Kirjoittaja Aihe: Asiakaspalvelu  (Luettu 123857 kertaa)

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #165 : 03.03.12 - klo:17:04 »
Sekä Fere että Sauma ansaitsevat tulla mainituksi tässä ketjussa.

Olin avustamassa lankoa mittapuvun tilaamisessa ja kävimme näissä molemmissa liikkeissä, koska niissä oli meneillään mittapäivät. Ferellä saimme palvelua heti, ja palvelu oli asiantuntevaa, rauhallista ja erittäin luontevaa. Saumasta ei voi sanoa samaa. Oikeastaan Saumasta ei voi sanoa mitään, koska ei meillekään sanottu mitään, kun kävimme siellä. Viitisen minuuttia liikkeessä seisoskeltuamme emme saaneet minkäänlaista palvelua, joten päätimme palata Ferelle tekemään kaupat.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #166 : 03.03.12 - klo:19:07 »
Juhla/morsiusgalleriasta sain oikein mukavaa asiakaspalvelua. Oli todella mukava käynti, kun suhtautuminen oli asiallista. Ja heillä on muuten Loaket esillä todella upeasti! Kengät on lankattu peilikiiltoon ja laitettu siististi esille.

erno

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #167 : 03.03.12 - klo:19:37 »
^^Minä olen kyllä saanut Saumassakin ainakin oman mieleni mukaista palvelua. Palvelua ei tuputettu, mutta sitä sai heti kun tarvitsi. Palvelu oli ystävällistä, mielipiteet selkeitä ja perusteltuja.

Ron Burgundy

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #168 : 03.03.12 - klo:19:50 »
Viitisen minuuttia liikkeessä seisoskeltuamme emme saaneet minkäänlaista palvelua

Ette ilmeisesti vaikuttaneet ns. tosiostajilta.
« Viimeksi muokattu: 03.03.12 - klo:19:52 kirjoittanut Ron Burgundy »
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4718
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #169 : 03.03.12 - klo:20:07 »
Viitisen minuuttia liikkeessä seisoskeltuamme emme saaneet minkäänlaista palvelua...

Ehkä habituksenne oli sellainen, että he ajattelivat teidän kohta pyytävän Smedleytä sovitettavaksi.
Suositellaan täysraittiutta.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9277
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #170 : 03.03.12 - klo:20:35 »
Arska, saan ilmeisesti kuulla tuosta sovita-kaupassa-tilaa-verkosta -vinkistäni vielä vuosia... :D
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #171 : 03.03.12 - klo:21:02 »
^Ai onko alan liikkeissä palvelu nihkeää? =D
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

jartsa84

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 115
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #172 : 03.03.12 - klo:21:10 »
Vierailin molemmissa liikkeissä ( Sauma, Fere) ensimmäistä kertaa menneellä viikolla ja sain molemmista erinomaista palvelua.

Elias

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 553
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #173 : 04.03.12 - klo:19:48 »
^ Kummassakin olen saanut loistavaa palvelua. Saumassa tosin olen käynyt vasta kerran, paikalla oli "se isompi kaveri".
Vaatekaapin tyhjennys
Sokeet johdattaa sokeita. Ne, jotka vetää edel on vain syvemmäl skutas.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #174 : 27.03.12 - klo:20:54 »
Hickoree's hehkuttaa omaa asiakaspalveluaan sivuillaan ja pakko on todeta, että ei kyllä ole ylisanoja pelissä, mitä palvelualttiuteen ja joustavuuteen tulee. Ei puhettakaan siitä perinteisestä new yorkilaisesta lyhytsanaisuudesta ja karkeudesta, mistä joskus saa kuulla. Kaikki hipsterit huoletta ostoksille!

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #175 : 27.03.12 - klo:20:56 »
Hickoree's hehkuttaa omaa asiakaspalveluaan sivuillaan ja pakko on todeta, että ei kyllä ole ylisanoja pelissä, mitä palvelualttiuteen ja joustavuuteen tulee. Ei puhettakaan siitä perinteisestä new yorkilaisesta lyhytsanaisuudesta ja karkeudesta, mistä joskus saa kuulla. Kaikki hipsterit huoletta ostoksille!

Mitä pistit tulemaan? Hickoree's kiinnostanut kyl jo pidempään.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #176 : 27.03.12 - klo:21:11 »
Mountain Trooper Parka tulossa, itseasiassa toinen jo kun arvioivat mittojeni mukaan snadisti liian pienen koon. Todella miellyttävä ja avulias palvelu vaikka huti tulikin mutta selvästi eivät halua minun kärsivän siitä.

taksipusakkamies

  • Kisälli
  • Viestejä: 6
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #177 : 27.03.12 - klo:21:14 »
Hickoree's hehkuttaa omaa asiakaspalveluaan sivuillaan ja pakko on todeta, että ei kyllä ole ylisanoja pelissä, mitä palvelualttiuteen ja joustavuuteen tulee. Ei puhettakaan siitä perinteisestä new yorkilaisesta lyhytsanaisuudesta ja karkeudesta, mistä joskus saa kuulla. Kaikki hipsterit huoletta ostoksille!

+1.

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #178 : 27.03.12 - klo:21:15 »
Mountain Trooper Parka tulossa, itseasiassa toinen jo kun arvioivat mittojeni mukaan snadisti liian pienen koon. Todella miellyttävä ja avulias palvelu vaikka huti tulikin mutta selvästi eivät halua minun kärsivän siitä.

Aa, toi on kyl hyvännäköinen. Jäikö tulliin?
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelu
« Vastaus #179 : 27.03.12 - klo:21:19 »
Mountain Trooper Parka tulossa, itseasiassa toinen jo kun arvioivat mittojeni mukaan snadisti liian pienen koon. Todella miellyttävä ja avulias palvelu vaikka huti tulikin mutta selvästi eivät halua minun kärsivän siitä.

Aa, toi on kyl hyvännäköinen. Jäikö tulliin?

Jäi kyllä kun en ala edes kokeilemaan onneani. Ilmoittivat toki, että ellei toisin pyydetä, laittavat pakettiin totuudenmukaiset tiedot, mikä kelpasi minulle. Toki vaihtorumba aiheuttaa hyppäämistä tullipostissa Vantaalla, minkä jälkeen aloin jo kyseenalaistamaan päätökseni järkevyyden.

Aika harvoin kyllä menee läpi pienemmätkään paketit, vaikka olisi kaikki tyypilliset satuilut päällä näytteistä, lahjoista, arvottomuudesta jne. En ihmettelisi vaikka olisi kaikki tulliin käytäntönä nykyisin.