• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Pukimo Raivio - aina klassista tyyliä.

Vieraile nyt:
www.pukimoraivio.fi

Päävalikko

Päällystakit

Aloittaja Spinny, 25.05.10 - klo:14:08

« edellinen - seuraava »

i v y m a n

^^/ ^^^...Olen syytön kaikkeen!

get your kicks on route six six six

i v y m a n

Lainaus käyttäjältä: henrypitkin - 26.05.10 - klo:22:13
^^^ Fishtail-parka. Ja sitten mod-henkeen koristeltu Vespa ja baanalle... Missä on minun Quadropheniani. Se soimaan. Heti.

We Are Mods We Are Mods We Are We Are We Are Mods!

Meinaan jatkaa ton jatsin parissa tän illan kyllä. Ja vähän Jamaikan musaa kaveriksi. Nyt on semmoinen kepeä länsirannikon fiilis.. Art Pepperiä, Chet bakeria, Getziä.. Johtuu varmaan duunista jota teen (nyt siis välttelen): niin p---eleen tylsää että pitää keventää.

Lainaus käyttäjältä: henrypitkin - 26.05.10 - klo:22:13Minä varmaan syksyllä ostan sen Aquan - olkoon sitten uusi ja vaikka täyteen hintaan Fereltä. On se niin hieno. Minulla on juuri se kerman värinen raglanhihainen Gant, joka pelittää hyvin, muttei niin hyvin. Ja sitten jos on oikein pirun kylmä, kaivan kaapista esiin Canada Goosen Expeditionin. Se oli muuten ykköstakki silloin, kun piti saada tyttö vaunuihin nukkumaan nopeasti, eikä vaatteiden vaihtoon ollut aikaa.

Gooset on vissiin lämpimiä.. Toisaalta fishtail parka toimii ihan yhtä hyvin, joskin on reippaasti pultsarimman näköinen!

Barbarossa

Lainaus käyttäjältä: ivyman - 26.05.10 - klo:22:29
Pitää kaivaa: ei HF:n sivuilta. Bongasin Talk Ivy -foorumilta.

Kaiva ihmeessä!!! Kiitän etukäteen.
There ain't no rest for the wicked...

i v y m a n

Barbarossa

Päräyttävä!!!!
Pakko saada.
There ain't no rest for the wicked...

i v y m a n

Todella. Valitettavasti, käsittääkseni järjettömän kallis! Tuon hinnalla saanee jotain neljä Baracutaa..

AlecLewain

^ arvovalintoja. Hyvin kalliita sellaisia.

kapten GT

Lainaus käyttäjältä: Arska - 26.05.10 - klo:22:59
Vielä vähäisen kokemukseni perusteella voin sanoa, että on mainio pusakka. Geeysiin verrattuna sopivalla tavalla sliipatumpi, kun siinä ei ole niitä resoreita, joiden lisäksi epäilen kovin helposti likaantuvan, kun ovat tiukasti ihoa vasten. Taksitakin kanssa voi olla pukeutunut kevyeen pusakkaan näyttämättä Halosen asiakkaalta.

G4 oli minulle auttamatta liian pitkä ja löysä vyötäröltä. Koko 40 sopi hartioista, mutta oli teltta ja koossa 38 ei sitten oikein voinut liikutella käsiä. Seisoskelu onnistui, mutta käsien nosto ylös tai fillarilla ajo oli niin ja näin. Ostin kostoksi punaisen G9 slimin (made in England). Samettinen G9 vintage on muuten päheä myös. Baracuta on jossain vaiheessa ehkä vähän väljentänyt leikkauksiaan, kun  vanha G9 slim on pikkaisen tiukempi kuin uusi.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

VMP

Lainaus käyttäjältä: henrypitkin - 27.05.10 - klo:11:34
Lainaus käyttäjältä: Arska - 26.05.10 - klo:22:59
Vielä vähäisen kokemukseni perusteella voin sanoa, että on mainio pusakka. Geeysiin verrattuna sopivalla tavalla sliipatumpi, kun siinä ei ole niitä resoreita, joiden lisäksi epäilen kovin helposti likaantuvan, kun ovat tiukasti ihoa vasten. Taksitakin kanssa voi olla pukeutunut kevyeen pusakkaan näyttämättä Halosen asiakkaalta.

