• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Pukimo Raivio - aina klassista tyyliä.

Vieraile nyt:
www.pukimoraivio.fi

Päävalikko

Satunnaisia kysymyksiä

Aloittaja Ville, 04.08.10 - klo:21:08

« edellinen - seuraava »

premier

Ok. Onko tähän reikäompeluun jotain tiettyä tekniikkaa vai ihan vapaatyylillä?

Tauno

Käytännössä ristikkoparsima.

Alkuperästä neulosta jäljittelevät on yleensä työläitä kun perkeleet.

konda

Millä lähtee oksennuksen haju tekstiilisestä auton penkistä? Pesu harjaten käyttäen mäntysuopaa ei auttanut. Tuli vain visuaalisesti puhdasta.

salaryman

Etikalla (taksimiesten jippo). Jos ei auta niin sitten otsonigeneraattori auton sisään viikonlopuksi.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Ari

Oi voi, mun (huonosta nahasta tehdyt ja halvat) toimistokengät otti ja hajos. Eli haussa on jotkin hyvät kengät jotka toimis lähinnä dress up-henkisestä kasuaaleille seteille.

Nää osui omaan silmään: http://www.pediwear.co.uk/grenson/products/4314.php

Varsinkin väri kolahtaa.

Nahkakenkä joka miellytti oli tämä: http://www.loding.fr/_26_shoes_derbys_denley-grained-tobacco-brown-rubb-__411gdenleygrainehavannegomme.html

Mutta toi split toe... Ei.

Mieluusti ei-nahkapohjalla, esim dainite olis mainio. Yhä isomman osan ajasta jalassa on farkut tai chinot, mutta ihan tennarit jalassa ei viittis toimistolla kävellä. Oon Loaken, Herringin, Bexleyn ja Pediwearin kolannut läpi - eipä löydy ei. Muita vinkkejä?

Hintaluokka mieluusti "alta 200e" ja jos jostain pitää karsia niin ei ainakaan ekana nahan tai mokan laadusta.

/Edit: Tietysti kaapista löytyy useampi kenkäpari joita töissä tulee käytettyä, mutta "tuota tyyliä" edustaneet otti ja levis. Muut on sitten eri tyyliä, vaikka ovatkin siistejä.

salaryman

Jaguar

Ari

Lainaus käyttäjältä: salaryman - 21.06.13 - klo:23:15
^ Bexley?

Käytyä läpi - melkein, mutta ei ihan, löytyi osumia. Munkkikengät on kyllä "ostan joskus"-listalla, mutta ei osu ihan tähän tarpeeseen.

Arion

-

sonswan

Give me all the bacon and eggs you have.

bowtiepasta

^paitsi et hinta ei kyl taida ihan natsaa... EDIT: nevermind, katsoin et viittasit tohon Arisalmen viestiin.

Anyways, alle 200 kengistä. Itse suosittelisin et kandee unohtaa kaikki väärät mielipiteet koskien split-toeja ja poistaa noi Lodingin Denleyt. Yllättävän kauniit ainakin noissa kuvissa. Tai sit Meerminit.
Suurinta kaikessa...Miehuudessa...On olla Jumalan rakastaja!

Co-re

Galliamossa käyneitä, onkos rouva itse jo palannut lomilta?

_ a m _

Venezian Marco Pololla hetkeen asioineita paikalla?

Haussa sen yhden nahkapuljun nimi jossakin portti neljäntoista kohdilla. Oli italialaisehko nimi ja joku vuosiluku perässä. Boggilla ja herkkukaupassa vierähti niin paljon aikaa, että en ehtinyt tutustumaan kunnolla. Oma googlekaan ei osaa auttaa.

salaryman

Oletko koittanut haarukoida paikkaa google maps:lla? Jos summittainen sijainti on tiedossa niin yhteystiedot voisi löytyä tuota kautta.

premier

edit. never mind