• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Foorumi on vihdoin päivitetty. Palautetta pyydetään mailitse: infoATkeikariPISTEcom, kiitos.

Päävalikko

Alennusvinkit

Aloittaja Jälkiviisas, 01.12.10 - klo:21:35

« edellinen - seuraava »

Richard Mutt

Sauman uudessa liikkeessä Bulevardilla avajaistarjouksena valmisvaatteista -15%. Solo for Menin uudessa Manskun liikkeessä avajaistarjouksena kengistä -20%.

Itse käytin molemmat tarjoukset hyväkseni.

Pasteur

^ Ei mtm alennuksia Saumassa?

Richard Mutt

Jaa-a, luulen, että ei, mutta en kysellyt erikseen asiaa.

MrMan

...

konda

Onneksi koot feat kääpiöille niin ei tarvitse poistella. Kusetushintaisia lepolestejä kyllä löytyisi.

MrMan

...

Quijote

Lainaus käyttäjältä: MrMan - 07.06.13 - klo:17:24
Afposissa ale

Aijaijai. Ilkeä vinkki. Herrickit, mokka-Charltonit ja erityisesti 40 punnan vyöt kutittelevat, mutta pakko pakottaa itseni passaamaan.

CoccoBill

Kertokaas miksi en poistaisi noita AS Bexhillejä? Syksyksi ollut tarkoitus hankkia joko nuo tai C&J Chepstowt tan scotch grainina, kumman ottaisit?

Quijote

^ Ei mitään syytä olla hankkimatta noita, koska Chepstow'n suhteen tuskin saat yhtä hyvää diiliä. C&J:n 325-lesti on minusta hienompi, mutta laadullisesti noissa tuskin on mitätöntä eroa enempää.

Methanol

Bexleyltä tuli mainos että "private sales" alkaisi tänään. Vielä ei ainakaan mitään erikoista linkin takaa aukea.. Jos siis halpoja beatereitä joku on vailla.

MrMan

...

slimi

Tigerilla tänään netissä pre-sale -40%

domppa

Lainaus käyttäjältä: MrMan - 12.06.13 - klo:10:36
Berg&Bergillä vanhoja kamoja alessa

Pienemmät kaverit hereillä. Jos etsitte shaalikaulusneuletta syksyksi, niin tuolta löytyy navy, harmaa (myös L) ja tummanruskea s-koossa. Itse tuli poistettuatalvialesta ja tuo neule on todella jees. Fitti on suht slimmi, eli kannattaa tsekata mitat.

CoccoBill

Lainaus käyttäjältä: Methanol - 12.06.13 - klo:10:32
Bexleyltä tuli mainos että "private sales" alkaisi tänään. Vielä ei ainakaan mitään erikoista linkin takaa aukea.. Jos siis halpoja beatereitä joku on vailla.

Kirjautumalla näkyy alet, mm. 5 paria lepolestejä 69�,�, kengännauhoja 15 paria 15�,�, kenkävoiteet 5 purkkia 15�,� jne.

CoccoBill

Stokkan outlet sulkee ovensa kesän jälkeen, uusi avataan keskuskadulle. Kaikki näytti olevan -40% jo alennetuista hinnoista.