Mitä tänään on päälläsi?

Aloittaja Ville, 18.03.09 - klo:19:24

« edellinen - seuraava »

Alex70

*
Edistynyt
Kirjattu
Iso plussa upeasta pie pan Constellationista. Hienoin malli vintage Omegoista.

alspe

Kisälli
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Laurentius - 11.03.16 - klo:08:17
Eteläiseen Kiinaan iski takatalvi, joten siirtotyöläisen tie kävi täsmäiskuun Uniqloon. Kenkiä ja kello lukuunottamatta kaikki siis sieltä, joskin pikkutakin ja kauluspaidan ostin jo viime viikonloppuna. Puuvilla-kashmir -neule vaikuttaa yllättävän hyvältä. Pikkutakin hartiassa tapahtuu jotain mitä en sovituksessa huomannut.

Onko tuo blazer sama kuin tämä? Onko samanlainen paksu mutta lörppö kuin vastaava Selected vohvelikangas-puuvillablazer jos joku on sellaisen kaupoissa nähnyt?

Laurentius

Legenda
Kirjattu
^^ Kelloni ja minä kiitämme kauniisti. Samaa mieltä asemastaan vintageomegoiden keskuudessa..

^Ei, kyseessä on tämä. On pikemminkin kevyt ja ohit. Tämä on enimmäkseen polyesteriä. Sopi oikein hyvin tarkoitukseensa, puolustelen tällä materiaalivalintaa.

http://www.uniqlo.com/eu/en/product/men-comfort-jacket-167666.html?dwvar_167666_size=SMA002&dwvar_167666_color=COL69&cgid=IDregular-fit2151

Lh

Yleisvalvoja
Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Laurentius - 23.03.16 - klo:13:59
Hiljaisen ketjun rauhallisuutta rikkomassa.

Hieman on paidankaulus tiukassa, ja myönnän että aamupäivällä liikenteessä ollessa ylin nappi olikin auki.

Krakan solmu voisi olla tiukempi, mutta tykkään tästä!

Laurentius

Legenda
Kirjattu
^sitä itsekin, mutten tohtinut kokeilla tiukempaa/pienempää kun tuntuu sormiin harvalta ja hauraalta. Ensimmäinen neulesolmioni, ja ensimmäistä kertaa kaulassa. Olin vähän varovainen kun sitä solmin ja asettelin.

Jussi

Legenda
Sijainti: Turku
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Laurentius - 24.03.16 - klo:17:31
^sitä itsekin, mutten tohtinut kokeilla tiukempaa/pienempää kun tuntuu sormiin harvalta ja hauraalta. Ensimmäinen neulesolmioni, ja ensimmäistä kertaa kaulassa. Olin vähän varovainen kun sitä solmin ja asettelin.

Ole huoleti - silkki kestää aika paljon myös neulemuodossa. Omat solmuni ovat yleensä napakahkoksi kiristettyjä Prince Albert -solmuja.
Kaikki villa tottelee rautaa.

Laurentius

Legenda
Kirjattu
^Hyvä tietää, täytyypä testata.

ChuckBass

Legenda
#menswear editor
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
Jworlinilla erittäin hyvä setti. Kuin myös Laurentiuksella, vaikken itse olekaan raidallisten neulesolmioiden ystävä. Tuohon kokonaisuuteen se kuitenkin sopii. Kuten Lh totesi, solmio voisi olla hieman tiukemmin solmittu. Kyllä se neulesolmiokin sen kestää, jos vaan laatu on kohdillaan.

Partasuti

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: ChuckBass - 26.03.16 - klo:11:22
Muutamia omia viime ajoilta. Kuvien alta linkeistä (blogista) löytyy lisää kuvia.

- - -

- - -

Sauma private label / Mastai Ferretti / Berg&Berg / Drake's London

Tämä on kyllä hieno. Kaksirivisyys jakaa tietenkin kansaa, mutta saa sitä silti käyttää.

_N_J_P_

**
Flanööri
Kirjattu
Harteikas vartalo tai hyvin tehdyt olkatoppaukset, niin kaksirivinen voi näyttää erittäin hyvältä. Niin kuin tässä tapauksessa.

Laurentius

Legenda
Kirjattu
Huomaa taas hyvän leikkauksen ja istuvuuden merkityksen, kun katsoo miten luontevan ja vaivattoman näköisesti CB vetää tuo kaksirivinenkin päällään. Tosin puvun kuosi itsessään ei minua suuremmin puhuttele, mutta olenkin 80-luvun nuori jolle kaksirivinen edustaa tummaa pukua, liituraitaa tai navyä, esimerkkina Holkerin hallitus aikanaan.

Muutenkin CB:n kuvasarja on tosi jees, mutta jäin kyllä suu auki ammottaen katsomaan tuota punaista päällystakkia. Piti mennä blogin puolelle vielä tarkkailemaan tilannetta, ja siellä kuva joka paljasti takin polvipituisuuden ja kokonaisuuden helpotti hieman alkushokkia. Itse asiassa, aloin jopa hieman diggailemaan sitä. Ei sillai mulle-kans -tyyliin sentään, mutta ajatellen että maailma olisi paljon mukavampi paikka jos itsekin rohkenisi vetää juuri sellaisen värimyräkän päälleen kuin joskus haluaisi, ilman voimakasta larppauselementin ja turhan huomion riskiä.

JVP

*
Edistynyt
Kirjattu

fibich

*
Edistynyt
Kirjattu
Rajaa ja pienennä kuvaa, hyvä mies
Kuivakka, englantilaistyyppinen huumori ei nyt auta.

Partasuti

Legenda
Kirjattu
Ihan hyvältä tuo minulle näyttää. Teknisesti siis.