Kirjoittaja Aihe: Satunnaisia kysymyksiä  (Luettu 2888673 kertaa)

Ari

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 540
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5460 : 23.04.13 - klo:19:30 »
Nämähän ovat sellaiset 40-v toimitusjohtajakusiluistimet/insinöörikusiluistimet. Näitähän näkee todella paljon musta irtotakki+farkut -comboissa ja yleensä nuorilla toimitusjohtajilla ja insinööreillä, joiden on pakko riisua pizzarasvainen paita ja pukeutua "siististi". Yleensä värinä on musta.

Kai sä pystyt myös livenä kertomaan nämä jutut ja nostamaan itsesi koko porukan yläpuolelle?

Kolahtiko kalikka? Kondan luonnehdinta oli hieman värikäs, mutta oli se sikäli aika lähellä - itselle tuli välittömästi mieleen kengät jotka moni mies saattaisi ostaa "siisteiksi kengikseen". Rumat ja oikeasti todella halvan näköiset.

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5461 : 23.04.13 - klo:19:35 »
Kolahtiko kalikka? Kondan luonnehdinta oli hieman värikäs, mutta oli se sikäli aika lähellä - itselle tuli välittömästi mieleen kengät jotka moni mies saattaisi ostaa "siisteiksi kengikseen". Rumat ja oikeasti todella halvan näköiset.

Ei kolahtanut. Mulla on muuten vaan halvannäköisiä wannabe keikari kenkiä, eli ei pelkoa et sekoitettaisiin toimitusjohtajaan tai insinööriin. Mun mielestä on vaan ihailtavaa et pari vuotta (?) kirjoittaa foorumilla ja tekee muiden suosittelemia ostoksia ja sen jälkeen pystyy totaalisesti erottamaan itsensä koko muusta kansakunnasta pukeutumistaitojen suhteen.

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5462 : 23.04.13 - klo:19:35 »
lol @foorumin taso, jos konda pyyhkii täällä jengillä lattiaa

Ari

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 540
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5463 : 23.04.13 - klo:19:41 »
Mun mielestä on vaan ihailtavaa et pari vuotta (?) kirjoittaa foorumilla ja tekee muiden suosittelemia ostoksia ja sen jälkeen pystyy totaalisesti erottamaan itsensä koko muusta kansakunnasta pukeutumistaitojen suhteen.

Ihailtava analyysi yhdestä kommentista koskien rumia kenkiä.

Ja uroksen kanssa kyllä samaa mieltä. Lol @ Foorumin taso, vähän on nyt kyllä pyllyt kipeänä kun yhdestä "rumat kengät"-viestistä nousee tällainen poru.

/Edit: Pointtina se että viestissä ei taidettu haukkua mitään muita kuin kenkiä, vähän tölvien sitä kondan mielestä otollista ostajakuntaa. Ei siinä taidettu haukkua kaikkien suomalaisten vaatetusta.
« Viimeksi muokattu: 23.04.13 - klo:19:43 kirjoittanut Arisalmi »

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5464 : 23.04.13 - klo:19:41 »
Kohta jermu jo linkkaa. Mullahan on itselläni vähän tuon tyyliset Lefit mustana. Ne ainoat mustat kengät, jotka näkevät käyttöä kerran vuodessa - kaksi jos tulee hautajaiset. Itse en pidä noita Loakeja rumana, mutta ne tuovat mieleeni kirjoittamani afiliaation. Eivät ne nyt kauniitkaan ole, mutta varmaan ihan jees baarikengät rellestämiseen.

Ostakaa nyt hitto niitä kenkiä joista itse tykkäätte. Muuten kävelette Internetin luoman sosiaalisen painostuksen tuomana tummanruskeissa brogueissa ja lonkkareissa koko elämänne. Huomenna vois vetää kiilapohjaiset dress trainerit jalkaan vaikka keltaisena.
« Viimeksi muokattu: 23.04.13 - klo:19:46 kirjoittanut konda »

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5465 : 23.04.13 - klo:19:45 »
tekee muiden suosittelemia ostoksia

Se olisikin valtavaa edistymistä, jos konda tekisi jotain muiden suosittelemaa.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Ari

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 540
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5466 : 23.04.13 - klo:19:45 »
Itse en pidä noita Loakeja rumana, mutta ne tuovat mieleeni kirjoittamani afiliaation. Eivät ne nyt kauniitkaan ole, mutta varmaan ihan jees baarikengät rellestämiseen.

