Naisihanteesi / Ihanat naiset?

Aloittaja ChuckBass, 26.09.11 - klo:12:12

« edellinen - seuraava »

Nti Tursti

Auktoriteetti
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: FionaTimantti - 15.11.11 - klo:22:31
Lainaus käyttäjältä: Nti Tursti - 14.11.11 - klo:22:44

Mutta hyvä FionaTimantti... tämä foorumihan ON pullollaan noita foorumistien ihannemiehiä. MTOP-ketjussa on tietyt herrat, jotka keräävät toisten ihailua ja toisissa ketjuissa on kuvia ja linkkejä foorumistien ulkopuolisiin ihanteisiin. Kyseessähän ON herrojen tyylifoorumi, joten omasta mielestäni olisi vähintäänkin outoa, jos täällä olisi ketju jossa olisi vähäpukeisia miehiä. Vaikka luomunahka- asu on ainut ihan täydellisesti istuva vaate, niin onhan se pakko myöntää, että sukupuolista vain nainen on kaunis myös alastomana ;)
Kuka puhui mitään vähäpukeisista miehistä?
Oli puhe ihannemiehistä, ei nakukuvista :)
Ei kukaan, mutta väittäisin moisen ketjun houkuttelevan joitakin linkkaamaan sellaisiakin kuvia, kuten on tähän naisihanneketjuunkin tullut. Eikä siinä mitään pahaa, mutta itse tosiaan mieluummin katselen alastomia naisia, kuin miehiä. (tietenkin poisluettuna ne harvat yksilöt, joihin olen viehtynyt niin suuresti, että haluan nähdä ja tietää ihan kaiken mahdollisen, vaikkei se kaunista katsottavaa olisikaan ;))
It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not
�" Marilyn Monroe

http://nyan.cat/?f=1

If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.”
― Johnny Depp

FionaTimantti

Kisälli
The Swingin' Siren
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Nti Tursti - 16.11.11 - klo:00:10
Eikä siinä mitään pahaa, mutta itse tosiaan mieluummin katselen alastomia naisia, kuin miehiä. (tietenkin poisluettuna ne harvat yksilöt, joihin olen viehtynyt niin suuresti, että haluan nähdä ja tietää ihan kaiken mahdollisen, vaikkei se kaunista katsottavaa olisikaan ;))

Oh, kyllä mulle tulee heti pari miestä mieleen joita katselisin oikein mielelläni ilman rihman kiertämää..kyllä mies voi olla oikein tenhoava nakuna. Ei tietenkään samalla tavalla kuin nainen, mutta sellasella miehisellä, karskimmalla tavalla.... ;)
"If you want to see the girl next door, go next door." -Joan Crawford

Nti Tursti

Auktoriteetti
Kirjattu
^ Toki toki... onhan itsellänikin mielessä muutama herra, joita voisi katsella sokeutumiseen asti, mutta ne ovatkin vain niitä harvoja yksilöitä, joissa on niin paljon muutakin kuin pelkkä ulkokuori. Mutta jos valitaan kahden täysin tuntemattoman alastoman väliltä (nainen vs. mies, suht samoilla bmi- indekseillä), niin voisin väittää että useimmiten nainen vetää pidemmän korren.
It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not
�" Marilyn Monroe

http://nyan.cat/?f=1

If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.”
― Johnny Depp

choir

Legenda
Sijainti: Lahti
Kirjattu
Me miehet määrittelemme naisihanteemme yleensä - kuten voittopuolisesti tässä threadissa - ulkonäkönä. Mutta ei kukaan nainen eikä mies ole vain sitä, miltä hänen kroppansa tai kasvonsa näyttävät. Eikö sellainen arvio päinvastoin sivuuta ihmisessä jotakin paljon tärkeämpää? Minulle on kerrottu, etä tuo Nti Turstin lainaama Marilyn Monroekin olisi toivonut, että hänet olisi nähty muunakin kuin seksiobjektina. Hänen surullisen kohtalonsa tiedämme...
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

CyberDog

Auktoriteetti
Kirjattu
Naisihanne määräytyy pitkälti ulkonäön perustella. Ihmisihanne sitten sillä sisäisellä kauneudella.

VT

**
Flanööri
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: CyberDog - 16.11.11 - klo:08:39
Naisihanne määräytyy pitkälti ulkonäön perustella. Ihmisihanne sitten sillä sisäisellä kauneudella.
Niin... Naiset ovat erilaisia kuin me ihmiset. (Tämä vaatisi aika ison hymiön asian vakavuudesta huolimatta)

deMastro

*
Edistynyt
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: choir - 16.11.11 - klo:00:44
Me miehet määrittelemme naisihanteemme yleensä - kuten voittopuolisesti tässä threadissa - ulkonäkönä. Mutta ei kukaan nainen eikä mies ole vain sitä, miltä hänen kroppansa tai kasvonsa näyttävät. Eikö sellainen arvio päinvastoin sivuuta ihmisessä jotakin paljon tärkeämpää? Minulle on kerrottu, etä tuo Nti Turstin lainaama Marilyn Monroekin olisi toivonut, että hänet olisi nähty muunakin kuin seksiobjektina. Hänen surullisen kohtalonsa tiedämme...

Lainaus käyttäjältä: CyberDog - 16.11.11 - klo:08:39

Hey, cmon! Nyt menee lukiofilosofiaksi tämä keskustelu...

Vähän pilkettä silmäkulmaan. Minä väitän, että sisäinen kauneus on rumien ihmisten keksintö.

deMastro

*
Edistynyt
Kirjattu

ChuckBass

Legenda
#menswear editor
Kirjattu

deMastro

*
Edistynyt
Kirjattu
^^NAM!

Joku taisi aiemmin ehdottaa, että tämä olisi pelkkä kuvaketju. Kannatetaan!

i v y m a n

Legenda
button downs weejuns rain macs what else is there?
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: deMastro - 16.11.11 - klo:11:31

Onpas bimbon näköinen mimmi.

�,,lliäkin pitää olla, tuon tyhjän katseen takana ei takuulla paljoa vilku.
get your kicks on route six six six

Leiska

**
Flanööri
Kirjattu

deMastro

*
Edistynyt
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: ivyman - 16.11.11 - klo:13:58
Lainaus käyttäjältä: deMastro - 16.11.11 - klo:11:31

Onpas bimbon näköinen mimmi.

Älliäkin pitää olla, tuon tyhjän katseen takana ei takuulla paljoa vilku.

En voi muuta kuin kauhistella tuollaista ulkonäön perusteella tuomitsemista. Syytetään muita siitä mihin sorrutaan itse...

Tuohan on pahimman sortin lokeroimista ulkonäön perusteella...

PleaseDeleteMe

Legenda
Delete me please
Kirjattu

Gaffer

Legenda
Kirjattu
^Loistoveto.
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"