• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Pukimo Raivio - aina klassista tyyliä.

Vieraile nyt:
www.pukimoraivio.fi

Päävalikko

Alfred Sargent

Aloittaja Ville, 05.11.09 - klo:21:12

« edellinen - seuraava »

konda

Heh never know, never know :)

Kieltämättä vastaus "ei löytynyt kuin Kämpistä huoneita, joten oli pakko jättää kalliiden hintojen vuoksi väliin" -vastaus voisi olla melko mielenräjäyttäjä.

ChuckBass

Trunk Show tarjontaa NYC:ssa...

mairaksinen

Ylimmän kuvan oikeanpuoleinen kenkä on aika maukas.

Musta balmoral-pukusaapas tummanvioletilla mokkanilkalla on ollut mielessä vuosia. Kyllä jokin päivä sellaiset lisään kokoelmaan.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Cdos

nyt ymmärrän miksi antipatiat kondaa kohtaan ovat kasvaneet viime viikkoina
Lainaus käyttäjältä: jaro - 10.04.12 - klo:11:28
Saatana mitä paskaa tämä nykyään on
Lainaus käyttäjältä: Maybachh - 08.08.12 - klo:20:23
Kiitos asiallisesta viestistä, jatka samaan malliin niin saadaan foorumin taso pysymään korkealla.

ChuckBass

sproily

Ihan nättejä.

Mulla olis muuten edelleen ne mustat mitä kyselit silloin, Chuckie. Ja lesti ja työnjälki samaa luokkaa mitä Gaziano & Girlingillä (mm. deco-range).

Laita yksäriä jos vielä kiinnostaisi, oon rahatonna ja yli tusinan verran itselle sopimattomia kenkiä polttelee käsissä.

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

konda

Onko AS:n eri F/keskikoko lesteissä yhtä vivahteikkaita kokoeroja kuin Loakeissa? Eli kun esim Loaken Chancery, Capital, Mayfair ja Oasis lesteissä pituusheitto on 1.5 UK kokoa (ainakin 10.5-12 koissa), onko AS:llä vastaavia suuria heittoja joidenkin lestien välillä?

Osaako joku verrata joitan AS:n lestejä esim em. Loakeihin? AS lesti 87 vastaa hyvin pitkälti Mayfairia ja Capitalia leveyden ja pituuden puolesta - se on ainut jota pystyn itse vertaamaan.

ChuckBass

Sproily, muistan kyllä, että niistä joskus keskusteltiin... Pystytkö laittamaan vielä vaikka yv:nä kuvia, niin tarkastelen tilannetta uudemman kerran.

Permanent Style - Alfred Sargent Factory

Ei mikään niin erityinen juttu, mutta mukana taitaa olla myös suomalaisedustusta...

Konda hereillä...

Ja...

Gaffer

Oliskohan noi keltaisetkin jonkun meikäläisistä? Ainakin vastaavat joku laitto tilaukseen.

Mulla on yhden kengän nimikirjaimista irronnut ties kuinka monta naulaa. Outoa sikäli, ettei saman parin toisesta saati muista kengistä ole irronnut.
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

ChuckBass

Tuskin keltaisia miltoneita ihan joka suuntaan lähetellään...

juuzzom

Keltaiset Miltonit ovat päässeet jo muutaman kerran käyttöön, kun pahimmat kivikasat on siivottu katujen pinnoilta. Kauniit kengät ja hyvä fiilis.

Uunottaja

^ Kuvia miten keltaiset Miltonit saa toimittamaan? Oma mielikuvitukseni ei kovin montaa vaihtoehtoa keksi.

Jälkiviisas

Näinkin eilen Espalla yhdet keltaiset kengät.

Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

ChuckBass

Hieman lisää ranskalaisille tehtyjä miller-boot-versiointeja.