Kirjoittaja Aihe: Satunnaisia kysymyksiä  (Luettu 2888958 kertaa)

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5475 : 23.04.13 - klo:20:15 »
Mitä v*ttua täällä tapahtuu?!

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5476 : 23.04.13 - klo:20:16 »
tekee muiden suosittelemia ostoksia

Se olisikin valtavaa edistymistä, jos konda tekisi jotain muiden suosittelemaa.

Ehkä jotain tähän viittaavaa. Sinänsä hyvä kysymys, että milloin viimeksi olette nähneet Kondan marjapuuroissa? Niistä on palaute mennyt perille, nyt taistellaan sinisistä sävyistä.

Kondan osalta kenkäpolitiikka on parantunut, kun on käännytty laatuvalmistajan (AE) puoleen. Samoin housut eivät ole sellaisa low-rise-virityksiä kuin aikanaan. Jos vaikka Farmer John ottaisi näistä kahdesta asiasta opiksi postaamalla meille jotain toimivaa, niin se olisi tosi jees.

Eniten korpeaa tyypit, jotka vetää itkupotkuja ja eivät itse osoita mitään kehitystä.

Jaguar

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 346
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5477 : 23.04.13 - klo:20:17 »
No siis jos on päättänyt noudattaa ja toteuttaa pukeutumisessaan naisen mielipidettä, niin ei kai siinä sitten muiden mielipiteillä ole väliä. Ei nämä mielipiteet varmaan suurena yllätyksenä tullut. Itse henkilökohtaisesti en laittamistasi loakeista pidä, ne on rumat ja tuo mieleen juurikin kondan laittaman kuvauksen. Blogissa näkyy olevan kauniita kenkiä, nuo Tyrwhittit ja Loaket on hienot.

Zildjiar

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 277
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5478 : 23.04.13 - klo:20:18 »
Milloinkohan miehet oppii sen, ettei itseäänkunnioittava mies ota ikinä vastaan pukeutumisohjeita naiselta?

Suavo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5479 : 23.04.13 - klo:20:25 »
Kyllä

[spoiler][/spoiler]

Ei

[spoiler][/spoiler]

Saa sitä järkeäkin käyttää, mielellään myös silmiä.
Larppaus sallittu

Tauno

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 329
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5480 : 23.04.13 - klo:20:26 »
Paskaa makua on turha selitellä

Totta.


Ja tähän +1.

----
Mutta:

"Antakaa mulle maan mutaa niin maalaan sillä veenuksen ihon, jos vaan saan päättää ympärillä olevat värit"
- velasquesin diego

Ei oo olemassa itsessään paskoja asioita, niiku muotoilussa, rättihommissa tai muuallakaan. Oikiasti. Mikään ei itestään oo paska. Kaikki riippuu kontekstista, ympäristöstä ja muista vaatekappaleista jne. Ihan niiku väri pelkästään ympäröivistä väreistä.

Mutta jotku on vaan lähtökohtasesti helevetin onnettomasti muotoiltu, niinku noi esimerkin kengät, että niille sopivan taustan ja ympäröivien vaatekappaleiden löytäminen voi olla melkeen mahdotonta. Vertaisin noita esim siihen, että naiset käyttäis tuppeennyljettyjä rottia kenkinä. Ei paskaa, suht. kiinnostavaa mutta täysin mahdotonta yhdistää mihinkään järkevään tai käyttää missään. Mutta silt ei täysin mahdotonta.

Miksi ottaa paskaa jos samalla vaivalla saa kelpoa.

Eikä  noiden puolesta toimi se, että ovat yleisiä. Onhan koulukiusaaminenkin, mutta ei se tee siitä yhtään hyväksyttävämpää.

Kaiken voi kyllä selittää mahdollisuutena, mutta joskus kannattaa mennä sieltä, missä vesi on matalampaa.
(Toisaalta, suomalainen asenne tähän miestenpukeutumisessa on kieroutunut, ruma paska voittaa simppelin komian.)

---
Ja mulla oli ainaki tarkotus haukkua suomalaisten pukeutumista, ja asennetta siihen.

Tuun haukkumaan jatkossakin.

Oon vihanen.


Ja mulla on varaa sanoa.




------
Edit. Anteeksi kirjotusvirheet, en jaksa korjata.
« Viimeksi muokattu: 23.04.13 - klo:20:32 kirjoittanut Tauno »

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5481 : 23.04.13 - klo:20:28 »
Minulle pukeutuminen on leikkiä, jota ei missään tapauksessa pidä ottaa vakavasti.

Ei ole ja pitää.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9274
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5482 : 23.04.13 - klo:20:37 »
CoccoBill, foorumin jäsenet inhoavat raivokkaasti tuollaisia kenkämalleja, joista kuvan laitoit. Maku on osa selitystä, lesti on toinen: käsintehdyissä jalkineissa pyöreät muodot ovat harmonisempia. Ne seuraavat jalan luonnollisia kaaria kauniimmin kuin kulmikkaat, joista tuo Loaken malli on on selvä esimerkki. Myös sen kärki on todella matala, toisin kuin varpaiden pyöreä muoto. Lisäksi voimakkaasti näkyvät ompeleet tekevät mallista levottoman, yleensä käytetään suoria ja pieniä ompeleita.

