Kirjoittaja Aihe: Prime shoes  (Luettu 4139 kertaa)

Schnitzel

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 422
    • Profiili
Prime shoes
« : 15.06.11 - klo:21:40 »
Arvon keikarit,

omaako teistä joku henkilökohtaista suhdetta kenkämerkkiin nimeltä Prime Shoes? Itse törmäsin merkkiin Berliinin matkalla. Mallit vaikuttivat oikein tyylikkäiltä ja työn jälki ainakin pikaisella tutustumiselta vallan hyvältä. Erityisesti silmää hiveli alla näkyvä malli. Hintaa moisilla oli kohtuulliset 230 euroa.

Valmistajan kotisivut: http://www.primeshoes.de/

Minkälaisia ajatuksia merkki herättää kanssakeskustelijoissa?


VT

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 257
    • Profiili
Vs: Prime shoes
« Vastaus #1 : 16.06.11 - klo:09:18 »
Ostin viime kesänä Wienistä merkin "Linz" -malliset kengät tumman ruskeina. Istuivat jalkaan hansikkaan lailla ja ovat olleet säännöllisessä ja osittain rankassakin käytössä siitä pitäen eli nyt noin vuoden. Olen toistaiseksi ollut erittäin tyytyväinen ostokseeni. Merkillä oli oma myymälä Wienin keskustassa, mistä sain mainiota palvelua viehättävältä myyjättäreltä.

AlecLewain

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 527
    • Profiili
Vs: Prime shoes
« Vastaus #2 : 16.06.11 - klo:12:11 »
Mallistosta löytyi hyvännäköinen tuplamunkki. Harmillisesti nettisivuilta ei pysty tilaamaan mitään.

Schnitzel

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 422
    • Profiili
Vs: Prime shoes
« Vastaus #3 : 16.06.11 - klo:17:11 »
Mallistosta löytyi hyvännäköinen tuplamunkki. Harmillisesti nettisivuilta ei pysty tilaamaan mitään.

Itse vierailin Shusta-nimisessä liikkeessä, jossa kenkiä oli myynnissä. Heillä on myös nettikauppa www.shusta.de, mutta siellä ei näy myytävänä kuin yksi malli (PS Berlin, aika maukas sekin, tätäkin tuli hypisteltyä). Ainakin heidän kauttaan voi kenkiä tilata sähköpostitse, kysytty on. Postikulut olivat luokkaa 10 €.

Ja ei, minulla ei ole kytkyjä kyseiseen kauppaan.

atas

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 526
    • Profiili
Vs: Prime shoes
« Vastaus #4 : 16.06.11 - klo:17:20 »
www.herrenausstatter.de

näiltä sivuilta löytyy useampikin malli

Antero

  • Kisälli
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Prime shoes
« Vastaus #5 : 02.09.11 - klo:23:35 »
Ebayssa Calceamentum-kenkäkaupalla http://stores.ebay.com/calceamentumshop on koko ajan joitakin uusia Prime Shoesin kenkiä ja muita 200 euron kenkiä huutokaupattavana. Koosta, mallista ja tuurista riippuen huudot päättyvät yleensä noin 60-110 euron välille + 16 euron DHL-paketti, mikä on ihan kiva 250 euron kengistä.

Itse ostin tälläiset 90 eurolla.


Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Prime shoes
« Vastaus #6 : 03.09.11 - klo:18:49 »
Aika sähäkän näköisiä malleja heillä, erityisesti tuo Chelsea-buutsi sekä tuplamunkki.

SloBo

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 731
    • Profiili
Vs: Prime shoes
« Vastaus #7 : 04.09.11 - klo:14:35 »
Berlin ruskeana ja Santo pitkävartisena näyttävät kyllä hyvältä näillä sivuilla, mutta ainakin ensimmäisen lesti on muiden kuvien perusteella turhan pitkä ja teräväkärkinen omaan makuuni. Silti hienoa nähdä, että Saksassakin osataan.