Kirjoittaja Aihe: Baracuta  (Luettu 80420 kertaa)

PleaseDeleteMe

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2726
  • Delete me please
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #105 : 02.04.11 - klo:22:43 »
Baracuta ei varmaankaan valmista takkejaan eri pituus-malleja, rinnanympärykseltään medium varmasti olisi passeli mutta epäilen että pituus jää lyhyeksi, puvuissakin kun suosin long-pituisia..?

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #106 : 02.04.11 - klo:22:56 »
Itse olen vahvasti 40R mies, kuitenkin M Baracutan hihat ovat juuri ja juuri itselleni riittävät.
Jos olet 40L miehiä niin ei tule onnistumaan.

Lisäksi, olen ihan valmis kiroamaan koko perkeleen kioskin alimpaan helvettiin mitä asiakaspalveluun tulee.

2kk odotellut palautusta rahoista jotka menetin heidän viallisesta kauppasoftastaan johtuen.
Mailit yhä bumerangina takaisin ja puhelimella ei saa kiinni ketään joka voisi asian suhteen auttaa...
F U Baracuta!!

Seuraavat Harrit Combatilta.
There ain't no rest for the wicked...

CyberDog

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 647
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #107 : 03.04.11 - klo:11:22 »
Combatilta?

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4717
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #108 : 03.04.11 - klo:12:59 »
Itse olen vahvasti 40R mies, kuitenkin M Baracutan hihat ovat juuri ja juuri itselleni riittävät.
Jos olet 40L miehiä niin ei tule onnistumaan.

Olen pitkä ja pituuteen suhteutettunakin pitkäkätinen mutta Baracutan G4-mallissa on aivan riittävän pitkät hihat - pikemminkin turhan pitkät kuin lyhyet. Lisäksi sen leikkaus on kapeahko. Jos ei tarvitse Harringtoniinsa resoreita (joiden puute itselleni on silkkaa plussaa), kannattaa pitkäkätisen tsekata G4. Oi Polloin sivuilta löytyvät hyvät mitat takeista.
Suositellaan täysraittiutta.

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #109 : 03.04.11 - klo:17:12 »
2kk odotellut palautusta rahoista jotka menetin heidän viallisesta kauppasoftastaan johtuen.
Mailit yhä bumerangina takaisin ja puhelimella ei saa kiinni ketään joka voisi asian suhteen auttaa...
F U Baracuta!!

Luottokuntaan yhteyttä?
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #110 : 03.04.11 - klo:18:17 »
^Seuraavaksi tartuttava tähän.
There ain't no rest for the wicked...

DeLillo

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 206
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #111 : 03.04.11 - klo:21:51 »
Otin riskin ja tilasin suoraan Baracutalta, kun slim fitin made in England -versioita sai sopuisaan hintaa ja vielä lisäalennuksella T.Salaman kertomalla koodilla. Tattista vaan.

Tilasin kaksi takkia: toisen isälleni ja toisen itselleni. Isälläni on tämän jälkeen kaksi harringtonia eikä ole edes taksikuski.

Palaan myöhemmin kiroilemaan, kun kaupan kanssa tulee ongelmia.

Salama

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 937
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #112 : 03.04.11 - klo:22:30 »
Palaan myöhemmin kiroilemaan, kun kaupan kanssa tulee ongelmia.
Toivotaan parasta, mutta kiroillaan täällä sitten porukalla. Itsekin laitoin tuonne hetki sitten tilauksen, viisaampien ohjeista välittämättä...

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #113 : 04.04.11 - klo:08:30 »
^ Olen tässä mukana. Yksi geeysi lisää.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Gki

  • Kisälli
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #114 : 05.04.11 - klo:19:05 »
Tilasin, kaikesta sanotusta huolimatta, itsekin Baracutalta G9:n. Pitää kuitenkin jatkossa muistaa myös Ebay.

Huomasin tilattaessa sellaisen, että Firefoxilla kauppa ei jostain syystä päästä maksua läpi (ei näy katevarauksena). Internet Explorerilla pelitti heti. Jos satun uudestaan ko. paikasta tilaamaan, käytän kyllä IE:ia. Saattaa johtua Firefoxin lisäosista, tai sitten ei.

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #115 : 05.04.11 - klo:22:13 »
Tänään tuli Baracutalta sähköpostia paketin lähdöstä kohti Suomea.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Plainwhitetee

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 369
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #116 : 06.04.11 - klo:12:48 »
Tilasin, kaikesta sanotusta huolimatta, itsekin Baracutalta G9:n. Pitää kuitenkin jatkossa muistaa myös Ebay.

Huomasin tilattaessa sellaisen, että Firefoxilla kauppa ei jostain syystä päästä maksua läpi (ei näy katevarauksena). Internet Explorerilla pelitti heti. Jos satun uudestaan ko. paikasta tilaamaan, käytän kyllä IE:ia. Saattaa johtua Firefoxin lisäosista, tai sitten ei.

Kiitos tästä. Minun tilaukseni ei onnistunut. Yritin Ketulla. Nyt kun näyttää siltä, ettei Visaa ole laskutettu, aion kokeilla uudestaan IE:lla. Aika riski bisnes kyllä näiden tarinoiden jälkeen - mitään vastausta heiltä ei kyselyyni ole tullut, ja info@baracuta, vai mikä se sähköpostiosoite olikaan, e i  t o i m i. Silti, viidenkympin Harrington saa riskeeraamaan.
- Voi voi. Tämä kaikki on niin ohimenevää. (Paddington)

Numa

  • Kisälli
  • Viestejä: 34
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #117 : 06.04.11 - klo:13:12 »
Oma Baracuta G9 ja G10 neitsyys on nyt menetetty. Laitoin tilauksen Baracutalle 28.3. ja posti toi äsken paketin kotiovelle. Paketista kuoriutui siis "G10 Vintage Fit 'Eastwood' Jersey Jacket Dark Navy M" ja "G9 'Hazelwood' Slim Fit Herringbone Harrington Jacket Brown M". G10 on suhteellisen slimmi ja G9 on värityksen puolesta ehkä hieman turhan "pappamainen", mutta muuten malli on mielestäni tyylikäs. Luulenpa, että on pakko hankkia muutama G9 lisää.

Oma tilauskokemukseni on siis kokonaisuutena positiivinen.

DeLillo

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 206
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #118 : 06.04.11 - klo:16:47 »
Minulla tilaus meni kyllä läpi Firefoxilla tai ainakin paketti on lähetystietojen perusteella jo Tanskassa. Visalta suoritettuja veloituksia en ole käynyt katsomassa.

DeLillo

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 206
    • Profiili
Vs: Baracuta
« Vastaus #119 : 08.04.11 - klo:13:31 »
Jatketaanpas raportointia: lähetti toi tänään paketin, jossa kaksi tilauksen mukaista G9:ää, joten viisi arkipäivää meni toimituksessa.

Erittäin hyvältä vaikuttaa ja koko osui kohdalleen. Slim fit 40 on varrelleni (189cm, rinnanympärys 39 tuumaa) aika passeli ja hihanpituuskin riittää. Isälle tuli slim fit 42, joka on tietenkin minulle rinnasta liian väljä.

Tällä kokemuksella hyvä fiilis Baracutan omasta nettikaupasta, vaikka monta viikkoa sitten lähettämääni kokokyselyyn ei vastausta ole tullut.