Mitä ostit tänään?

Aloittaja Jami, 05.01.10 - klo:20:38

« edellinen - seuraava »

konda

Legenda
Kirjattu
Kerrohan takista ja housuista tarkemmin. Hyvää väriä!

Farmer John

Legenda
Kirjattu
^Ebay-koppaus Ermenegildo Zegnaa. Mitat näyttäisivät osuvan aika kohdilleen niin ajattelin kokeilla.

Pchan

Legenda
Kirjattu
Kusetushintaisen Ruggerin pipon. Vaimon mielestä 49,90�,� ei ollut kusetushinta, kunnes kuuli että puolet on akryyliä (Ruggerissa, WTF?). Isopäisenä pitää kuitenkin tyytyä siihen mikä istuu.

mairaksinen

Vieras
Kirjattu
Jumaleisson. Mun vaimo neuloi parissa illassa mulle merinopipon omalle päälleni sopivaksi. Langat maksoivat alta kympin. Näissä jutuissa kyllä suosittelen family bespokea.

Lh

Yleisvalvoja
Legenda
Kirjattu
Jaa nuo aiemmin mainitut sammarit jäi sit saamatta kun Simonsilla oli väärä varastosaldo netissä.

Huoh.

Pchan

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Maira - 04.01.14 - klo:22:15
Jumaleisson. Mun vaimo neuloi parissa illassa mulle merinopipon omalle päälleni sopivaksi. Langat maksoivat alta kympin. Näissä jutuissa kyllä suosittelen family bespokea.

Vaimon neuloma on hukassa ja nyt piti saada pipo päähän ASAP. Pistin kyllä tilauksen sisään vaimollekin.

Eidee

*
Edistynyt
Kirjattu
Tilaukseen lähtivät Aëdle VK-1 -kuulokkeet. Sitten vielä kun malttaisi odotella.

atas

Auktoriteetti
Kirjattu
Ei tänään mutta päätin kokeilla kuinka thaikkulan pojilta onnistuu ivy. Vein mukanani yhden hickey Freemanin Talin jonka pojat kopioivat. Kauluksen rollaus pitää säätää näköjään itse vaikka kuinka yritin selittää kuinka kaulus pitää prässätä.

edit. Värit ovat kuvissa luonnollisesti päin mäntyä. Takki on oikeasti vihreään vivahtava ruskea.

Fitzwilliam

*
Edistynyt
Sijainti: Helsinki
Kirjattu

Tommi

Legenda
Kirjattu
Pitää vai ei pitää? Sitä tässä pohdin. Oston jälkeen tulin katumapäälle, mutta heti kengät saatuani mieli muuttui. Harvinainen malli, monikäyttöisimmät kengät mitä olen nähnyt, loistava istuvuus... Toisessa vaakakupissa liian täysi kenkäkaappi, kolkuttava omatunto ja tyhjä rahapussi.

Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Don Pedro

Vieras
Kirjattu
^Kokemus on opettanut, että omatunnon, pankinjohtajan ja vaimon kanssa on parempi olla välit kunnossa. 
ps. Hienon näköiset kengät.

Farmer John

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Tommi - 07.01.14 - klo:21:17
Toisessa vaakakupissa liian täysi kenkäkaappi, kolkuttava omatunto ja tyhjä rahapussi.

Aika toisarvoisia argumentteja. Ja jos noita miettisi niin joutuisit katumaan xx edellistäkin hankkimaasi paria.

Richard Mutt

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Tommi - 07.01.14 - klo:21:17Toisessa vaakakupissa liian täysi kenkäkaappi, kolkuttava omatunto ja tyhjä rahapussi.

Myyt jotkut toiset sieltä kaapista pois. Hyvä tekosyy pitää nuo ja ostaa vielä toisetkin uudet tilalle.

konda

Legenda
Kirjattu
Tommin touhu kuulostaa Barbarossalta.

Lh

Yleisvalvoja
Legenda
Kirjattu
Vahva pidä - jos käytät farkkujen kanssa, vahva osta.