• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Pukimo Raivio - aina klassista tyyliä.

Vieraile nyt:
www.pukimoraivio.fi

Päävalikko

Mitä tänään on päälläsi?

Aloittaja Ville, 18.03.09 - klo:19:24

« edellinen - seuraava »

Kari Jurri

Lainaus käyttäjältä: Tauno - 11.04.13 - klo:12:38

Ja muistakaa aloittelevat keikarit, jotka tätä ketjua luette, että asioiden tärkeysjärjestys pukeutumisessa on seuraava:

Oma ryhti ja karisma

Kaikki, mikä tulee tämän jälkeen on vain hienosäätöä.

domppa

^^Peukkua tolle Tanen viestille. Pitää muistaa, että toimiva kokonaisuus on aina tärkein tavoite.

danius

Kiitosta jälleen. Paitani on btw Hillfigerin paita, joten tuossa on ristiinnaitettu jenkkiä ja brittiläistä, takki kun on harriksen(sic) tweediä.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

Quijote

Tyylipuhtauteen katsomatta daniuksen setissä ei ole mitään vikaa. Taunon viesti on taas vaihteeksi foorumin asiallisimpia.

TheodoreMaul

Lainaus käyttäjältä: danius - 11.04.13 - klo:13:09
Kiitosta jälleen. Paitani on btw Hillfigerin paita, joten tuossa on ristiinnaitettu jenkkiä ja brittiläistä, takki kun on harriksen(sic) tweediä.

Minusta ne tattersallin värit olivat ihan piristävät. Tweedin kanssa toimii toisinaan vähän kirkkaampikin. Omat tattersallit ovat melko maanläheisiä ja yhdistelyssä saa olla melko tarkkana välttääkseen tunkkaisuutta - kaikissa pohjaväri on sellainen kellastunut luonnonvalkoinen. Joku vastaava paita kuin sullakin voisi sopia omaankin hyllyyn.
Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad.

danius

Välillä olen katsellut juuri kuvaileemasi "kellastunutta" tattersallia barbourilta ja parilta muulta, mutta en ole vielä uskaltanut ostaa maaseutularppauksen pelossa.

Tattersalleista: suuri ruudukko on aina rauhallisemman näköinen ja helpompi yhdistää kuin miniruudukko. Kun värejä paidan ruudukossa on useampi, niiden perusteella on kätevä valita takin, neuleen tai solmion väri.

Danius vetää edelleen mainiosti.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

mairaksinen

Tänään on harmaampi päivä, joten pistin sitten harmaata päälleni ja vähän sinistä.

CoccoBill

^Loake Savoyt? Nauhat näyttävät olevan ämmänsolmulla.

Itse olisin takin jättänyt pois, muuten näyttää hyvältä.

mairaksinen

Pikkutakki kulkee mukana autolta toimistolle, kun on vähän vilu. Sisällä en toki larppaa takki päällä.

Ja tosiaan Savoyt ovat ja solmuista olen saanut kuittia aiemminkin. Onneksi pysyvät nauhat hyvin kiinni. :-)

moonshine

Asiallista. Toki paranisi vielä vaihtamalle neule o-aukkoiseen ja heivaamalla taskuliina.

danius

Asiallista Maira. En itse laittaisi neuletta ja pikkutakkia tuohon kokoonpanoon yhtä aikaa, mutta jos käytät sitä kuten kerroit niin eipä siinä pahaa. Onko rintapielessä jokin pinssi tai koriste?

Jälkiviisas

Lainaus käyttäjältä: Maira - 12.04.13 - klo:11:06Ja tosiaan Savoyt ovat ja solmuista olen saanut kuittia aiemminkin. Onneksi pysyvät nauhat hyvin kiinni. :-)

No, oikealla solmulla pysyisivät paremmin.
Ei tasapainoinen solmu vaadi tuolla solmimismallilla muuta kuin sen viimeisen kiepin tekemistä päinvastoin.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

mairaksinen

Rintapielessä on järjestöpinssi, josta on hyötyä työelämässä kun kohtaan asiakkaita tai yhteistyökumppaneita. Pinssistä on useita versioita ja itse käytän ns. juhlapinssiä, joka on niistä pienin.

Plainwhitetee

Maira on ajanut parran! Mahtavaa!
- Voi voi. Tämä kaikki on niin ohimenevää. (Paddington)