Modern Tailor

Aloittaja Jussi, 11.03.10 - klo:00:39

« edellinen - seuraava »

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
^ Niin, eihän keikarilaiset halua maksaa laadusta edes kohtuullisesti. (provo)

PleaseDeleteMe

Legenda
Delete me please
Kirjattu
5 USD:tä tulee aina tilauksesta voucher codena meiliin, emmuista vaatiko että täytät sen muutaman kohdan kyselykaavakkeen (survey), no, olen ajankuluksi aina täytellyt :D

Barbarossa

Legenda
Beta as fuck!
Sijainti: The Kingdom of Swagsbury
Kirjattu
Prkele kun ei tule! Johtuukohan siitä että poistelen aina alennuskankaisia paitoja?
There ain't no rest for the wicked...

excavator

*
Edistynyt
Kirjattu
Eipä ole täälääkään vouchereita näkynyt. Sama vika kuin barbarossalla; toistaiseksi kaikki paidat alennuskankaista.

Bordeaux

Legenda
Kirjattu
Kyllä noita $5 koodeja joskus tupsahtelee, nyt tuli $49 alennuspaidastakin.

Bordeaux

Legenda
Kirjattu
Tulipa tilattua kaksi paitaa samoilla mitoilla ja jätin vahingossa kyynärpäämitan ilmoittamatta. Nyt on sitten melkoisen tiukat hihat, tosin toinen paidoista on vielä matkalla ja toivon että se olisi parempi.

Yleensä minulla on hihan mitat näin:
armhole 25 cm
half bicep 19,5 cm
elbow 19 cm
cuff 22-23 cm

Nyt siis unohtui speksata elbow ja tekivät siitä 17 cm. Ei paljon tarvitse kättä koukistaa (pitää siis muistaa valita baari-iltoihin joku muu). Oppia ikä kaikki.

edit: Ehkä tästä voisi antaa palautetta. Eihän elbow-mittaa edes kysytä ja bicepkin on optio. Ilman niitäkin pitäisi tulla käytettävä paita.

Bordeaux

Legenda
Kirjattu
^Tekevät minulle uusiksi nuo kaksi paitaa. Kiva :)

PleaseDeleteMe

Legenda
Delete me please
Kirjattu
http://www.youtube.com/watch?v=R76NVtGJQpc - tämän videon perusteella -10% alennus irtoaisi koodilla: iamalphamapril

Alex Entwistle

Legenda
Hipsteri
Kirjattu
Kuinka pehmeä MT:n soft-kaulus on? 
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

Tommi

Legenda
Kirjattu
^ Todella pehmeä. Rullaa komeasti, mikäli kangas sitä edesauttaa.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Elias

Auktoriteetti
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
Itse hifistelen paksuissa oxford-kankaisisissa nappikauluspaidoissa vielä kauluksen ilman liimakankaita: "no lining in collar". Toimii ainakin sky blue oxfordissa. Vaikutelma on huomattavasti rennompi kuin soft-kovikkeen kanssa.
Vaatekaapin tyhjennys
Sokeet johdattaa sokeita. Ne, jotka vetää edel on vain syvemmäl skutas.

Alex Entwistle

Legenda
Hipsteri
Kirjattu
Itsellä ei ole suunnitteilla nappikauluspaita vaan härski spread collar pellavapaita pehmeällä kauluksella.. Mutta hyvä, jos tuo on pehmeä. Enää tarvitaan valkoista pellavakangasta MT:lle..
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

Lh

Yleisvalvoja
Legenda
Kirjattu
Mitä mittaa kannattaisi kasvattaa kun selkää "köyristäessä"/kyynerpäitä eteen vietäessä paita kiristää selästä ja kalvaa kainaloita?

Yritin tuota rinnanympärystä kasvattaa, mutta tuloksena oli tyhmän näköiset pussit kainaloiden alla. Minulla on suhteessa melko muhkeat "siivet".

Ehkä paitaa tulisi leventää myös alempaa sopusuhtaisuuden aikaansaamiseksi...

vapa

Auktoriteetti
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Lh - 09.04.12 - klo:23:26
Mitä mittaa kannattaisi kasvattaa kun selkää "köyristäessä"/kyynerpäitä eteen vietäessä paita kiristää selästä ja kalvaa kainaloita?

Yritin tuota rinnanympärystä kasvattaa, mutta tuloksena oli tyhmän näköiset pussit kainaloiden alla. Minulla on suhteessa melko muhkeat "siivet".

Ehkä paitaa tulisi leventää myös alempaa sopusuhtaisuuden aikaansaamiseksi...

Liian kapea yoke - mikä lie suomeksi - tai liian kapea kädentie olisi minun veikkaus. Voi olla myös molemmat. Itsellä myös vähän kiristää selkä kun oikein koitan venyttää käsiä eteen, mutta enpä minä paita päällä urheile, eikä tuo käytössä tunnu. Sitä selän mittaa kasvattamalla luulisi ainakin ongelman katoavan, jos se haittaa normiliikkumista.

Lh

Yleisvalvoja
Legenda
Kirjattu
Kädentien pienennyksellä/laajennuksella ei ole ollut nähdäkseni vaikutusta asiaan.

Ei vaan viittis niitä olkasaumoja kuitenkaan roikottaa.