• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Pukimo Raivio - aina klassista tyyliä.

Vieraile nyt:
www.pukimoraivio.fi

Päävalikko

Satunnaisia kuvia, mallistoja ja muuta silmänruokaa

Aloittaja ChuckBass, 16.09.10 - klo:15:59

« edellinen - seuraava »

Osman

Lainaus käyttäjältä: choir - 16.10.13 - klo:21:19

Onko 4. kuvan takin pinta jotenkin kärsinyt?
Minä muuten etsin tuollaista alimman kuvan kaksirivistä kamelinkarvatakkia, koko n. 52... Olen etsiskellyt ebaysta, mutta kuten salaryman totesi, monenlaista takkia kaupataan camel hair coatina. Myyjä saattaa kertoa, että materiaalilätkä on kadonnut, mutta se näyttää / ilmeisesti on kamelinkarvaa, tai ainakin sen näköistä... PHÖJ!

On siis alunperin suunniteltu munkinkaapuihin, joten voisi sopia tyyliisi.
LainaaSanotaan, että kravatin toi Länsi-Eurooppaan kroaattirykmentti, joka palveli Ludvig XIV:n joukoissa Ranskassa. Nämä Balkanin rebuusit olivat taistelleet aikaisemmin Turkin valtaa vastaan ja vapaus-tai-kuolema-hengessä he pitivät kaulassaan liinan pätkää symboloimassa hirttoköyttä.

choir

Lainaus käyttäjältä: Osman - 18.10.13 - klo:08:36
Lainaus käyttäjältä: choir - 16.10.13 - klo:21:19

Onko 4. kuvan takin pinta jotenkin kärsinyt?
Minä muuten etsin tuollaista alimman kuvan kaksirivistä kamelinkarvatakkia, koko n. 52... Olen etsiskellyt ebaysta, mutta kuten salaryman totesi, monenlaista takkia kaupataan camel hair coatina. Myyjä saattaa kertoa, että materiaalilätkä on kadonnut, mutta se näyttää / ilmeisesti on kamelinkarvaa, tai ainakin sen näköistä... PHÖJ!

On siis alunperin suunniteltu munkinkaapuihin, joten voisi sopia tyyliisi.

Ai kaksirivinen kamelinkarvatakki vai!? Kunnioitan kyllä munkkeja. Italiassa La Vernan vuorella olevassa pyhiinvaelluskohteessa näin lasivitriinissä todella kuluneen ja vaatimattoman pienen kaavun, jonka kerrotaan olleen Franciscus Assisilaisen. Ei sellaisen edessä voi olla vaikuttumatta. Materiaalista en osaa sanoa.
Lähtökohtani täällä on klassinen miesten pukeutumistyyli.

Plainwhitetee

Renessanssihan alkoi siitä, kun Firenzen munkit innostui kutomaan villakangasta ja kaupunki vähän rikastui.
Tätä juhlistetaan kahdesti vuodessa Pittissä jäätelöillä ja röökillä.
- Voi voi. Tämä kaikki on niin ohimenevää. (Paddington)

salaryman

"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Partasuti

Rappia brittiaksentilla. Aika vetävää.

Riki Sorsan veli

MrMan

...

Quijote

Makumme tuntuvat käyvän monilta osin yksiin.

Lh

Richard Mutt

Lainaus käyttäjältä: Tommi - 23.10.13 - klo:20:32

Mikäs muuten tämä kaksi keltaista raitaa neuleen vasemmassa hihassa -homma oikein on? Itselläni on yksi Lyle&Scottin neule sellaisilla, eli mitä olen oikein tietämättäni viestittänyt?

Wolf

Wolf

Lainaus käyttäjältä: Richard Mutt - 23.10.13 - klo:21:30
Lainaus käyttäjältä: Tommi - 23.10.13 - klo:20:32

Mikäs muuten tämä kaksi keltaista raitaa neuleen vasemmassa hihassa -homma oikein on? Itselläni on yksi Lyle&Scottin neule sellaisilla, eli mitä olen oikein tietämättäni viestittänyt?

Kolmiraitaista
https://www.dehen1920.com/product/varsity-cardigan