Kirjoittaja Aihe: Brooks Brothers  (Luettu 64199 kertaa)

shepard

  • Kisälli
  • Viestejä: 34
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #60 : 28.06.12 - klo:22:32 »
Ei tule mitään lisäkuluja, jos lähetyksen tullaa itse. Fedex antaa tarvittavat tiedot tullausta varten. Tullauksen voi hoitaa netissä. Kun tullimaksut on hoidettu, Fedexille lähetään sähköpostilla vapautausdokumentti. Luonnollisesti Fedex toimittaa paketin kotiin saakka. Itse sain pakettini vielä samana päivänä, kun tämä luovutukseen oikeuttava dokumentti oli saapunut heille. Sähköpostilla asiat sujuu mielestäni parhaiten.

Omien kokemuksien mukaan Fedex on kehnoista parhaimpia. Nopeus on suhteellista. Moni lähettäjä laittaa paketin standardina (mm. Herring Shoes, UPS standard), jolloin se kulkee sangen hitaasti.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Brooks Brothers
« Vastaus #61 : 29.06.12 - klo:17:49 »
Kuten aiemmin keskusteltu, on Federaali paskin suurimmista kuriireista Suomessa. Vain GLS on huonompi.

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #62 : 29.06.12 - klo:19:50 »
Omien kokemuksien mukaan Fedex on kehnoista parhaimpia. Nopeus on suhteellista. Moni lähettäjä laittaa paketin standardina (mm. Herring Shoes, UPS standard), jolloin se kulkee sangen hitaasti.

Minulle UPSi on toimittanut herringiltä ja yooxilta sangen nopeasti. Kuriiritkin olleet fiksua sakkia.

koneistaja

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 65
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #63 : 05.07.12 - klo:14:35 »
Brooks Brothersin extra slim fit ei ollut niin slimmi kuin olisin toivonut. Toki en ihan hirveästi yllättynyt tästä. Paita on muutenkin selvästi amerikkalaiselle vartalolle tehty, sillä hauiksille on jätetty ns. riittävästi tilaa. Kavennukseen siis.

Salama

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 937
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #64 : 05.07.12 - klo:14:47 »
Laskin piruuttani sähköpostistani, montako viestiä Brooks Brothers on spämmännyt tämän 40 % alen aikana: 20 kappaletta. Joku roti nyt saakeli...

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #65 : 05.07.12 - klo:15:18 »
Jenkkisaitti. Jenkit ovat mestarispämmäjiä.

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #66 : 05.07.12 - klo:15:33 »
Kyl täälläkin osataan

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #67 : 05.07.12 - klo:15:44 »
Touche!

MrMan

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 636
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #68 : 05.07.12 - klo:20:09 »
Menin lankaan ja tilasin pari Bb:n regular fit pellavapaitaa kesäksi, mutta paitaan mahtuisi pari meikäläistä vaikka aika skrode olenkin. Kai se on uskottava, että regulaari jenkki on tätä nykyä 400 paunainen.

koneistaja

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 65
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #69 : 05.07.12 - klo:21:48 »
Brooks Brothersin extra slim fit ei ollut niin slimmi kuin olisin toivonut.

Eihän se ihan ihonmyötäinen ole, mutta minä ainakin olen tyytyväisempi BB:n ESF OCBD -paitoihin kuin esimerkiksi Modern Tailorin paitoihini, vaikka ne istuvatkin vähän paremmin.

ESF menee hyvin neuleen alla ja ilman neuletta housujen päällä. Lisäksi BB:n oxford-kangas on aika hyvää ja paranee vain pesujen myötä (tosin kutistuu myös vähän) ja kaulukset & kalvosimet ovat omaa luokkaansa: itse en ainakaan ole onnistunut speksaamaan MT:ltä läheskään vastaavia.
Eihän sen ihonmyötänen tarvitse ollakaan, jos olisi edes lähempänä TM Lewinin fully fitted tasoa, niin olisin tyytyväisempi. Jostain syystä hauiksien kohdalta paita on jopa vähän säkkimäinen. Lieneekö syytä treenata vähän.

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #70 : 07.07.12 - klo:17:53 »
Kyllä kaiken BB:ltä tulevan joutuu ompelemaan kerran tai kahdesti.

Arska

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4718
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #71 : 07.07.12 - klo:18:04 »
Mitä vikaa on valmispaidan istuvuudessa?
Suositellaan täysraittiutta.

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #72 : 09.07.12 - klo:08:46 »
Mitä vikaa on valmispaidan istuvuudessa?

En nyt ihan tiedä pyritkö ansoittamaan tällä, mutta tuskinpa monikaan nyt silti edes odottaa vaatekappaleen istuvan suoraan kaupasta. Itse olen löytänyt tasan kaksi merkkiä, jotka sopivat suoraan päälle ja omaavat täydellisen hianpituuden - Barba Napolin Black Label ja SuitSupplyn extra slim fit.

supera

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #73 : 19.08.12 - klo:20:19 »
Onko tietoa  Golden Fleece-malliston pukupaitojen leveyksistä?
Off. James 'Jimmy' McNulty: You know what they call a guy who pays that much attention to his clothes, don't you?

Det. William 'Bunk' Moreland: A grown-up.

Salama

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 937
    • Profiili
Vs: Brooks Brothers
« Vastaus #74 : 12.03.13 - klo:23:26 »
Toimiikos muilla Brooks Brothersin verkkokauppa kunnolla, oletteko tilanneet?

Minulla on ollut omituisia ongelmia, tilaukset eivät mene läpi ilman asiakaspalvelun apua. Nyt sitten pamahti mailiin tilausvahvistus viime syksyn alennusmyynneistä :D