Keikari > Etiketti

Pinssien käyttö

(1/8) > >>

JHL:
Jos haluaa pinssin kiinnittää puvun rintaan, niin mihin kohtaan se tarkalleen kiinnitetään? Vasemmalle puolelle ilmeisesti, mutta mikä on korkeus? Netistä kun hain kuvia, niin näkyi monenlaisia toteutuksia korvista napaan (ehkä vähän liioittelen). Myöskin livenä olen nähnyt varsin omalaatuisia ratkaisuja, joten muidenkaan esimerkkiin en luottaisi. Mitä sanoo etiketti?

Selvennetään vielä: Business-ympyröissä ajattelin kokeilla Nuorkauppakamarin pinssiä; jos sillä vaikka saisi silloin tällöin asiakaskäynnille helpomman startin.

Pchan:

--- Lainaus käyttäjältä: JHL - 09.08.10 - klo:18:28 ---Business-ympyröissä ajattelin kokeilla Nuorkauppakamarin pinssiä; jos sillä vaikka saisi silloin tällöin asiakaskäynnille helpomman startin.

--- Lainaus päättyy ---

kapten GT:
^^ Jätä kiinnittämättä. Tai kai se riippuu siitä liiketoiminnasta ja siitä asiakaskunnasta, jonka parissa pyörit. Itse en vain voisi.

Pchan:
^ Pinssi voi kyllä olla duunissa ihan paikallaan, vaikkei tuosta tyylistä välittäisikään. Jos tuppaa pukeutumaan hieman 'yli', niin firman pinssi on omiaan 'harhauttamaan' asiakkaita ja työkavereita.

VT:
Olen kokenut työnantajan logon käytön työtilanteissa usein hyväksi. Tietyissä tilanteissa henkilöt pukeutuvat samalla tavoin, niin ystävät kuin viholliset ja "väriä" näyttämllä välttää väärinkäsityksiä. Kansainvälisissä kokouksissa edustettavan kotimaan vaakunan tai lipun käyttö on enemmän sääntö kuin poikkeus. Siis tällaisissa perus-virkamiestilaisuuksissa, huipputason tilaisuudet ovat toki asia erikseen.

Ainoaksi järkeväksi paikaksi pinssille olen kokenut takinliepeen napinläven, jokin nimikin sillä taisi olla. Kaikkialla muualla pinssi näyttää mielestäni vieläkin hölmömmältä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta