Mitä ostit tänään?

Aloittaja Jami, 05.01.10 - klo:20:38

« edellinen - seuraava »

sproily

Legenda
Parantumaton retro-eksentrikko
Sijainti: Tammerfors
Kirjattu
Komeat manowarit.

Flanööri
Dress to impress yourself first. Then others, if you feel like it.

JMK

**
Flanööri
Sijainti: Espoo
Kirjattu
Nappasin ulkoilu- ja matkailukengiksi Charles Tyrwhittin dainite-pohjaiset munkit, kun kerrankin oli sopivaa kokoa:

http://www.ctshirts.co.uk/men's-shoes/view-all/Brown-ullswater-grainy-monk-shoes-with-rubber-sole?q=2aubb3%7C%7CML064BRN%7C%7C%7C%7C%7C%7C%7C%7C%7C%7C%7C%7C%7C

Tyrwhittin military bootsit ovat muuten osoittautuneet ihan (alennetun) hintansa arvoisiksi viileämmän kelin popoiksi.
If I am occasionally a little overdressed, I make up for it by always being immensely overeducated.

spit shine

*
Edistynyt
Kirjattu
Hitsi alkoi itseäkin himottaa. Hyvät välikelin pohjat näyttäisi olevan
Kenkä voodoon SM-finalisti vuodelta 1997

Ron Burgundy

Legenda
Kirjattu
Olen omistanut nuo Tyrwhittin munkit vähän punaisemmalla nahalla, ja ainakin se kama oli järkyttävää kuonaa.
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

Quijote

Legenda
Esq.
Kirjattu
Brothersin The Tailoring Club -flanellipökät. Positiivinen yllätys oli että liike laittoi ne eteenpäin Vaatturiliike Saumaan lyhennettäviksi, mutta olin kyllä myyty jo siinä vaiheessa kun huomasin että niissä on henkselinnapit valmiiksi. Sanon vain että onneksi en langennut henkkamaukan flanelleihin kun niitä vielä oikeankokoisia oli.

Ron Burgundy

Legenda
Kirjattu
Jahas. Hiljattain on omistukseeni siirtynyt ainakin Drakesin ja Canalin krakat Mr Porterin alesta (50%) sekä Mondainen junakello, joka nyt vaan oli jostain syystä pakko saada kun halvalla tuli vastaan.

Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

premier

Auktoriteetti
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Quijote - 12.01.12 - klo:20:31
Brothersin The Tailoring Club -flanellipökät. Positiivinen yllätys oli että liike laittoi ne eteenpäin Vaatturiliike Saumaan lyhennettäviksi, mutta olin kyllä myyty jo siinä vaiheessa kun huomasin että niissä on henkselinnapit valmiiksi. Sanon vain että onneksi en langennut henkkamaukan flanelleihin kun niitä vielä oikeankokoisia oli.

Ei vissiin olleet alennuksessa kuitenkaan?

JMK

**
Flanööri
Sijainti: Espoo
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Ron Burgundy - 12.01.12 - klo:17:14
Olen omistanut nuo Tyrwhittin munkit vähän punaisemmalla nahalla, ja ainakin se kama oli järkyttävää kuonaa.

Katsotaan, olisiko laatu parantunut. Kuten sanoin, vajaan vuoden ikäiset military bootsit ovat olleet ihan kelvolliset popot.

Nuo tulevat täydentämään tällä hetkellä lähinnä Haixin aavikkomaihareista ja noista military bootseista koostuvaa "vähän rouheampaa"-valikoimaa, joten ihan priimaa ei tarvitsekaan olla :).

Tulipa hankittua myös Rimowan Topas-kabiinitrolley, kun tuota matkailua on taas näköjään luvassa. Onhan tuo nätti.
If I am occasionally a little overdressed, I make up for it by always being immensely overeducated.

Juha

Auktoriteetti
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: JMK - 13.01.12 - klo:12:38
Tulipa hankittua myös Rimowan Topas-kabiinitrolley, kun tuota matkailua on taas näköjään luvassa. Onhan tuo nätti.

Oliko jossain hyvä tarjous? Yleensä reissaan pelkällä duffel bagilla, mutta olen miettinyt että tollanen olis hyvä olla varalla.

Riki Sorsan veli

Vieras
Kirjattu
5 kg Matrix Whey-protskua.

Timati

Vieras
Kirjattu

mikmu

Eleganssin esitaistelija
Sijainti: Lontoo
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Juha - 13.01.12 - klo:13:06
Lainaus käyttäjältä: JMK - 13.01.12 - klo:12:38

Oliko jossain hyvä tarjous? Yleensä reissaan pelkällä duffel bagilla, mutta olen miettinyt että tollanen olis hyvä olla varalla.

En tiiä mistä JMK omansa hankki, mutta itse olen ostanut 3 Rimowan laukkua suht hyvään hintaan täältä:
http://www.koffer-direkt.de/

i v y m a n

Legenda
button downs weejuns rain macs what else is there?
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Juba - 13.01.12 - klo:23:10
5 kg Matrix Whey-protskua.

Oltiin Testo Manin ja Raudon kaa tänään salilla, otettiin
siinä vinopenaa.
Tehtiin vaan sellasii kevyitä pumppisarjoja 150 kilolla ...

No anyway, siihen viereen tulee joku kynäniska piipittämään
"hei tota te varmaan osaatte neuvoo mistä sais hommattuu
*LIS�,,RAVINTEITA* ?"

Mitä vit...!!! ei kai kundi ala VIHJAILLA MIT�,,�,,N?
Testo vastaa kundille "Sun kannattaa varmaan käydä
osoitteessa www.go4fit.com , siellä on ihan vit... aineita."
Kundi alkaa sopertamaan "en mä tarkota semmosii
lisäravinteita, vaan anabolisia ravinteita"

Huudetaan kaikki kolme yhteen ääneen "vit... HORMOONI HOMO!!!
MEE vit... SIIT�,, ME EI K�,,Y-TE-T�,, MI-T�,,�,,N!"

HAH! kundi lähtee veke naama paloauton punasena ja höpisee
itsekseen jotain, kaikki salilla katselee kundia PAHEKSUEN!

Me otetaan pitkät kulaukset kreatiini-colaa ja jatketaan
naureskellen treeniä.
Kundihan selvästi vihjaili et ME käytettäis, tai
MAHDOLLISESTI tiedettäis doping-aineista jotain...
EI vit...! kaikenlaisia �,,LYK�,,�,,PIÖIT�,, salille eksyy...

Muut bodausanthemit täältä;
http://users.tkk.fi/u/jlinnosa/massaa/massaa.txt
get your kicks on route six six six

Riki Sorsan veli

Vieras
Kirjattu
"ovi mies on eri mies , tiede mies on kynä niska ."
            --- iron bodar

shepard

Kisälli
Kirjattu
Pari Brooks Brothersin nappikauluspaitaa ja kaksi paria Ridgewaylla varustettua jalkinetta.