Alennusvinkit

Aloittaja Jälkiviisas, 01.12.10 - klo:21:35

« edellinen - seuraava »

_N_J_P_

**
Flanööri
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: mbch - 05.03.15 - klo:15:36
Lupaan että yllätyt positiivisesti :) Tossa mun arviota asiasta: http://casuallysmart.com/2015/02/11/review-hm-selvedge-denim/

Hyvä arvostelu. Tuon olin joskus lukenutkin, ja siksi uskalsin tilata.

Tosin nyt tuo koko rupesi epäilyttämään. Näytät aika samalla ruumiinrakenteella varustetulta kuin minä ja tilasin 32:set. Olen siis 180cm 73kg, ja kaikki lihakset reisissä ja perseessä. Pitäisiköhän peruuttaa ja vaihtaa yhden pienempään…

edit: Tein hieman salapolisiisin työtä ja etsin tekniset tietosi foorumilta. Vaihdoin suosiolla 31:siin. Olisi pitänyt arvata että vanityn määrä on sama kuin muilla ruotsalaisilla pöksykauppialla… Käyttänyt nyt paljon Leviksiä, ja niissä on vain noin tuuma ekstraa.

mbch

Auktoriteetti
Kirjattu
LainaaHyvä arvostelu. Tuon olin joskus lukenutkin, ja siksi uskalsin tilata.
Kiitos
Lainaaedit: Tein hieman salapolisiisin työtä ja etsin tekniset tietosi foorumilta. Vaihdoin suosiolla 31:siin. Olisi pitänyt arvata että vanityn määrä on sama kuin muilla ruotsalaisilla pöksykauppialla… Käyttänyt nyt paljon Leviksiä, ja niissä on vain noin tuuma ekstraa.
Kuulostaa pelottavalta :D

Mutta tosiaan uskon, että 31 on sulle hyvä.

Tadu

*
Edistynyt
Kirjattu
Tilasin itsellenikin 31":set. Katsotaan miten istuu. Halvat ainakin ovat. Yleensä minulla on näissä farkuissa vyötärö jotain 30 - 32 väliltä.

U-Haul

Legenda
Kirjattu
Barbourin SL Bedale koossa XL -48% alessa 130 punnalla. Ei nyt ihan ilmainen, mutta kaiketi ihan ok hinta.

http://www.infinities.co.uk/clothing-c56/jackets-c4/barbour-barbour-sl-bedale-waxed-jacket-sage-p102547
Keep Calm and Carry On.

CoccoBill

Auktoriteetti
Kirjattu

_N_J_P_

**
Flanööri
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: mbch - 06.03.15 - klo:10:02
Mutta tosiaan uskon, että 31 on sulle hyvä.

Noniin. Nyt tuli H&M selvedge.

Eipäs ole hetkeen tullut H&M housuja testattua. Ja siis mitä hittoa, näissä 31:ssä on melkein 35-tuumainen vyötärö. Ja regular waist mallissa kun se osuu vielä aika kohdalleen 33:sen vyötärölleni. Kuuluisiko näitä teini/hipsteri tyyliin roikottaa? Taitaa olla turha toivo että nämä olisivat unsanforized ja kutistuisivat mittoihin. Toisaalta pakaroista on jo aika kireät…

Saa nähdä meneekö palautukseen tai torille!

edit: Mahdollisesti 5% kutistuu lapun mukaan. Ei se kai auta kun testata.

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Johnston's of Elgin, joka on suosikkineulevalmistajani, tarjoaa tällä hetkellä alessa erinomaisen hinta-laatudiilin pelkistetyissä merinovillaisista, ohuista neuleista:

http://www.johnstonscashmere.com/eu/mens/clearance.html

Värejä sekä kokoja on paljon, mutta mitoituksesta en osaa sanoa. Kaikki Johnston'sini ovat Berg&Bergin valikoimasta, joka on hoikkaa tekoa, ja kaiketi eroaa J:n omasta mallistosta.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Bexleyn lepolestit 10 euroa pari, pitäisi olla hinta kohdallaan.
http://tyyliniekka.fi/blogi/bexleyn-lepolestit-10e-pari/

konda

Legenda
Kirjattu
Alkaa olemaan hinnat kohdillaan. Katetta siis löytyy.

_N_J_P_

**
Flanööri
Kirjattu
edit:

Unohtakaa.

Bexleyn ostoskori vain sekoili.

mikse

Kisälli
Kirjattu
Minkäslainen mitoitus noissa on? Eli otanko ihan normi 45 vai kannattaako yksi pienempi (tai isompi)? Kai noita vois tilailla, jos joku haluaa samassa läjässä, niin infoa vaan.

konda

Legenda
Kirjattu
Normi koko mun mielestä kehiin. Saat kyllä torilla myytyä jos ei natsaa.

Partasuti

Legenda
Kirjattu

Helsingin Stockmannille oli ilmestynyt rekki Lubikan takkeja, noin 400 eurolla irtoaisi. Hullujen päivien jälkeen voisi mennä sovittamaan.

_ a m _

Legenda
Kirjattu
Samanlainen valikoimahan löytyy jopa Tampereelta.

_ a m _

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Maira - 17.03.15 - klo:21:19
Bexleyn lepolestit 10 euroa pari, pitäisi olla hinta kohdallaan.

Kiitos tästä. Panin neljä paria tulemaan.