Satunnaisia kysymyksiä

Aloittaja Ville, 04.08.10 - klo:21:08

« edellinen - seuraava »

Arska

Legenda
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
Mutta tuo ei pitemmän päälle tee hyvää kengän kantaosalle.
Suositellaan täysraittiutta.

-Mars-

Auktoriteetti
Sijainti: Espoo
Kirjattu
Perjantaiksi valkoinen paita tumman puvun alle, tuplamanseteilla, aikuisten kokoa (hartiat ja punaviinikumpu), aikataulun vuoksi lähinnä Hki kantakaupunki. Mikä ja mistä?
--
-Mars-

Laurentius

Legenda
Kirjattu
^ Ratkaisin pari vuotta sitten tismalleen saman ongelman menemällä Stockmannin miesten osastolle, ja esittämällä tuon kysymyksen myyjälle. Stockalla luulisi olevan vieläkin laajin paitavalikoima ja useita eri merkkejä ja malleja. Eli jos äkkiä pitää saada niin sinne.

-Mars-

Auktoriteetti
Sijainti: Espoo
Kirjattu

Mp

**
Flanööri
Kirjattu

Onko kellään tullut vastaan samalla rakenteella toteutettuja sandaaleja, mutta kokonaan mustasta nahasta valmistettuina? Myös pohja saisi olla nahkaa.

Arska

Legenda
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
Mihin tarvitset moisia?
Suositellaan täysraittiutta.

Mp

**
Flanööri
Kirjattu

Jussi

Legenda
Sijainti: Turku
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Mp - 26.05.16 - klo:12:09
Rannalle tyyliä.

Skippaa sandaalit, osta Manebit.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Jarmo

Eleganssin esitaistelija
Kirjattu
Kesäksi pitäisi saada pellavaa. Suitsupplylta on jo kaikki koot menneet, joten nyt kaivattaisiin vinkkejä. Hakusessa siis pellava (-sekoite) housuja ja pellavapaitoja. Housut saisivat olla tyyliltään siistejä chinoja, ei mitään kuminauha-/nauhakiristysvyötäröisiä rytkyjä. Hintaluokaltaan SS:n tasoisia.

Paitoja näyttäisi olevan Uniqlolla. Onko näistä Uniqlon pellavapaidoista ihmisillä kokemusta? Ostamisen arvioisia? Muita paikkoja mistä ostaa?

_N_J_P_

**
Flanööri
Kirjattu
Uniqlon hinta/laatu suhde on erinomainen. Voin myydä sinulle vähän käytetyn beigen mediumin testiin, jos kiinnostaa. Liian iso minulle.

Brooks Brothersilta olen myös ostanut pellavaa. Ne ovat myös hyviä, mutta hieman tyyriimpiä. Uniqlo on ainut halpa jonka laatuun olen ollut tyytyväinen.

Kesäksi suosittelen myös seersuckeria. Tuon kankaan tuntuma on erinomainen ja mukavan viileä.

Farmer John

Legenda
Kirjattu
^^Mikä sun koko on? Mulla on yhdet käyttämättömät 50 koon pellava/puuvilla chinot joiden palautuksen ryssin.
http://eu.suitsupply.com/en/trousers/light-brown-trousers/B768.html?vpid=B76805

Jarmo

Eleganssin esitaistelija
Kirjattu
FJ:lle: Koko on 46 tai 44 vähän riippuen fitistä.

NJP:lle: Itse olen S-kokoinen, joten minullekin tuo liian iso.

Leba

**
Flanööri
Kirjattu
Mulla olisi Uniqlon valkoinen pellavapaita S-koossa, jota ei ole tullut käytettyä kertaakaan. Fitti ei omaa silmää miellytä.

Jarmo

Eleganssin esitaistelija
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Leba - 26.05.16 - klo:16:26
Mulla olisi Uniqlon valkoinen pellavapaita S-koossa, jota ei ole tullut käytettyä kertaakaan. Fitti ei omaa silmää miellytä.
Kerrotko vähän lisää siitä fitistä? Mikä siinä ei miellytä?

_N_J_P_

**
Flanööri
Kirjattu
Mielestäni pitää olla vähän hartioita että tuo uniqlo toimii. Ei siis ihan slim, mutta ei ihan säkkikään...