Kirjoittaja Aihe: MTOP-challenge "Blue x Grey" - Anna äänesi, kuka oli paras?  (Luettu 27465 kertaa)

Ron Burgundy

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Ei kannata. Aika jäätävää matskua...

+1
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Hakukenttään "best use of denim"

Ei kannata. Aika jäätävää matskua...

Ais..s**tana. Mieli oli kai jo blokannu ton.

Kieltämättä kehitystä on tapahtunut siellä täällä. Jotenkin tuo ei ole yhtään sitä, mitä odottelin farkkuchallengessa näkeväni.

Potemkinin kulissit

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 166
    • Profiili
Klassikonkaan asemaa, tai klassiseenkaan tyyliin sopivuutta tuskin kukaan voi kiistää.

Jätän tämän vain tähän: http://www.keikari.com/foorumi/index.php?topic=942.0
Travis Bickle was a man who stood up.

domppa

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 473
    • Profiili
Hakukenttään "best use of denim"

Ei kannata. Aika jäätävää matskua...

Ais..s**tana. Mieli oli kai jo blokannu ton.

Kieltämättä kehitystä on tapahtunut siellä täällä. Jotenkin tuo ei ole yhtään sitä, mitä odottelin farkkuchallengessa näkeväni.

Osa kuvisto oli aika karua katseltavaa. Pahimmat ylilyönnit tapahtuu tuonkin langan perusteella silloin kun farkut yhdistetään muuten formaaleihin vaatekappaleisiin ja asusteisiin.

Tauno

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 329
    • Profiili
Noni. Uus tzälenssi vapuksi?

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Oon saunomassa Kaivarissa naisten maastokuvioisessa uimapuvussa. Ei pysty.

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Kenottaako ylioppilaslakki päässä kultaisen leikkauksen suhteiden mukaisesti?

Tauno

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 329
    • Profiili
Mitä helvettiä mä oikein mietin...

mairaksinen

  • Vieras
Punaisilla chinoilla vedetään vappuna, kenties Turussa.

Richard Mutt

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2025
    • Profiili
Punaisilla chinoilla vedetään vappuna, kenties Turussa.

Kätevää, voi vetäistä ne kepin nokkaan liehumaan jos aamuun asti venähtäneen vapunaaton päätteeksi päätyy vappumarssin sekaan.

mairaksinen

  • Vieras
Punaisilla chinoilla vedetään vappuna, kenties Turussa.

Kätevää, voi vetäistä ne kepin nokkaan liehumaan jos aamuun asti venähtäneen vapunaaton päätteeksi päätyy vappumarssin sekaan.

Kuvainnollisesti se olen minä joka joutuu chinojen takia kepin nokkaan, varsinkin jos ivyman näkee.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
No worries - mä en vietä vappua. Viimeksi juhlin vappua v 1994, vitulleen meni. Tein pyhän päätöksen olla osallistumatta minkään sortin vappurientoihin koskaan. Työpaikan vappulounaalle menen, jos semmoinen tarjotaan.
get your kicks on route six six six

Ernst, Max Ernst

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 689
  • The Hat Makes the Man
    • Profiili
^ Kuten eräs spurgu kolmosen ratikassa totesi vappuna, kun jengi oli hilpellä päällä: "amatöörejä".

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Tane saa vetää vappuchallengen tai joku muu jotain muuta jos siltä tuntuu. En muista, pitikö sen mennä niin, että minun pitäisi seuraava ideoida mutta koska ainakin toistaiseksi pää on tyhjä, saa aloitteen napata joku jolla ideoita on.

Kun nyt tulisi oikea kevät niin jotain keväskabaa kyllä olisi kiva saada. Pellavat ja vaaleat värit esiin.

Osman

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 709
  • Parturiunt Montes...
    • Profiili
Miten olis klassinen "Imitoi toisen forumistin tyyliä"-challenge?
Lainaus
Sanotaan, että kravatin toi Länsi-Eurooppaan kroaattirykmentti, joka palveli Ludvig XIV:n joukoissa Ranskassa. Nämä Balkanin rebuusit olivat taistelleet aikaisemmin Turkin valtaa vastaan ja vapaus-tai-kuolema-hengessä he pitivät kaulassaan liinan pätkää symboloimassa hirttoköyttä.