"Ruma" on ehkä vähän väärä sana. Eivät ne nyt ihan ultimaattisen hirveät ole - isoin ongelma, imho, noissa on se että niitä on vaikea fiksusti yhdistellä mihinkään housuihin. Aina näyttää vähän eripari-meiningiltä.

Elävässä elämässä muuten on tullut todistettua tuollaisia kenkiä toistuvasti - jostain syystä tuo tyyli oli harvinaisen suosittu kun miespuoliset kollegat hankkivat itselleen nahkakengät.

/Edit: Naurahdus Jälkiviisaan postaukselle. :)
« Viimeksi muokattu: 23.04.13 - klo:19:47 kirjoittanut Arisalmi »

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5467 : 23.04.13 - klo:19:47 »
^hieman lepattavat liukuvärjätyt farkut. Perussetti.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5468 : 23.04.13 - klo:19:53 »
Itse kiittelen sitä, että tuli alkuun panostettua kenkiin edes Loaken 1880-sarjan verran, jos ny unohdetaan Falmouthit. :-) Tässä tuli säästettyä taatusti isot oppirahat, kun en ihan mitä tahansa kenkiä ostanut. Eli uskokaa pois, älkää ostako huonoja kenkiä.

Kondan kohdalla on ollut oma saaga, koska jalka on iso. Mitä hänen pukeutumiseensa tulee, laitan vielä tänä iltana pari kuvaa joissa hänellä on hyvä kokonaisuus. Eli ei se mahdotonta ole. Kai tämä Kondalle on ok?

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5469 : 23.04.13 - klo:19:59 »
Anna mennä. En osaa tuntea itsehäpeää.

CoccoBill

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 614
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5470 : 23.04.13 - klo:20:04 »
Ohessa paraphrased ko. henkilön vastaus:

"Kengät ovat hillityt ja linjakkaat, helppo valinta, väri on kaunis ja tikkaus tuo tavalliseen kenkään lisää. Kärki voisi olla pyörempi ja ns. paksumpi. Epäilemättä eri ryhmät tarkastelevat pukeutumista ja tyylillisiä seikkoja eri kulmista, uskoisin myös, että nainen kiinnittää huomiota miesten vaatteissa eri asioihin kuin mies ja päinvastoin, hyvä niin. Pukeutumisesta mielenkiintoista tekeekin eri näkökulmat, joku huomaa yksityiskohdat, joku merkin tai tyylihistorian, joku muodon tai värit, riippuen omasta taustaan ja kiinnostuksestaan. Itse katson pukeutumista seikkailuna ja täynnä mahdollisuuksia. Minulle pukeutuminen on leikkiä, jota ei missään tapauksessa pidä ottaa vakavasti. Muuntautumiskyky viehättää, kuten myös kyky saada mikä tahansa vaate loistamaan. Haluaisin uskoa, ettei ole rumia vaatteita (vaikka niitäkin on, mutta sinnittelen silti halussa nähdä ne mielenkiintoisena haasteena), vain huonosti kannettuja kokonaisuuksia, rohkeuden puutetta ja noh, heikommin rakennettuja yhdistelmiä. Nähkää vähemmän uhkia ja enemmän mahdollisuuksia."

Jääkäämme siis odottamaan square-toe derbyille saatavaa official menswear -leimaa, kunhan nykyinen double monk fad alkaa palaa loppuun.

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5471 : 23.04.13 - klo:20:07 »
Paskaa makua on turha selitellä

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5472 : 23.04.13 - klo:20:08 »
..laitan vielä tänä iltana pari kuvaa joissa hänellä on hyvä kokonaisuus.

Tämä liittyy keskustelun aiheeseen siten että..?

Franck Gaultier

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1072
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5473 : 23.04.13 - klo:20:09 »
Paskaa makua on turha selitellä

Totta.

CoccoBill

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 614
    • Profiili
Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Vastaus #5474 : 23.04.13 - klo:20:13 »
Pitänee vielä mainita, että ko. henkilö ei todellakaan pidä itseään minkäänlaisena auktoriteettina varsinkaan miesten tyylin suhteen, tarkkaavaisimmat lukijat jo varmasti tajusivatkin mitä itse asiassa sanoin.

Olet väärässä. Asia on tarkistettu aihealueen auktoriteetilta, eli naiselta, vieläpä tunnetusti tyylitietoiselta sellaiselta. Lupasin harkita asiaa.

Ko. henkilö antoi myös, ehkä vasten parempaa harkintaa, luvan linkata sivulleen.