• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Foorumi on vihdoin päivitetty. Palautetta pyydetään mailitse: infoATkeikariPISTEcom, kiitos.

Päävalikko

Juhlagalleria, kumppanuusketju Loaken jalkineista ja Saphirin hoitoaineista

Aloittaja Ville, 16.11.11 - klo:15:17

« edellinen - seuraava »

ultra

Kyllähän tuollaiset kelpaisivat, eli mukana ollaan!
I am a Gooner.

CyberDog

Melko pakko olisi rahat jostain repiä noihin Cannoneihin.

shepard

Jussi

Lisäkommentti: Vaalea tan, ihan rajalla "biscuit" -sävyyn. Syy: Popoista saa kiillokkeella ja voiteilla tehtyä sen jälkeen ihan sellaiset kuin haluaa. Kaunis blank canvas, siis.

Jos jotkut miettivät, miten, voin ohjeistaa, mikäli tällainen spessueddu saadaan.

Ps: Näitä voi galleria myös myydä ulkomaille ja eri foorumeilla, jolloin riskit vähenevät aika paljon.

Vuoriväri...niin. Onko se lila, tummansininen tai mikä vain, on sivuseikka (tietenkin jos saa sisälle tekstin "Juhlagalleria x Keikari", on se aika nastaa). Jos taas pohjiin saa tilattua valmiit kärkiraudat (toe taps), joita tiedän Loaken tehneen, on se aikamoinen etu.

Minulle Capital-kokoa 10 F, tack. :)
Kaikki villa tottelee rautaa.

Lars

Itsekin voisin uhrautua ostamaan Cannonit Jussin spekseillä.

Elias

Yksi Jussin speksellä tännekin. Pitää vaan käydä ensimmäiseksi kokeilemassa lestin istuvuus ja koko.
Vaatekaapin tyhjennys
Sokeet johdattaa sokeita. Ne, jotka vetää edel on vain syvemmäl skutas.

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 27.01.12 - klo:22:00
Esim. violetti vuorinahka?

...Keikarin tummanvioletissa sävyssä vielä. Erittäin upeaa.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Bordeaux

Mikäs Cannon-parin hinnaksi näillä spekseillä tulisi? Olen kyllä erittäin kiinnostunut. Joko on parikymmentä kasassa? :)

Centauri

Minä pistän kyselyn huomenna tehtaalle :) Alkuperäiseen 'toivelistaan' viitaten, mikä on 'kantastack'?

Alex Entwistle

Meinaisitko, Jussi, että kengän väri tulisi olemaan suunnilleen tämmöinen?

[spoiler][/spoiler]

Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

Centauri

Mitä tulee tuohon väriin, niin itse uskoisin helpointa/riskittömintä/halvinta =parasta ottaa kenkä ihan perus-Tan -värillä. Jos lähdetään hakemaan väriä jota heillä ei ole lainkaan vakiomallistossa, niin siinä mennään helposti sellaiselle alueelle, mihin ei välttämättä kannata valmismalleilla mennä.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Centauri - 30.01.12 - klo:15:07
Minä pistän kyselyn huomenna tehtaalle :) Alkuperäiseen 'toivelistaan' viitaten, mikä on 'kantastack'?

Ihan tuo nahka"pino" siinä kannassa. Heel on periaatteessa se kulutuspinta, heel stack sitten se pino.

Kannattaa toki kysäistä, onko light tan -väriä saatavilla - valmistajilla on usein melkoinen nahkavalikoima.

Eli:

- lining: dark purple, logopainatus silver. Full length leather insole cover (jos mahdollista)
- welt & heel stack: natural
- colour: light tan/tan
- buckles: chrome/silver (kummin nyt tahtoo sanoa)
- embedded steel toe taps, flush with the sole  (jos mahdollista)

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Alex Entwistle - 30.01.12 - klo:15:20
Meinaisitko, Jussi, että kengän väri tulisi olemaan suunnilleen tämmöinen?

[spoiler][/spoiler]

Jotakuinkin. Tiedän Loakenkin tehneen tuota väriä. Helppo muokata ihan kotonakin halutunlaiseksi.

Kosmonautti

Mikä lesti tuossa Cannonissa on? En löydä kunnolla infoa siitä. Olen kuitenkin hyvin kiinnostunut osallistumaan tilaukseen!

Centauri

Lesti on perinteinen Capital F, eli voi etukäteenkin sovittaa meillä olevilla Aldwycheillä ja Sloaneilla.

Kysely lähti markkinointipäällikkö Mark Haddenille, katsotaan mitä vastaavat :)