vähän koon kanssa tässä arvon myös. Itse olen about 183cm/82kg. Olisikohan se sitten 42R sopiva?

Tulipa muuten puljun sivuilla vastaan varsin karmea camo-viritys:
http://www.baracuta-g9.com/Collaborations/B3617G9/5051235401419/f

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Baracuta
« Vastaus #89 : 26.02.11 - klo:17:16 »
Clay, olen aika lailla samoissa mitoissa ja itselle 42 R istuu oikein hyvin. 40 R menee myös, mutta on hiukan knafti.
get your kicks on route six six six