Kirjoittaja Aihe: M: Tricker’s tuplamunkit UK7  (Luettu 2089 kertaa)

sound

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 170
    • Profiili
M: Tricker’s tuplamunkit UK7
« : 12.10.12 - klo:18:38 »
Uudet Tricker’s tuplamunkit. Koko 7 (UK). Lestistä ei tietoa (fittingiä ei mainita boksissa). Kokeiltu sisällä, muuten uudet (ei kävelty, näkee pohjista). Yhdessä remmissä pientä hinkkaantumaa edellisen omistajan kokeilun jäljiltä, minkä uskon olevan helposti fiksattavissa.

Ovat liian ahtaat omalle 41-jalalleni. Lesti lienee normaalilevyinen tai vähän kapeampi. Suurin ongelma omalle jalalle on lestin mataluus jalkapöydän kohdalta. Uskoisin voivan sopia hyvin myös 40- tai 40,5-kokoiselle jalalle. Sovitus onnistuu Helsingissä Katajanokalla tai Arabiassa. Mukana tulee alkuperäinen boksi, kenkäpussit, kiillotusliina, kenkälusikka ja joku esite. Kuvien lepolestit eivät tulleet eivätkä siis tule mukana.

Yritetään nyt ensin saada omat pois näistä ei hp. 217 euroa plus mahdolliset postikulut. Edellinen myyjä, joka osti kengät uutena paikan päältä tehtaalta, sanoi näiden maksavan uutena 500 euroa. Väitteen todenperäisyyteen en ota kantaa, Tricker’sin sivuilta en tällaista mallia löytänyt.

Yhteydenotot YV:llä.

























« Viimeksi muokattu: 12.10.12 - klo:18:40 kirjoittanut sound »

Zildjiar

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 277
    • Profiili
Vs: M: Tricker’s tuplamunkit UK7
« Vastaus #1 : 12.10.12 - klo:21:08 »
On kyllä just sellaiset, mitä oon viime kuukaudet etsinyt, mutta taitaapi olla turhan pienet mun räpylään :/

JJV

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 156
    • Profiili
Vs: Re: M: Tricker’s tuplamunkit UK7
« Vastaus #2 : 12.10.12 - klo:22:32 »
Hmmm, voisin ostaa nämä mielummin kun Suitsupplyn vastaavat, koko vaan epäilyttää. Millaiset mitat paljaalla räpylälläsi on?

puttejanari

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 81
    • Profiili
Vs: M: Tricker’s tuplamunkit UK7
« Vastaus #3 : 12.10.12 - klo:23:18 »
Nämä kengät näköjään vainoavat minua. Kerran olin jo mukana häviämässä huutokilpailua.

JJV

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 156
    • Profiili
Vs: M: Tricker’s tuplamunkit UK7
« Vastaus #4 : 13.10.12 - klo:16:04 »
Otappa yhteyttä yvllä niin hierotaan kauppoja!

sound

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 170
    • Profiili
Vs: M: Tricker’s tuplamunkit UK7
« Vastaus #5 : 13.10.12 - klo:20:58 »
YV:tä laitettu. Kengät varattu tiistai-aamuun saakka.
« Viimeksi muokattu: 15.10.12 - klo:10:00 kirjoittanut sound »

sound

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 170
    • Profiili
Vs: M: Tricker’s tuplamunkit UK7
« Vastaus #6 : 16.10.12 - klo:15:31 »
Ja munkit ovat löytäneet tänä aamuna uuden kodin. Kiitokset ostajalle sekä muille kokeilijoille ja kiinnostuneille.