G4 oli minulle auttamatta liian pitkä ja löysä vyötäröltä. Koko 40 sopi hartioista, mutta oli teltta ja koossa 38 ei sitten oikein voinut liikutella käsiä. Seisoskelu onnistui, mutta käsien nosto ylös tai fillarilla ajo oli niin ja näin. Ostin kostoksi punaisen G9 slimin (made in England). Samettinen G9 vintage on muuten päheä myös. Baracuta on jossain vaiheessa ehkä vähän väljentänyt leikkauksiaan, kun  vanha G9 slim on pikkaisen tiukempi kuin uusi.

Taksimiesten elintaso on noussut ja sen myötä etureppukin. ;) Resorittomat 'cutat/harringtonit on kyllä alkaneet foorumin myötä kiinnostaa...

Itselläni on välikausiksi ja kesäksi militäärimpiä malleja mm. tuo kuvaketjun Tre Kronor, mutta trenssihaaveista olen rauhan miehenä luopunut. Talvella Gloverallin duffeli, tiukimpiin pakkasiin Peakilta joku ihmeen duffelihybridi mustana (viime talvena tätä tarvittiin vasta -30 hujakoilla). Haussa parka, kun kierrätyskeskuksesta napatusta Made in Czechoslovakiasta ei tullut oikein mitään edes ompelijalla käytön jälkeen.

kapten GT

Re: Goose. Pirun lämmin takki, ostin oman siniseni ennen kuin noita alkoi tulla kaiken värisinä ja sen myötä näkyä joka paikassa. Tuo yleiatyminen ehkä vähän nyppii. Ei kuitenkaan paljoa.

tuomas

Nettimittojen perusteella olen vähän empinyt, eli miettinyt osaltani juuri tuota teltta vs. liikkuvuus -aspektia kun olen aika lailla samoissa mitoissa, mutta kai se on tilattava vain kokeeksi ja mallattava takkia päälle. Olen tosin sitä mieltä, että takki päällä ei ole tarkoituskaan pystyä tekemään mitään kiekonheittoliikkeitä, eli pieni rajoittavuus ei minua haittaa.

kapten GT

^ Se riippuu siitä, missä ja miten sitä takkia käyttää. Pusakkamallinen takki on ainakin minulla sellaisessa käytössä, että liikkuvuus on toivottua (vaikken lyökään kolopalloa).

Onneksi palautus on nettikaupoissa helppoa ja sujuvaa (sekä Oi Polloi että Baracutan oma webshop).

Arska

G4 oli minulle auttamatta liian pitkä ja löysä vyötäröltä. Koko 40 sopi hartioista, mutta oli teltta ja koossa 38 ei sitten oikein voinut liikutella käsiä. Seisoskelu onnistui, mutta käsien nosto ylös tai fillarilla ajo oli niin ja näin.

Kas, minulle pituus ja väljyys ovat prikulleen sopivia, vaikka olen aika leveäharteinen.
Suositellaan täysraittiutta.

kapten GT

Lainaus käyttäjältä: Arska - 27.05.10 - klo:15:24
G4 oli minulle auttamatta liian pitkä ja löysä vyötäröltä. Koko 40 sopi hartioista, mutta oli teltta ja koossa 38 ei sitten oikein voinut liikutella käsiä. Seisoskelu onnistui, mutta käsien nosto ylös tai fillarilla ajo oli niin ja näin.

Kas, minulle pituus ja väljyys ovat prikulleen sopivia, vaikka olen aika leveäharteinen.

Tarkennetaan, että hartiaistuvuuskin oli parempi 38:ssa. Se ei vaan sitten muuten tuntunut omalta jutulta. Jotenkin G9:n slimmi leikkaus on minulle parempi. Se tosin ei ole oikeasti hoikalle mikään slimmi, mutten myöskään hae ihan sitä tämän tyyppisessä pusakassa.

Mutta minä nyt en muutenkaan hae sitä ihan slimmeintä ihonmyötäistä viimeisen muodin mukaista linjaa pukeutumisessani (enkä toisaalta mitään telttoja).

Uri

Mistäs harmaa päällystakki talvikäyttöön? Onko suosituksia?