• Tervetuloa foorumille Keikarin foorumi.

Uutiset:

Pukimo Raivio - aina klassista tyyliä.

Vieraile nyt:
www.pukimoraivio.fi

Päävalikko

Ivy League -tyyliketju

Aloittaja Ville, 29.03.13 - klo:21:32

« edellinen - seuraava »

Jo oli aikakin omalle Ivy-ketjulle, sen verran monen on ivyman onnistunut foorumilla käännyttämään.

Aloitetaan uutispätkällä: G.H. Bass, alkuperäisen penny loaferin luoja, on vihdoin palauttamassa Made in USA -avokenkänsä takaisin markkinoille.

http://www.ivy-style.com/new-us-made-calf-cordovan-weejuns-due-this-fall.html
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

konda

Ivy voisi tämän kunniaksi postailla tähän vähän omia settejään fiilikseksi. Niiden kaivaminen MTOP:sta on rasittavaa.

salaryman

Virtuaalinen avokämmen! Mulla on jotenkin semmoinen kutina että tämä stringi käy vielä lompakon päälle.
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

Laurentius

Olen aina pitänyt siitä mitä olen mielessäni jäsentänyt vanhan hyvän ajan amerikkalaisuudeksi, mutta jonka nyttemmin ymmärtänyt olevan 90%:sesti ivya. En puhu stetsoneista tai avoautoista, vaan F. Scott Fitzgeraldista, Brooks Brothersista, hyvästä cool jazzista, dry martinista, Nat Shermanista ja Suomi-Amerikka -yhdistyksestä.

konda

Laurentius olet helvetin hieno mies! Nuo tekijät muodostavat kokonaisuuden, jonka vuoksi eläminen on elämisen arvoista.

salaryman

Ja Laurentius heiroo suolaa haavoihin. Tästä ei hyvä seuraa...
"It's nice to be important but it's more important to be nice" John Cassis

konda

i v y m a n

Lainaus käyttäjältä: konda - 29.03.13 - klo:21:36
Ivy voisi tämän kunniaksi postailla tähän vähän omia settejään fiilikseksi. Niiden kaivaminen MTOP:sta on rasittavaa.

Meinaatko että mun pitäis nähdä vaiva ja kaivaa ne mtpoista tai jostain kuvapalvelimien uumenista. Hemmetti, olen vanha mies, ei voimat riitä!
get your kicks on route six six six

konda

Sä olet kohta kuitenkin kännissä kun on perjantai ja saat siinä vaiheessa niin kovan kiksit tästä ketjusta, että kaivat ne sieltä.

Laurentius

Kiitos palstaveljet, vakuutan silti käsi Ritzin kokoisen timantin päällä ettei tarkoitus ollut suolata haavoja. Nyt kun Fitzgeraldista puhe, suosittelen ehdottomasti "May Day" -nimistä novellia, joka sisältää hupaisan ja juomahalua kasvattavan episodin kahden yläluokkaisen nuorukaisen samppanjanhakuretkestä.

konda

Damn you man. Damn you!

Laurentius

Kas, ko. kohtaus löytyy lyhentämättömänä tästä:

http://etc.usf.edu/lit2go/224/tales-of-the-jazz-age/5843/may-day-chapter-x/

Kenelle ei tule jano?

Lainaus käyttäjältä: konda - 29.03.13 - klo:22:25
Sä olet kohta kuitenkin kännissä kun on perjantai ja saat siinä vaiheessa niin kovan kiksit tästä ketjusta, että kaivat ne sieltä.

Tämä, tästä voi lähteä vielä kuvavirtaeepos käyntiin.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Laurentius

Tämä ei ole politiikkaa eikä poliittinen kannanotto (vaikka toki voisikin olla....)