Kirjoittaja Aihe: Makeyourownjeans.com  (Luettu 17482 kertaa)

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Makeyourownjeans.com
« Vastaus #45 : 10.09.12 - klo:08:26 »
Mittasin huolellisesti vanhat lempifarkkuni ja tein pientä modernisointia mittoihin. Tilasin tuolta farkut "My First Custom Jeans - Dark Blue - 10 oz Denim" kankaasta. Onhan se ohuehkoa, mutta muuten tämä vaikuttaa erittäin hyvältä! Farkut ovat hyvin tehdyt ja annetuilla mitoilla. Mukana seurasi käsin kirjoitettu lappu, jossa oli tarkistettu että antamani mitat toteutuvat.

Seuraavaan tilaukseen (joka tulee varmasti, ja vaimokin innostui asiasta) luultavasti tarvitsee säätää vain vyötäröä hieman kapeammaksi.




konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Makeyourownjeans.com
« Vastaus #46 : 17.10.12 - klo:16:03 »
MYOJ palvelusta taas laitettava positiivista! Tilasin lauantaina housut ja vasta tänään laitoin aamulla perään, että haluan 2" upsit housuihin. Äsken tuli viesti, että pyyntö noteerattu ja housut lähtevät tänään illalla/huomenna aamulla kohti Suomea.

Aika loistavaa.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Makeyourownjeans.com
« Vastaus #47 : 22.10.12 - klo:13:51 »
Ups soitti ja kolmannet myoj housut, punaista tweediä ja kangasnäytteet, ovat Suomessa. Kuvaa loppuviikosta ja jos myoj kankaista halutaan jotain spesifiä tietoa niin laittakaa kysymyksiä. Tilasin kaikki olemassa olevat villakangas swatchit, mitä oli tilattavissa.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Makeyourownjeans.com
« Vastaus #48 : 27.12.12 - klo:11:23 »
Löytyykö tuolta asiallista vaaleanharmaata flanellia? Firman nettisivut ovat ennätyksellisen epäinformatiiviset.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Makeyourownjeans.com
« Vastaus #49 : 27.12.12 - klo:11:28 »
Mulla on noita swatcheja kotona. Muistelisin, että niissä on muutama ihan hyvä vaalea kangas. Voin ottaa tammikuun alusta swatcheista kuvia, kun olen taas tontilla. Noi sivujen kuvat eivät kerro materiaalista tarpeeksi, eli kannattaa tilata ensin jotkun perusväriset housut (navy, beige jne) ja kaikki housujen kangasswatchit samalla. Mun tummanpunaiset housut olivatkin hieman kirkkaat, eli on opittu tässäkin kantapään kautta, kun yritti päästä helpolla.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Makeyourownjeans.com
« Vastaus #50 : 06.01.13 - klo:15:30 »
Tässä kuva saamieni swatchien tuhdimmista kankaista. Löytyy vielä S120 ja S150 villoja sekä chinoille tarkoitettuja kankata sekä pukukankaiden swatchit. Näistä ajttelin teetättää tälle talvelle vielä Herringbone Light Beige ja Plain Light Gray -housut. Kuvan värisävyt ovat erittäin todenmukaiset fyysisen swatchin värien kanssa.


Ari

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 540
    • Profiili
Vs: Makeyourownjeans.com
« Vastaus #51 : 09.01.13 - klo:08:17 »
Konda, Ymmärsinkö oikein että sinulla on noita swatcheja vielä lisää? Haluatko laittaa niistä kuvia? Itsellä on hakusessa varmaan parit housut - ehkä teen kuitenkin yksien housujen tilauksen aluksi. Hakusessa olisikin jotakin vähän rouheampaa kangasta, sellaista talveenkin sopivaa. Mutta ajanmyötä sitten varmaan mennään chinojen ja muiten kanssa.

Tietysti saa mainita jos olet tilausten myötä tehnyt jotakin erityisiä huomioita, eli onko firmalla esimerkiksi jokin systemaattisesti pielessä mitä tulisi mittauksissa ottaa huomioon.

Kiitokset etukäteen.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Makeyourownjeans.com
« Vastaus #52 : 09.01.13 - klo:08:34 »
Joo voin ottaa kuvia ja laittaa tänne. Nämä yllä olevat ovat niitä rouheampia kankaita. Villaiset S120 jne kankaathan ovat aika ohuita. Mitään erikoisempaa ei ole tullut vastaan. Yksissä housuissa upsit eivät olleet täysin halutun korkuiset (toisaalta pyysin niitä vasta siinä vaiheess akun kangas oli leikattu) ja kerran on irronnut housun kiinnityssolki. Muuten olen ollut tyytyväinen ja mitat ovat olleet täysin spot on. Tällä hetkellä en juuri osta housuja muualta kuin täältä, jos ei jotain tarjousta satu löytämään.

kenguru

  • Kisälli
  • Viestejä: 29
    • Profiili
Vs: Makeyourownjeans.com
« Vastaus #53 : 08.04.13 - klo:15:47 »
Laitetaanpas oma raportti MYOJ-ensipuraisusta. Itse prosessista sen verran, että tilaus, maksaminen, toimituksen seuraus, ja DHL:n kuljetus sujuivat mallikkaasti. Kankaaksi olin valinnut Vintage Herringbone Gray Tweed, jonka on hyvin paksu ja karhea kangas, eli juuri sopiva Suomen kevääseen ja alkukesään (pun intended).

Mitat olivat muuten juuri hyvät, mutta reisien istuvuus on liian makkara. Luulen nyt tietäväni miten näin pääsi käymään, ehkäpä joku välttäisi tämän viestin perusteella saman virheen:

Hämmentävin kohta MYOJ:n measurement profiilin teossa on kohdat Fit, Thighs ja Knee. Fit-kohdassa on erilaisia mittoja, ja sitten vaihtoehto Fix "for more accurate fit required". Tällöin Thighs ja Knee-mitat tulee myös olla Fix-valinnassa, ja tällöin housut tulee täsmälleen ilmoittamilla koilla. Jos taas valitsee valinnan body, tällöin kokoon tulee hieman heittoa riippuen valitemastaan Fitistä. Itse valitsin Fixin, mutta onnistuin jotenkin mogaroimaan mitat siten että otin mitaksi kuitnekin reiden ympärysmitan. :S

En edes itse tajua tästä selostuksestani mitään, joten summa summarum: jos valitsee fitiksi Fix, pitää muistaa itse jättää hieman väljyyttä reisiin, ellei halua täysin tyköistuvia reisiä. (Edit: tai vielä parempi, ottaa mitta jostain olemassa olevasta housusta, jossa reiden koko on hyvä.)

Ja yksi vinkki: ekat housut menee kuitenkin luultavasti vähän pieleen, kannattanee aloittaa halvasta päästä.
« Viimeksi muokattu: 08.04.13 - klo:15:49 kirjoittanut kenguru »