eBay-linkit

Aloittaja sproily, 16.12.09 - klo:19:35

« edellinen - seuraava »

Arska

Legenda
Sijainti: Helsinki
Kirjattu
Aidot tai eivät, nahka on sitä pirun kumia. Jos ostat, tilaa samalla pullo pirtua.
Suositellaan täysraittiutta.

danius

Legenda
Kirjattu
Mä en noista weejuneista tajua. Siis onko ne Arska aina "kumia" vai ainoastaan just nuo mitkä linkkasin.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

Quijote

Legenda
Esq.
Kirjattu
Uudemmat ovat paksulla kuminkaltaisella pinnoitteella päällystettyä nahkaa.

koneistaja

*
Edistynyt
Kirjattu

danius

Legenda
Kirjattu
Mä aattelin kun nuo mitä äkkiseltään löysin ebaystä oli niin halpoja. Täytyypä olla tarkkana.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

Arska

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: danius - 31.05.12 - klo:19:14
Mä en noista weejuneista tajua. Siis onko ne Arska aina "kumia" vai ainoastaan just nuo mitkä linkkasin.

Kyllä nuo ihan aidoilta näyttävät. Kuten Quijote jo mainitsi, nuo Larsonit ovat jonkinlaista corrected grain nahkaa, jossa se pinnoite nahan päällä on todella paksua ja kumimaisen näköistä. Luonnossa se ei juuri muistuta nahkaa vaan valehtelematta toi mieleeni lateksin. Minä erehdyksessä tilasin joskus sellaiset. Internetistä kuitenkin opin, että etanolin kanssa sen päällysteen saa hangattua pois ja alta paljastuu nahka. Nykyisin, kun olen turhautunut, kaivan Weejunit kaapista ja hankaan viinan kanssa vähän kumia pois. Jokin kaunis päivä olen ehkä saanut kengät putsattua ja voin värjätä ne. Lopputuloksen on pakko olla säällisemmän näköinen kuin alkutilanne.

vapa

Auktoriteetti
Kirjattu

Lh

Yleisvalvoja
Legenda
Kirjattu
Myy salaa erikseen saadakseen paremman hinnan? ;)

haukka

Auktoriteetti
Kirjattu

Riki Sorsan veli

Vieras
Kirjattu

Tauno

Vieras
Kirjattu
^poistinki ite, onhan nuo aika vekkulit satulakengiksi. Kaipa noilla jotaki tekee.

Arska

Legenda
Kirjattu
Lainaus käyttäjältä: Tauno - 03.06.12 - klo:10:56
^poistinki ite, onhan nuo aika vekkulit satulakengiksi. Kaipa noilla jotaki tekee.

Ivyman arvostanee.