• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Pukimo Raivio - aina klassista tyyliä.

Vieraile nyt:
www.pukimoraivio.fi

Päävalikko

Florsheim

Aloittaja Ville, 11.03.10 - klo:18:39

« edellinen - seuraava »

Alhazen

Nykyajan halpis-Loake Royaleissa on näkynyt sama katkottu siipi (ja lisäksi aika reilusti korjattu nahka). Ei herätä luottamusta - yleensä mitä pienemmistä paloista kenkä on pistetty kasaan, sen huonompaa materiaalia siihen voi käyttää.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: rusina - 27.01.12 - klo:16:06
Olen ympyröinyt kuvasta kohdat, jotka pikaisella vilkaisulla eroavat Florsheimin kengistä (muitakin eroja varmasti on), mutta stemmaavat noiden Hanoverien kanssa:

Myös nauhareiät kaipaavat ympyrän. Hanovereissä on yksi enemmän.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Tommi

Siinä paha missä mainitaan. Kuin tämän ketjun noitumana löysin v-cleat Florsheim Imperialit ja olihan ne pakko ostaa. Toivottavasti koko sopii. Ensimmäiset hevonpersekenkäni, itse asiassa.
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Tommi - 28.01.12 - klo:09:49
Siinä paha missä mainitaan. Kuin tämän ketjun noitumana löysin v-cleat Florsheim Imperialit ja olihan ne pakko ostaa. Toivottavasti koko sopii. Ensimmäiset hevonpersekenkäni, itse asiassa.

Onnea. Omani ovat perseettömät ja ovat sarjaa "jos joskus saan lottopotin, teetän näistä bespoke-kopiot".

Upeat jalkineet.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Florsheimin full wing brogue on kyllä Se Aito Oikea täyssiipikärjysversio. Kellään muulla valmistajalla ei ole ollut yhtä upeita mittasuhteita, erityisesti voimakkaasti sisäänpäin kaartuva kärjys on silkkaa upeutta.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

konda

haukka

Hyväkuntoisiltahan nuo näyttävät, eikä hinta ole paha. Kyllä minulle kelpaisivat, jos koko olisi sopiva.
" how`s it for stains?"

Laurentius

^^Samaa mieltä, nuo ovat jenkkitekoa (kannan naulauksesta ja v-cleatista päätellen) ja jos väri ja koko olisivat oikeat niin en malttaisi olla ostamatta. Kalliimmallakin noita imperialeja on myyty.

konda

Osaako kukaan heittää karkeaa vertausta Florsheimin ja Allen Edmondsin lestien välillä...? Jos on B AE:ssa, voisiko mennä B Florsheimissa?

Edit:
No ostin pois. Oppirahoiksi sitten menee jos menee ja kai noista sen satkun verran ebayssä saa, jos on pakko myydä.

atas

Jos eivät sovi sinulle voisin harkita ostavani nuo

konda

Pistän sinulle infoa kun saapuvat. Kun aikatauluni hieman rauhoittuu, niin voisin tulla testaamaan niitä C&J:a.

Qustom

Ebaysta olen kyttäillyt florsheim imperialeja. Koko mietityttää.
Käytössä Loake UK 8.5 F, mutta villasukka ei mahdu. Mikä koko ja leveys florsuissa, jotta paksumpi sukka mahtuu?
US 9.5 D?

Laurentius

^ US 9,5 E tai 10D? Tuskin 9,5D, tosin riippuu mihin Loaken lestiin vertaat. Mutta jos paksumman sukan kanssa haet voit harkita myös 9,5E -kokoa. Florsuilla ainakin kapean-C ja normaali-D leveyksien ero on selvä. 10D voisi myös toimia, etenkin kun pohjallisella ja tongue padilla voi hienosäätää.

Qustom

Loaken lestinä 024

Qustom, Loaken lestit ovat kuulemma kookkaita. Jos haluat Florsuja paksumman sukan kanssa käyttää, suosittelen kokoa 9½E eli leveä. Jos pari ei istu mukavasti, pääset siitä kyllä eroon foorumin myyntipalstalla kunhan hinta on sopiva.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/