• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Foorumi on vihdoin päivitetty. Palautetta pyydetään mailitse: infoATkeikariPISTEcom, kiitos.

Päävalikko

Mitä ostit tänään?

Aloittaja Jami, 05.01.10 - klo:20:38

« edellinen - seuraava »

jworlin

danius

Bluetooth-kaiuttimen joka toimii verkkovirran lisäksi akulla.

I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

Wolf

^Katu-uskottava BT kaiutin.

Itse investoin viimeinkin Filsonin 72 hour tin bagiin, laukku joka kestää isältä pojille. Pinkomo palveli tässäkin hankinnassa.

Lh

moonshine

Jep. Ginin roudaukseen?

Wolf

Hahah, nyt osuit naulankantaan :) hain juuri ginipullon mökiltä ja uudessa laukussahan se kulki.

_ a m _

Ideaparkista:

eBaysta LBM1911 irtotakki.

Laurentius

Hyvin pikainen piipahdus Uniqlossa tuotti tulokseksi kahdet Chinokset*, neljä  lyhythihaista ale-paitaa, t-paitoja seka Parkan.

Housut lyhennettiin paikan pä ä llä  puolessa tunnissa ja samaan hintaan, hyvin katevää.

* vai Chinosit, Chinot? Miten taipuu?

Partasuti

^^ On käynyt mielessä, jos joskus lukisi nuo Ian Flemingin tuotokset, ehkä alkuperäiskielellä. Tähdelliset sukat ovat kyllä liikaa tälle foorumille.

_ a m _

Tuo kansitaide ja kahden euron kappalehinta miellyttivät. Toki olen nuo joskus yläkouluikäisenä lukenut.

Sukat ostin itselleni, en foorumille. Ja ovathan ne sentään siniharmaat.

chr

kapten GT

^ Varmasti hyvä valinta. Itse kolistelen menemään Rimowan alumiinisten laukkujen kanssa.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

chr

Lainaus käyttäjältä: kapten GT - 21.09.15 - klo:18:41
^ Varmasti hyvä valinta. Itse kolistelen menemään Rimowan alumiinisten laukkujen kanssa.

Vaimo reissaa Rimowan kanssa, mutta itse en ole niistä jostain syystä koskaan innostunut. Se kaksipyöräinen klassikko-cabin -versio kyllä kävi harkinnassa, mutta löysin tuon alun perin aivan ökykalliin Tumin hyvään hintaan jenkkilästä Tumin omasta outletistä.

ChuckBass

No nyt on vaikea väri puhtaanapitoon! Mokkakenkien suojasuihkeella kankaan saisi suojattua kosteudelta ja saastalta, joita kyllä vastaan tulee, vaikka kaupungilla kulkisi autolla.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/