Kirjoittaja Aihe: Katutyyli, miten?  (Luettu 27893 kertaa)

SaintMarkus

  • Kisälli
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Katutyyli, miten?
« Vastaus #45 : 24.04.12 - klo:21:17 »
Mist' mä löydän tweed tahi sammarit?

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Katutyyli, miten?
« Vastaus #46 : 03.05.12 - klo:17:32 »
Pääsin reissussa kokeilemaan tuota EG:n pusakkaa. Materiaaliltaan ihan loistokamaa, mutta mittojen puolesta vähän eri juttu eli etsintä siis jatkuu.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Katutyyli, miten?
« Vastaus #47 : 04.05.12 - klo:17:11 »
^Harringtonin kanssa vähän epäilyttää mutta tummien farkkujen, neuleiden ja nappikaulusten kanssa kyllä. Tällä foorumilla tätä ei edes katutyyliksi vielä leimattaisi.

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Katutyyli, miten?
« Vastaus #48 : 04.05.12 - klo:17:17 »
Tuplamunkit voi olla vähän irrallaan tommosesta tumma denim - bd - harry -touhusta. Tietty kova jätkä saa nekin toimimaan.

Mut klassiseen pukeutumiseen on ihan turha yrittää mennä. Farkut hyi hyi. Nappikauluspaita yök. Bomber hyh!

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Katutyyli, miten?
« Vastaus #49 : 04.05.12 - klo:19:41 »
Tuplamunkit voi olla vähän irrallaan tommosesta tumma denim - bd - harry -touhusta. Tietty kova jätkä saa nekin toimimaan.

Todella. Vaikken itse pidä munkeistä yhtään (pois lukien piispan eli erheellissti ilmaisten berliininmunkit) tuo voisi hyvinkin toimia. Johtuu varmaan siitä että tumma denim - harry - beedee -combo toimii lähes minkä jalkineiden kanssa tahansa (no, lapikkaat, cowboysaappaat ja jotkut nappi-gaziano-göölingit voi toki jättää romukoppaan) tai vaikka paljain jaloin.

Miikkael - anna mennä. Parempi noin kuin jo kliseeksi muodostunut blogger blue irtotakki - cut away chambray - daddy jeans - tuplamunkit -systeemi, joka oli ehkä freesi viime kesän pittiuomossa mutta nyt jo kulunut klisee.
get your kicks on route six six six

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Katutyyli, miten?
« Vastaus #50 : 04.05.12 - klo:19:48 »
Tuplamunkit voi olla vähän irrallaan tommosesta tumma denim - bd - harry -touhusta. Tietty kova jätkä saa nekin toimimaan.
Miikkael - anna mennä. Parempi noin kuin jo kliseeksi muodostunut blogger blue irtotakki - cut away chambray - daddy jeans - tuplamunkit -systeemi, joka oli ehkä freesi viime kesän pittiuomossa mutta nyt jo kulunut klisee.

Turpa kiinni nyt ivyman. :)

Itse diggaan tuplamunkeista tummien farkkujen ja OCBD:n kanssa. Olen valmis todistamaan setin toimivuuden pyydettäessä..
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Katutyyli, miten?
« Vastaus #51 : 04.05.12 - klo:20:31 »
^ No?
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Katutyyli, miten?
« Vastaus #52 : 04.05.12 - klo:22:05 »
^ voihan ne laittaa laatutorille myyntiin.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

bowtiepasta

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2071
  • champion, undefeated
    • Profiili
Vs: Katutyyli, miten?
« Vastaus #53 : 04.05.12 - klo:22:07 »
Sanoisin et munkit aika turvallinen veto. C&J:n Lowndeseissa muoto on sen verran aggressiivinen etteivät ehkä sovi niin kauhean hyvin useimpiin katutyylisetteihin, mutta vähän pyöreäkärkisemmillä pärjää hyvin.

Todella helppo kenkämalli käyttää.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Katutyyli, miten?
« Vastaus #54 : 04.05.12 - klo:22:11 »
Jees, tulikin mieleen että olisi voinut aika kivasti mennä tonne viralliseen hyväksyntä/hylkimis ketjuun...

Ja vähän ajattelinkin, että herättää muissakin epäilyksiä;) Toisaalta kuumottelis ostaa kesäkengiksi noi tuplamunkit... Kun taas toisaalta, olen suhteellisen epävarma saanko noita pelittämään. Ei kuitenkaan viitsisi ostaa ja sitten huomata, että kaapista löytyy nätit kengät ilman käyttöä. Täytyy näemmä käännellä asiaa tovi.
Voisivat kesällä toimia chinojen ja nappikaulusten kanssa ja toisaalta myös irtotakin ja irtohousujen kanssa. Miksi ei vaikka niiden farkkujenkin kanssa esim. tämä toimii minusta. Lahkeet voisivat tosin olla vähän vähemmän kääräistyt, josta on ketjussa toki kommentoitukin.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Katutyyli, miten?
« Vastaus #55 : 04.05.12 - klo:22:15 »
Itse diggaan tuplamunkeista tummien farkkujen ja OCBD:n kanssa. Olen valmis todistamaan setin toimivuuden pyydettäessä..
'
Lue nyt kloppi mitä toiset kirjoittaa: nimen omaan sanoin aiemmin että harryn, ocbd:n ja tummien denimien kanssa voisi toimiakin vaikka ei ole minun juttu. Tuohon pitteilyyn olen puolestani ah niiiiiin väsynyt.

Löytäkää lapset oma tie älkääkä kopsatko jotain pizzan vääntäjiä.
get your kicks on route six six six

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Katutyyli, miten?
« Vastaus #56 : 04.05.12 - klo:22:17 »
^ voihan ne laittaa laatutorille myyntiin.

Pitäisi olla jokin vaate- ja kenkälainaamo, josta saa erilaisia juttuja koekäyttöön.

C&J Lowndes voisi ehkä toimia bootsien korvikkeena. Ja muutenkin. Toisaalta mikään kovin nössö kenkä ei rouheaan katutyyliin käy.
« Viimeksi muokattu: 04.05.12 - klo:22:19 kirjoittanut kapten GT »
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Katutyyli, miten?
« Vastaus #57 : 04.05.12 - klo:22:25 »
Cool viittaa uskoakseni ivymanin sanastossa jonnekin viidenkymmenen vuoden taakse. Ivy, cool jazz jne. Olen samoilla linjoilla. Pitteily on sitten muuta.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Vs: Katutyyli, miten?
« Vastaus #58 : 04.05.12 - klo:23:00 »
Tuo vaatelainaamo vois olla aika hyvä idea...

Ja ivymanille tiedoksi: ei täällä mihinkään pitteilyyn sortumassa, vaikka se niin coolilta kuvissa näyttääkin;)

Äääh eikö täällä kukaan osaa lukea?

En viitannut pitteilyyn sinun tapauksessasi (re. tuplat, harry ee tee cee) vaan siihen yleistapaan, jossa näit tupliksia nyt näkee käytettävän ja täälläkin hehkutettavan ts. nimen omaan nämä blogger blue irtotakit, daddy jeansit yms

Kuten aiemmin totesin, harringtonin ym. kanssa voi olla ihan jees.
get your kicks on route six six six

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Katutyyli, miten?
« Vastaus #59 : 05.05.12 - klo:12:05 »
Lisätarkennus: Voiko tuplamunkkeja käyttää mielestänne, jos farkkujen lahkeeseen pitää tehdä käänne? Siihenhän se tumman farkun tummuus ikävästi katkeaa.