Kaiken tämä kukkuraksi kärki muodostuu kolmesta nahkapalasta, jotka on liitetty toisiinsa ns. bicycle toe -mallin muodostamiseksi. Suomenkielistä nimeä tälle en tiedä, mutta ulkonäöltään se on inhotuimpia malleja kaikilla tyylifoorumeilla, joita olen lukenut. Parin pohjassa ei näy reunosompeleita ja se on hyvin ohut, siispä sen täytyy olla liimattu. Tätä rakennetta ei tueta, sillä se ei mahdollista pohjan vaihtoa myöhemmin ja johtaa lyhyempään käyttöikään.

Värissä ja kantaosassa vikaa en näe. Jos suuret ompeleet poistaisi, bicycle toe -liitoksen poistaisi ja lestin vaihtaisi luonnollisen muotoiseen, tuo pari ei saisi niin paljon vihaa. Sinä tietysti ratkaiset, päätykö jalkinepari ostoskoriin, mutta kauniimpia tai luonnollisemman näköisiä löytyy kaikilta valmistajilta.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

puu

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1152
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5483 : 23.04.13 - klo:20:48 »
"rikkalapion ja nokkasiilin lemmenlapselta"

Tämä iski kyllä ihan suoraan.

Vilkaisin eräitä kenkiäni ja kyllä ne ovat saman porukan tuotoksia.

CoccoBill

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 614
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5484 : 23.04.13 - klo:20:55 »
CoccoBill, foorumin jäsenet inhoavat raivokkaasti tuollaisia kenkämalleja, joista kuvan laitoit. Maku on osa selitystä, lesti on toinen: käsintehdyissä jalkineissa pyöreät muodot ovat harmonisempia. Ne seuraavat jalan luonnollisia kaaria kauniimmin kuin kulmikkaat, joista tuo Loaken malli on on selvä esimerkki. Myös sen kärki on todella matala, toisin kuin varpaiden pyöreä muoto. Lisäksi voimakkaasti näkyvät ompeleet tekevät mallista levottoman, yleensä käytetään suoria ja pieniä ompeleita.

Kaiken tämä kukkuraksi kärki muodostuu kolmesta nahkapalasta, jotka on liitetty toisiinsa ns. bicycle toe -mallin muodostamiseksi. Suomenkielistä nimeä tälle en tiedä, mutta ulkonäöltään se on inhotuimpia malleja kaikilla tyylifoorumeilla, joita olen lukenut. Parin pohjassa ei näy reunosompeleita ja se on hyvin ohut, siispä sen täytyy olla liimattu. Tätä rakennetta ei tueta, sillä se ei mahdollista pohjan vaihtoa myöhemmin ja johtaa lyhyempään käyttöikään.

Värissä ja kantaosassa vikaa en näe. Jos suuret ompeleet poistaisi, bicycle toe -liitoksen poistaisi ja lestin vaihtaisi luonnollisen muotoiseen, tuo pari ei saisi niin paljon vihaa. Sinä tietysti ratkaiset, päätykö jalkinepari ostoskoriin, mutta kauniimpia tai luonnollisemman näköisiä löytyy kaikilta valmistajilta.

Kiitos palautteesta. Kyseisten popojen laatu ei vakuuttanut minuakaan, joten lähdin etsimään jollain tavalla vastaavia, mutta kestävämmällä ja tyylikkäämmällä rakenteella varustettuja ehdotelmia, kuten heti ensimmäisessä viestissäni sanoin.

Itse en, eikä käsittääkseni kukaan muukaan ole, silmittömän hullaantunut kyseisiin kenkiin, mutta ymmärrän kyllä että asioiden kärjistäminen ja tahallinen mustavalkoisuus ovat helpoimpia tai ainakin hauskimpia lähestymistapoja. En siis tullut hakemaan palautetta ko. kengille, vaikka rakentava ja informoiva palaute toki aina mielellään otetaankin vastaan, vaan vaihtoehtoja. Näistä nimenomaisista popoista olen itse asiassa kondan kanssa melko tismalleen samoilla linjoilla.

Minulle pukeutuminen on leikkiä, jota ei missään tapauksessa pidä ottaa vakavasti.

Ei ole ja pitää.

Vähän varovaisuutta siinä miten sohitaan noilla lainauksilla, pyydän.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5485 : 23.04.13 - klo:20:56 »
Pitänee vielä mainita, että ko. henkilö ei todellakaan pidä itseään minkäänlaisena auktoriteettina varsinkaan miesten tyylin suhteen, tarkkaavaisimmat lukijat jo varmasti tajusivatkin mitä itse asiassa sanoin.

Olet väärässä. Asia on tarkistettu aihealueen auktoriteetilta, eli naiselta, vieläpä tunnetusti tyylitietoiselta sellaiselta. Lupasin harkita asiaa.

Ko. henkilö antoi myös, ehkä vasten parempaa harkintaa, luvan linkata sivulleen.

Sulla on todella hyvän näköinen Ms.
Fack the shoos, man!

Edit: sieltähän löytyi joku kenkienhoitoartikkelikin.
« Viimeksi muokattu: 23.04.13 - klo:21:01 kirjoittanut konda »

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5486 : 23.04.13 - klo:21:18 »

Vähän varovaisuutta siinä miten sohitaan noilla lainauksilla, pyydän.

[spoiler][/spoiler]

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5487 : 23.04.13 - klo:21:19 »
Konda:



« Viimeksi muokattu: 23.04.13 - klo:21:29 kirjoittanut Maira »

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5488 : 23.04.13 - klo:21:47 »
CoccoBill, lähestytäänpä tätä kenkäasiaa hieman eri näkökulmasta. Kerropa mitä tahdot kengiltä?
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5489 : 23.04.13 - klo:22:07 »
Konda:

Molemmat näyttävät fotoshopatuilta...

Hämmentävän häiritsevä kuva.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.