• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Pukimo Raivio - aina klassista tyyliä.

Vieraile nyt:
www.pukimoraivio.fi

Päävalikko

Velmuiluketju

Aloittaja Ville, 25.11.10 - klo:01:55

« edellinen - seuraava »

Arska

Herringiltä tulivat juuri tohvelit. Olivat laittaneet lankkipurkin mukaan.
Suositellaan täysraittiutta.

mairaksinen

Voisitkin Villen seikkailujen hengessä kokeilla mitä tapahtuu. :-D

Laitapa toffeleiden nahkapohjiin roima kiilto!

Yhtä tohveliparia olen kokeillut, mutta huonoksi keksinnöksi havainnut. Nahkapohja on kova, tohvelit kopsuvat, eivätkä pidä jalkaa yhtä lämpimänä kuin villainen sukka. Jossain herrainklubilla tai smokki-iltamissa voisi toimia.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Arska

No, eivät nuo nyt liikaa kopsu ja etsinkin jotakin vähemmän hautovaa kuin villasukka. Ja onhan niissä ukkofiilistä.

mairaksinen

Tohvelit ovat jees.

Arska

Selvennettäköön vielä, että kyseessä eivät olleet mitkään klubitohvelit dandyille vaan tämä malli.

mairaksinen

Farmer John

^Nyt on ainakin oikea ketju noille   :D

mairaksinen

Ajattelin kyllä Mitä tyylikästä... ketjua. :-D

Richard Mutt

^ freudian slipper?

mairaksinen

Noiden kaveriksi tulee vielä samettinen takki ja silkkipellavainen kauluspaita, jonka alle ascot. Kotirönöasustus.

^Samanlaisia haaveita kehittelin vuosia sitten, mutta monetääriset kontribuutiot olen toistaiseksi sijoittanut primäärieleganssiin. Nostan silti lätsää tavoitteelle!
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

mairaksinen

Se on käytännössä paitaa ja takkia vaille valmis. Ja takki taitaa tulla joululahjaksi vaimon tekemänä, kunhan saan aikaiseksi hankkia kankaan.

Partasuti

Lainaus käyttäjältä: Ville - 03.09.14 - klo:17:19
Laitapa toffeleiden nahkapohjiin roima kiilto!

Yhtä tohveliparia olen kokeillut, mutta huonoksi keksinnöksi havainnut. Nahkapohja on kova, tohvelit kopsuvat, eivätkä pidä jalkaa yhtä lämpimänä kuin villainen sukka. Jossain herrainklubilla tai smokki-iltamissa voisi toimia.

Kokeile mokkasiineja, siis sellaisia Carshoen tapaisia. Eivät välttämättä ole yhtä lämpimät kuin villasukat, mutta voihan kenkien kanssa käyttää paksumpia sukkia.

konda

Katutyylijäbät salilla pumppaamassa.