Mitä tänään on päälläsi?

Aloittaja Ville, 18.03.09 - klo:19:24

« edellinen - seuraava »

Tuukka

*****
Legenda
Viestit: 1127
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Ville - 04.09.14 - klo:16:03
Maira, eipä syyttä, housut näyttävät karmeilta. Teettäessä arvioin 600-grammaisen sammarin laskeutuvan hyvin myös väljänä, mutta ilmeisesti puuvilla on syypää epähymyyn. Vaatinee tonnin luokkaa olevan puuvillakankaan jatkon kannalta, mutta ei sellaisia taida löytää oikein mistään.

Tekijoissa on myos eroja. Noi nayttavat etta linjat ovat taysin suorat ja tilaa reilusti. Jalat eivat kuitenkaan ole mitkaan tikut, hyvin tehdyt housut seuraavat jalkojen muotoja.
Great minds think alike - fools never differ.

Lh

Yleisvalvoja
*****
Legenda
Viestit: 2583
Kirjattu
Ei kai se paino loppujen lopuksi voi ihmeitä tehdä, etenkään jos lahje ei ole kovin lyhyt. Ylimääräinen kangas tekee silloin jotakin.

Farmer John

*****
Legenda
Viestit: 1498
Kirjattu

moonshine

****
Auktoriteetti
Viestit: 563
Kirjattu
Muuten hyvä mutta tärkein, eli arskat, puuttuu.

Arska

*****
Legenda
Viestit: 4741
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
Munat eivät mahdu kunnolla housuihin.
Suositellaan täysraittiutta.

Ville

Satraappi
Ylläpitäjä
*****
Legenda
Viestit: 9319
Kirjattu
Arska on palannut - ja entisellään!
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Partasuti

*****
Legenda
Viestit: 1963
Kirjattu



Täälläkin turvauduttiin pellavaan ja puuvillaan.

Suavo

****
Auktoriteetti
Viestit: 701
Kirjattu
Bordeaux'n meininki näyttää varsin hyvältä, samoin Sudin, vaikka lahkeet onkin ffs-leveyttä viimeisen kuvan perusteella. En vaan ite pystyis ihan noin läskejä lahkeita käyttämään, eli länsirintamalta ei pahemmin uutta. Ymmärrän kyllä että pellavahousujen lahkeisiin laitetaan vähä ekstraa, mut noi näyttää ~25 sentin tuulitunneleilta.
Larppaus sallittu

konda

*****
Legenda
Viestit: 8975
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Arska - 05.09.14 - klo:18:35
Munat eivät mahdu kunnolla housuihin.

Nyyttivibat kyl tulee.

Farmer John

*****
Legenda
Viestit: 1498
Kirjattu
^"..niil on molemmilla nimet jotta tiedät mitä imet"..   Vaimolta ei tullut valitusta vaikka orastavasta pullotuksesta aina tuleekin, eli joko se on tottunut tai sit ei ollut livenä niin pahat.

Jarmo

***
Eleganssin esitaistelija
Viestit: 374
Kirjattu
No ei toi mun mielestä näytä mitenkään ihmeelliseltä pullotukselta.

af Granskär

*
Edistynyt
Viestit: 141
Kirjattu
Farmerin takki on jotenkin kelmeä varsinkin valkoisen paidan kanssa. Vaalea takki ja tummemmat housut ei yleensä myöskään hyvä.
"There's three things in this world that you need: Respect for all kinds of life, a nice bowel movement on a regular basis, and a navy blazer."

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Farmerin paita lienee pinkki? Jotenkin mulla silmään särähtää setti, mutta se voi johtua ihan vaan siitä että en ole tottunut tuollaiseen rotsiin. On vähän haastavampi rotsi. Toinen syy voi olla se, että kontrastin puutteen takia (kuvan siis) takki vähän hukkuu.

Mutta onko takin olkapäässä ylitystä tms. kun näyttää jotenkin oudolta?

Partasuti

*****
Legenda
Viestit: 1963
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Suavo - 05.09.14 - klo:22:43
Bordeaux'n meininki näyttää varsin hyvältä, samoin Sudin, vaikka lahkeet onkin ffs-leveyttä viimeisen kuvan perusteella. En vaan ite pystyis ihan noin läskejä lahkeita käyttämään, eli länsirintamalta ei pahemmin uutta. Ymmärrän kyllä että pellavahousujen lahkeisiin laitetaan vähä ekstraa, mut noi näyttää ~25 sentin tuulitunneleilta.

21,5 cm näytti viivain lahkeen suulta, mikä on aika passeli tuollaisille housuille. En ole oikein koskaan ymmärtänyt tätä nykyistä pillilahjemuotia, mutta nuoret ovat nuoria.

Suavo

****
Auktoriteetti
Viestit: 701
Kirjattu
Rly? No, ehkä kuvakulma kusettaa.
Larppaus sallittu