Kirjoittaja Aihe: MTOP-challenge "Best colors of Fall" - anna äänesi, kuka oli paras?  (Luettu 18335 kertaa)

Barbarossa

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2613
  • Beta as fuck!
    • Profiili
Jos Tauno ei voita niin haistelen vilunkipeliä.
Todella taaki ja rauhallinen nuoren herrasmiehen setti.
There ain't no rest for the wicked...

Dan-D

  • Vieras
^Mutta ne vaakaraidat siinä solmiossa...  Toisella solmiolla ja paidalla setti hipoisi täydellisyyttä.

Rehellisyyden nimissä haistelen useinkin näissä äänestyksissä jotain outoa siinä mielessä, että monella tuntuu maku ja/tai pukeutumiskäsitys olevan täysin päinvastainen omani kanssa.  Tuntuu kuin tietyistä elementeistä tykättäisiin riippumatta siitä, miltä ne kantajansa päällä näyttävät.  Itse katson enemmän kokonaisuutta ja sen luomaa vaikutelmaa, ja sen jälkeen vasta palasia, joista ne on koottu.  Näinpäin juuri siksi, että yksittäiset osat ovat sekundäärisiä yleisvaikutelmaan nähden.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4718
    • Profiili
Minustakin jotakin on vialla, jos ihmiset ovat eri mieltä kuin minä.
Suositellaan täysraittiutta.

barcelona

  • Vieras
Toistaiseksi 20% foorumiiteistä on oikeassa. Ihmeellistä että 80% kuitenkin on hakoteillä eikä äänestänyt Leiskaa :D... No täytyy myöntää että tämän kertainen kisa oli aika tasainen joten äänten hajoaminen ihan perusteltua.

Dan-D

  • Vieras
^^^No sitähän tässä haettiinkin takaa!

Mutta oli minulla ainakin ihan vakavakin pointti: monet tuntuvat katsovan näitä vaatekuvia ihan eri lähtökohdista minun kanssani.  Ymmärrän hyvin, että eri asioista tykätään.  On kuitenkin vaikeampi ymmärtää, että kuvia analysoidaan niin täysin erilaisista lähtökohdista, pukeutumisessa arvioidaan ihan eri asioita.

Leiska

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 201
    • Profiili
Taunon setissä housujen väri ja materiaali on sopii todella hyvin takin kanssa yhteen. Solmion raidat sopivat settiin myös hyvin.

Tämän perusteella olisin itsekkin äänestänyt, mutta:

Itselle ongelmana on kauluspaita joka näyttää melko juhlalliselta (kudonta twill tms?) sekä kalvosimen leikkaus on omaan silmään aika moderni, ei toimi takin kanssa. Oxford kangas toimisi paremmin. Taskuliinan puuttuminen; ei hyvä.

Kokonaisuudesta tulee sellainen fiilis et kaikki kiva on vedetty päälle nopsaan :) Parempi kuvanlaatu auttaisi analysoinnissa.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
Äänestin Terbyä, arkisen asiallinen meininki toimivin kaulusrollein suurimman arvostukseni. Olin voimakkaasti kahden vaiheilla geezerin ja Terbyn välillä, ja U-Haulin no nonsense -lähestymistapa saa myös arvostusta täältä. Leiskalle plussaa hienoista fotoista, ja onhan ne Kopivulan (eikö vain?) pellot aina kauniit!
get your kicks on route six six six

Timati

  • Vieras
Paitani on paksunmuhkeaa oxfordia pehmein kauluksin (hieman erikoinen paita kyllä), kuvanlaatu on sen verran kehno, ettei välity tekstuuri. - Taskuliinan poisjättäminen on tietoinen valinta. Muutoin olisi ollut oman makuni mukaan hieman over the top. Solmion vaakaraitoja olen valmis puollustamaan vaikka nyrkein ;).

Paitani valitsin juuri sen näennäisen "formaaaliuden" vuoksi. Työskentelen nimittäin erittäin formaalissa paikassa, jossa em. setti yleensä olisi jotain muuta kuin hyväksyttävää.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
^Kuvien perusteella paitasi on ilmeisesti nappikaulukseton. Jos näin, olen kiinnostunut. Minkä valmistajan? haluaisin itselleni muutaman ei-nappikauluksellisen paidan, jossa kaulukset eivät olisi jäykät.

Raitasolmiossasi ei ole mitään vikaa, päin vastoin.
get your kicks on route six six six

Nti Tursti

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 657
    • Profiili
Ääni Tommille, koska kokonaisuus oli lähinnä syssyä... tuossa asussa voi mennä kaupungille ja/tai sienimetsään, joten hyvin toimiva. Jäin kyllä kaipaamaan CB:n osallistumista, koska herran neule oli hyvinkin lähellä sitä sinapinkeltaista, jota hain jokusenkin kuukauden ja siksi olisi jo pelkästään siitä saanut ääneni ;)
It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not
— Marilyn Monroe

http://nyan.cat/?f=1

If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.”
― Johnny Depp

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4718
    • Profiili
haluaisin itselleni muutaman ei-nappikauluksellisen paidan

Mittaa kuume.
Suositellaan täysraittiutta.

i v y m a n

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 5960
  • button downs weejuns rain macs what else is there?
    • Profiili
    • A / SOPHISTICATED / HOOLIGAN
^Vatsast kyllä ottaa hieman. Pitänee mitata.
get your kicks on route six six six

Leiska

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 201
    • Profiili
Leiskalle plussaa hienoista fotoista, ja onhan ne Kopivulan (eikö vain?) pellot aina kauniit!

Halisten suunnalla otettu kuvat :)

Leiska

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 201
    • Profiili
Paitani on paksunmuhkeaa oxfordia pehmein kauluksin (hieman erikoinen paita kyllä), kuvanlaatu on sen verran kehno, ettei välity tekstuuri. - Taskuliinan poisjättäminen on tietoinen valinta. Muutoin olisi ollut oman makuni mukaan hieman over the top. Solmion vaakaraitoja olen valmis puollustamaan vaikka nyrkein ;).

Paitani valitsin juuri sen näennäisen "formaaaliuden" vuoksi. Työskentelen nimittäin erittäin formaalissa paikassa, jossa em. setti yleensä olisi jotain muuta kuin hyväksyttävää.

Huoleni oli siis turha, hyvä näin.

Dan-D

  • Vieras
Paitani on paksunmuhkeaa oxfordia pehmein kauluksin (hieman erikoinen paita kyllä), kuvanlaatu on sen verran kehno, ettei välity tekstuuri. - Taskuliinan poisjättäminen on tietoinen valinta. Muutoin olisi ollut oman makuni mukaan hieman over the top. Solmion vaakaraitoja olen valmis puollustamaan vaikka nyrkein ;).

Paita on jännä, mutta sen taustalla oleva ajatustyö selittää sen käytön hyvin.

Taskuliinan poisjättö on tässä oikeassa maailmassa foorumin protesteista huolimatta täysin jees.

Ja solmiota ei tarvitse puolustella lainkaan.  Sinähän sitä päällä pidät, ei minun siitä tarvitse pitää lainkaan.  Niin kauan kuin minun kaulaani et sitä yritä ripustaa, selviämme varmasti ilman tätä:

[spoiler][/spoiler]