• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Foorumi on vihdoin päivitetty. Palautetta pyydetään mailitse: infoATkeikariPISTEcom, kiitos.

Päävalikko

Taunon myyntiketju

Aloittaja Tauno, 23.02.15 - klo:23:26

« edellinen - seuraava »

Tauno

-

James

Kummatkin kengät ja suittarin takki kiinnostaa kovasti, jos koot osuu kohdalleen... Laitatko lisäinfoa tulemaan. Kiitos

Farmer John

Mulle toi Suittarin popover!

vapsa

Laitoin yv:tä kengistä myös.

Tadu

Tigerin takki ja toi duffeli kiinnostaa jos koot ovat sopivat.

Tauno

Lainaus käyttäjältä: James - 24.02.15 - klo:08:25
Kummatkin kengät ja suittarin takki kiinnostaa kovasti, jos koot osuu kohdalleen... Laitatko lisäinfoa tulemaan. Kiitos

Vastattu YV.

Tauno

Lainaus käyttäjältä: Farmer John - 24.02.15 - klo:08:55

Laitan tulemaan jos haluat, koko tuossa on 39, köyhdyt 15 euroa. Heitäppä YV jos natsaa.

Farmer John

Lainaus käyttäjältä: Tauno - 24.02.15 - klo:10:20
Lainaus käyttäjältä: Farmer John - 24.02.15 - klo:08:55

Laitan tulemaan jos haluat, koko tuossa on 39, köyhdyt 15 euroa. Heitäppä YV jos natsaa.

YV laitettu. Tänks!

Bordeaux

Saisiko mittoja ja hinnat Norsen chinoista ja BR:n housuista?

Tauno

Lainaus käyttäjältä: Bordeaux - 24.02.15 - klo:10:35
Saisiko mittoja ja hinnat Norsen chinoista ja BR:n housuista?

Norsen housuista olet nyt kolmas kysyjä. Ovat siis Norsen Arokset. Millaisia mittoja tarvit? Koko on 33. käytetty kerran, pesty kolmesti :D Maanneet vuoden käyttämättöminä kaapissa. Väri suklaanruskea. 40 eurolla voisin postittaa.

BR:n villahousut tummansiniset, koko 32/tailored fit. Jääneet käyttämättömiksi, ostettu foorumilta uutena. Hintana vaikkapa 20 euroa posteineen? Mitä mittoja kaipailisit noista.

Heitä YV jos kiinnostaa.

Alhazen

YV:tä laitettu Borrelleista ja housuista. Otan Norset yllämainituilla spekseillä jos joku muu ei ehtinyt ensin.

Gene

Massimo Duttin paitaan meikälle varaus! Mitä kokoa?

Quijote

Duffelista lisätietoa?

Yllätys että kaikki menee aamupäivän sisään...

Tauno

Lainaus käyttäjältä: Alhazen - 24.02.15 - klo:10:40
YV:tä laitettu Borrelleista ja housuista. Otan Norset yllämainituilla spekseillä jos joku muu ei ehtinyt ensin.

Vastailtu.