• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Pukimo Raivio - aina klassista tyyliä.

Vieraile nyt:
www.pukimoraivio.fi

Päävalikko

Mitä tänään on päälläsi?

Aloittaja Ville, 18.03.09 - klo:19:24

« edellinen - seuraava »

PleaseDeleteMe

Jami

Not Bad, tykkään neuleliivistä. Pitäisi itsekin ostaa pari tuollaista. Myös takki on hyvännäköinen.
Rakkaudella maalta: http://www.kuusikorpi.fi

PleaseDeleteMe

Lainaus käyttäjältä: Jami - 13.02.10 - klo:00:08
Not Bad, tykkään neuleliivistä. Pitäisi itsekin ostaa pari tuollaista. Myös takki on hyvännäköinen.

Tuossa on eräästä toisesta puvusta tuo liivi, ei ole neuleliivi vaikka helposti niin voisi olettaakin - olisi ainakin rennompi otteeltaan silloin.. pitääpä lisätä ostoslistalle :)

Jami

Lainaus käyttäjältä: Hypno - 13.02.10 - klo:00:13
Lainaus käyttäjältä: Jami - 13.02.10 - klo:00:08

Tuossa on eräästä toisesta puvusta tuo liivi, ei ole neuleliivi vaikka helposti niin voisi olettaakin - olisi ainakin rennompi otteeltaan silloin.. pitääpä lisätä ostoslistalle :)
Katos, kyllä sen huomaa kun tarkemmin katsoo. Eka katsoin sen tosiaan neuleliiviksi. Tekstuuriltaan näyttää silti edelleen mun silmiin neuleelta ainakin tällä näytöllä :) Ei paha tosiaan perus liivinkään kera, mutta laadukkaan napakan neuleliivin kanssa uskoisin että se toisi siihen sellaisen hyvän rennon siistin otteen.

Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

pietro

Lainaus käyttäjältä: Hypno - 12.02.10 - klo:23:58
Illan kokeiluja

Hyvin toimii. Yksivärinen liivi rauhoittaa kokonaisuuden hienosti; ilman sitä olisi rauhaton, kun sekä takissa, paidassa että solmiossa on raitaa/ruutua.

sproily

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

dhilsu

Hypno: solmiosta en sano muuta kuin että vihaan keltaista (määräävänä) värinä. ;) Muuten oikein maukas ja hyvin istuva paketti. Mikä on takin valmistaja?

PleaseDeleteMe

Lainaus käyttäjältä: dhilsu - 15.02.10 - klo:21:19
Hypno: solmiosta en sano muuta kuin että vihaan keltaista (määräävänä) värinä. ;) Muuten oikein maukas ja hyvin istuva paketti. Mikä on takin valmistaja?

Keltaiseen/oranssiin olen itse ihastunut hiljattain vasta itsekin, toimii sinisen ja harmaan kanssa näpsäkästi :). Takki on Marks&Spencers Collezione-sarjaa, eBay-löytö uutena with tags ~40 eur posteineen, uutena M&S:ltä 99 puntaa.

i v y m a n

Hypnolla ihan mainio combo. Itse nimen omaan pidän keltaisesta solmiosta. Kun kravaatilla mennään sen tulee olla voimakkaan värinen olematta räikeä. Itse en voi sietää liian vaaleita / pastellisävyisiä solmioita. POW checkistä aina pisteet.

Lisäksi, takki näyttää istuvan hyvin. Elävä osoitus siitä että hyvän näköisen takin ei tarvitse olla Savile Rowlla teetetty ja tuhansien eurojen hintainen. Lisäplussaa siitä.
get your kicks on route six six six

dhilsu

POW-kuosista tulee aina yksi lisäpiste. Takki näytti kuvassa sen verran jämäkältä, että yritin naruttaa googlea kertomaan lisää. Ei löytynyt, poistunut ilmeisesti Markun&Sepon valikoimista. Että voi sun Garmisch-Partenkirchen!

Dandylion

Tällaset "arkivaatteet" tänään. (rumuus sensuroitu)

EDIT: Ja nyt jatkamaan tanssimista. --->

Jami

Ai niin tänään on vanhojen tanssit :) Masa pistää sitten kans kuvaa varmaan ;)

i v y m a n

Voi Jeesus - omista vanhojen tansseista on nyt 23 vuotta.

Nyt pojat ahdistaa! :D
get your kicks on route six six six

kapten GT

22. Niin kaukana on nuoruus ja kuolemattomuus.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta