Kirjoittaja Aihe: Uniqlo/Jil Sander PREMIUM reversible down vest, Uniqlo villapaita - MYYTY  (Luettu 1900 kertaa)

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Molemmat myyty

Kuvittelin raameistani viime vuonna vähän liikaa ja tuli hankittua muutamia huonosti istuvia vaatekappaleita. Siinä missä L-koon paidat Uniqlolta istuvat hyvin, ovat nämä vähän suurempaa mallia.

CB:n toppaliiviketju varmasti nostanut esiin tarpeen hyville toppaliiveille, joten pistetääs hinta/laadultaan premikkakamaa myyntiin.

Eli Jil Sanderin viimeiseksi jääneestä Uniqlo-mallistosta PREMIUM reversible down vest. Tästä kyse (linkki toimii ainakin omalla koneellani)
http://shop.uniqlo.com/uk/goods/070493

Mitat löytyvät tuolta. Itse olen 183cm ja dietannut jonnekin alle 80 kilon, sanoisin että tämä on vähän liian iso meikäläiselle. Periaatteessa sopii, mutta tykkään vähän tyköistuvammasta istuvuudesta ja olen tälle ehkä snadisti liian lyhyt joten suosittelisin sellaisille L-koon yläpäässä huiteleville.

Kuten muutkin J+ -lainin päällysvaatteet, tämä on varsin kovaa laatua. En viitsi ihan pilkkahintaan myydä koska tämä on siinä ja siinä että sopiiko, mutta jos joku itseäni hieman kookkaampi etsii toppaliiviä, tässä aivan helvetin hyvä sellainen.

Hintapyyntönä 60e lienee erittäin kohtuullinen, maksoin itse tästä aika paljon enemmän ja ihan kauhean montaa käyttöökertaa liivi ei ole nähnyt.

Toisena myynnissä on Uniqlon perus V-aukko neule. Mitä näistä nyt sanoo, hinta/laatusuhde helvetin hyvä. Laadukasta (hintaansa nähden) lampaanvillaa, hyvä leikkaus jne. Uniqlon lampaanvillaneuleissa vaan mitotus sellainen, että L-koko menee kyllä paremmin L/XL-kokoiselle. Värinä dark grey, hintana 20e. Pari kertaa käytetty, kerran pesty.

http://shop.uniqlo.com/uk/goods/072742

Pistän kuvia myöhemmin jos tarpeen. Molemmat tuotteet kuitenkin uudenveroisia, ei käytön jälkiä.
« Viimeksi muokattu: 27.10.12 - klo:11:18 kirjoittanut bowtiepasta »
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

jk

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Liivi kuumottelee, mutta komerossa on jo Patagonia joka täyttää käytännössä kaikki alan tarpeet...

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Tää on #menswearimpi, kandee poistaa. +et reversible, joten oikeastaan kaks yhden hinnalla.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Jumaleisson, onko tuo se, jonka kiikutin sinulle? Harmaa/harmaako se oli väriltään? Mietin jo silloin, pitäisikö ostaa yksi omaan käyttöön, mutta tuo taisi olla Londoniumin viimeisiä kappaleita.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Jeps, samasta liivistä kyse! On kyl tosiaan hyvä, M-kokoisena pitäisin ehdottomasti. Muuten Uniqlon L tuppaa olemaan mulle just passeli, mut noi neuleet varsinkin on turhan reiluja.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

Relaxed Bum

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Mistä liivi löytyy? Pk-seutu?

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Sopivat siis myös 178/75-kokoiselle villapaidan päälle. Hemmetin hienot, muttei ehkä mun juttu kuitenkaan. Kiitos sovittamisen mahdollisuudesta.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta