Keikari > Etiketti

Pinssien käyttö

<< < (2/8) > >>

Osman:

--- Lainaus käyttäjältä: JHL - 09.08.10 - klo:18:28 ---
Selvennetään vielä: Business-ympyröissä ajattelin kokeilla Nuorkauppakamarin pinssiä; jos sillä vaikka saisi silloin tällöin asiakaskäynnille helpomman startin.

--- Lainaus päättyy ---

Onko nuorkauppakamarilla jotain rotary-tyylistä arkimerkkiä, jota jäsenten toivotaan pitävän arkenakin?

JHL:

--- Lainaus käyttäjältä: Osman - 10.08.10 - klo:13:16 ---Onko nuorkauppakamarilla jotain rotary-tyylistä arkimerkkiä, jota jäsenten toivotaan pitävän arkenakin?

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole mitään muuta merkkiä. Pinssiä suositellaan käytettäväksi, itse en ole tottunut käyttämään. Tiedän, ettei tyylillisestikään ole se paras juttu... mutta bisnes on bisnestä ja voisi toimia jäänsärkijänä. Enkä usko että kukaan pinssistä kimmastuisi ja joku diili jäisi sen takia tekemättä... vai?

Pchan:
^ Pinssi rintaan vaan! VT tuossa jo aika hyvin kirjoittikin sen, mitä mieltä itsekin olen pinsseistä. Tosin, kuinka moni asiakkaasi tietää missä tuossa nuorkauppakamaritouhussa on kyse?

Jami:
Itse olen saanut työnantajaltani prossinssisen palkinnon joka sisältää siis pronssisen rintaneulan. Olen sitä joissakin yhteyksissä pitänyt takin liepeessä heti napinreijän alapuolella. En tiedä mikä on meidän firman käytöntö noiden käytöistä, juhlatilaisuuksisa niitä näkee kuitenkin. Onneksi se on pronssinen niin voin käyttääkkin sitä, ehkä myös hopeeta. Kelta kullasta en tosiaan välitä värinä.

Tuota pitää siinäkin mielessä ihan mielellään että mielestäni firmamme logo on varsin kaunis äärettömän symboli.

Bespoke:
Monilla on tapana pistää pinssi napinlävestä, mutta jostain sain kuvan että oikeaoppisesti siihen kuuluu vain kukka. Mielestäni oikeaoppinen tapa onkin pistää pinssi hieman napinläven alapuolelle. Yhdysvaltojen presidentitkään eivät tosin ole johdonmukaisia asiassa. Obama pistää sen lippupinssin napinläven alapuolelle, Bush kutakuinkin läpi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta