Mitä tänään on päälläsi?

Aloittaja Ville, 18.03.09 - klo:19:24

« edellinen - seuraava »

PleaseDeleteMe

Legenda
Delete me please
Kirjattu

Jami

Ylläpitäjä
Legenda
  1. jamisstudio@hotmail.com
Sijainti: Tampere
Kirjattu
Not Bad, tykkään neuleliivistä. Pitäisi itsekin ostaa pari tuollaista. Myös takki on hyvännäköinen.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

PleaseDeleteMe

Legenda
Delete me please
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Jami - 13.02.10 - klo:00:08
Not Bad, tykkään neuleliivistä. Pitäisi itsekin ostaa pari tuollaista. Myös takki on hyvännäköinen.

Tuossa on eräästä toisesta puvusta tuo liivi, ei ole neuleliivi vaikka helposti niin voisi olettaakin - olisi ainakin rennompi otteeltaan silloin.. pitääpä lisätä ostoslistalle :)

Jami

Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Hypno - 13.02.10 - klo:00:13
Lainaus käyttäjältä: Jami - 13.02.10 - klo:00:08

Tuossa on eräästä toisesta puvusta tuo liivi, ei ole neuleliivi vaikka helposti niin voisi olettaakin - olisi ainakin rennompi otteeltaan silloin.. pitääpä lisätä ostoslistalle :)
Katos, kyllä sen huomaa kun tarkemmin katsoo. Eka katsoin sen tosiaan neuleliiviksi. Tekstuuriltaan näyttää silti edelleen mun silmiin neuleelta ainakin tällä näytöllä :) Ei paha tosiaan perus liivinkään kera, mutta laadukkaan napakan neuleliivin kanssa uskoisin että se toisi siihen sellaisen hyvän rennon siistin otteen.

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Erinomaista, Hypno!
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

pietro

*
Edistynyt
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Hypno - 12.02.10 - klo:23:58
Illan kokeiluja

Hyvin toimii. Yksivärinen liivi rauhoittaa kokonaisuuden hienosti; ilman sitä olisi rauhaton, kun sekä takissa, paidassa että solmiossa on raitaa/ruutua.

sproily

Legenda
Parantumaton retro-eksentrikko
Sijainti: Tammerfors
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Hypno - 12.02.10 - klo:23:58

Erinomaista, tästä minä pidän! ++

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

dhilsu

**
Flanööri
Kirjattu
Hypno: solmiosta en sano muuta kuin että vihaan keltaista (määräävänä) värinä. ;) Muuten oikein maukas ja hyvin istuva paketti. Mikä on takin valmistaja?

PleaseDeleteMe

Legenda
Delete me please
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: dhilsu - 15.02.10 - klo:21:19
Hypno: solmiosta en sano muuta kuin että vihaan keltaista (määräävänä) värinä. ;) Muuten oikein maukas ja hyvin istuva paketti. Mikä on takin valmistaja?

Keltaiseen/oranssiin olen itse ihastunut hiljattain vasta itsekin, toimii sinisen ja harmaan kanssa näpsäkästi :). Takki on Marks&Spencers Collezione-sarjaa, eBay-löytö uutena with tags ~40 eur posteineen, uutena M&S:ltä 99 puntaa.

i v y m a n

Legenda
button downs weejuns rain macs what else is there?
Kirjattu
Hypnolla ihan mainio combo. Itse nimen omaan pidän keltaisesta solmiosta. Kun kravaatilla mennään sen tulee olla voimakkaan värinen olematta räikeä. Itse en voi sietää liian vaaleita / pastellisävyisiä solmioita. POW checkistä aina pisteet.

Lisäksi, takki näyttää istuvan hyvin. Elävä osoitus siitä että hyvän näköisen takin ei tarvitse olla Savile Rowlla teetetty ja tuhansien eurojen hintainen. Lisäplussaa siitä.
get your kicks on route six six six

dhilsu

**
Flanööri
Kirjattu
POW-kuosista tulee aina yksi lisäpiste. Takki näytti kuvassa sen verran jämäkältä, että yritin naruttaa googlea kertomaan lisää. Ei löytynyt, poistunut ilmeisesti Markun&Sepon valikoimista. Että voi sun Garmisch-Partenkirchen!

Dandylion

**
Flanööri
Kirjattu

Tällaset "arkivaatteet" tänään. (rumuus sensuroitu)

EDIT: Ja nyt jatkamaan tanssimista. --->

Jami

Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Ai niin tänään on vanhojen tanssit :) Masa pistää sitten kans kuvaa varmaan ;)

i v y m a n

Legenda
button downs weejuns rain macs what else is there?
Kirjattu
Voi Jeesus - omista vanhojen tansseista on nyt 23 vuotta.

Nyt pojat ahdistaa! :D
get your kicks on route six six six

kapten GT

Legenda
Stiff Upper Lip
Kirjattu
22. Niin kaukana on nuoruus ja kuolemattomuus.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta