Täällä rakastamme Uniqloa.

Aloittaja bowtiepasta, 08.12.10 - klo:00:17

« edellinen - seuraava »

Laurentius

Legenda
Kirjattu
Ostajassakin oli vikaa kun jäi katsomatta tarkemmin tuoteselosteen ja raaka-aineet, mutta Uniqlon vetoketjuneule joka on/oli polyester(40)-villa(25)-nylon(25)-kasmir(10) -sekoite on parissa kuukaudessa kulahtanut ja esim. kaulukset ja helma rispaantuneet ikävästi. Halpa, asiallisen näköinen ja oikein mukava päällä ja kotikäyttöbeateriksi tarkoitettukin, mutta elinikä taitaa jäädä lyhkäiseksi. Ei uudestaan.

konda

Legenda
Kirjattu
Laittaisko joku sitä kimppaa vetään?

lawry

**
Flanööri
UNDISPUTED #MENSWEAR CHAMPION
Kirjattu

konda

Legenda
Kirjattu
^ok infoa mua kun oot tilaamassa. Otan 2-3 neuletta. Splitataan postit.

Ane

**
Flanööri
Kirjattu
Tammikuun alussa myös tekisi mieli tilata itse taas, tilailin tuossa vähän aikaa sitten viimeksi. Tosin en ole pääkaupunkiseudulla, niin joutunee postittelemaan.

fibich

*
Edistynyt
Kirjattu
Mua kiinnostais myös tilata neuletta ja ehkä paitaa. En kuitenkaan asu pk-seudulla minäkään.
Kuivakka, englantilaistyyppinen huumori ei nyt auta.

tesla

*
Edistynyt
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: furiante - 05.12.13 - klo:17:52
Mua kiinnostais myös tilata neuletta ja ehkä paitaa. En kuitenkaan asu pk-seudulla minäkään.

sama

Wisconsin

**
Flanööri
Kirjattu
Itseäkin täältä Turun suunnalta kiinnostaisi yksi testikappale neuleita jos sattuisi vaikka sopimaan. Tiedättekö sopiiko noiden S tai XS minulle, mittaa runsas 180, rinta ~86 ja vyötärö ~76? Uniqlon nettisivujen mittojen mukaan tekisi tiukkaa, mutta todellisuus voi olla ehkä toinen.

laamanto

*
Edistynyt
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Wisconsin - 03.01.14 - klo:18:08
Itseäkin täältä Turun suunnalta kiinnostaisi yksi testikappale neuleita jos sattuisi vaikka sopimaan. Tiedättekö sopiiko noiden S tai XS minulle, mittaa runsas 180, rinta ~86 ja vyötärö ~76? Uniqlon nettisivujen mittojen mukaan tekisi tiukkaa, mutta todellisuus voi olla ehkä toinen.

Onkohan kyseessä UK- vai Japani-koot? Nuo menevät niin, että Japani S = UK M jne. Ja lappuun ei ole merkitty molempia, vaan pitää tietää kumpaa koko se on. Joka tapauksessa leveyden puolesta nuo koot varmaan ovat oikeita. Tuo pituus vaan saattaa olla ongelma, Uniqlo kun on mitoitettu japanilaisille.

Itsellä (178cm) esim. cashmir-neule, Japani M, pituus on juuri ja juuri riittävä. Leveys hyvä (slim fit), leveysmitat hieman isommat kuin sinulla.

konda

Legenda
Kirjattu
Uniqlo toimittaa nyt myös Suomeen. Postit 10 puntaa. Onneks ei oo mitään muuta hyvää tällä hetkellä kuin selvedge farkkuja. Muuten pitäis leikata luottokortit kahtia.
http://www.uniqlo.com/uk/corp/faq.html

JJV

**
Flanööri
Kirjattu
Tätä on odotettu!

Lähetetty minun GT-I9300 laitteesta Tapatalkilla

Richard Mutt

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: konda - 06.03.14 - klo:21:54
Uniqlo toimittaa nyt myös Suomeen. Postit 10 puntaa. Onneks ei oo mitään muuta hyvää tällä hetkellä kuin selvedge farkkuja. Muuten pitäis leikata luottokortit kahtia.
http://www.uniqlo.com/uk/corp/faq.html

Apua.

Lh

Yleisvalvoja
Legenda
Kirjattu
Tää ja samana päivänä kuulen et Marks & Spencer tuo kolmioleipänsä (vaatteensa myös) jyväskylään.

Hyvä päivä.

chr

Eleganssin esitaistelija
Kirjattu
Voi video! Nyt lähtee kyllä lapasesta, käyttöhousuja esmes ihan turha muualta katsella.

Satraappi
Ylläpitäjä
Legenda
Kirjattu
Jokaisen itseään arvostavan Keikaristin täytyy kokeilla myös Uniqlon premium cotton -aluspaitoja. Tähän mennessä parhaita, joita olen testannut, ja mitoituskin mukavan hoikka, kudos joustava.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/