Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
1) Italialaisen Cortinan Courtley & Sons:sille valmistamat konjakinruskeat loaferit, koko 43, blake-neulottu, kevyesti käytetyt - 60 e

2) Vintage (arvio 60-luku) jenkkiblucherit, koko 43-43½, goodyear welt, kärkiraudat, vuori vaihdettu suutarilla kasvisparkittuun nahkaan, normaalia käyttökulumaa - 40 e

3) Vintage (arvio 50-60-luku) mustat oxfordit, koko 43, goodyear welt, uusittu puolipohjat ja kantalaput (käyttämättömät), tiheä tikki, kaunis lesti ja päällisnahka erinomaisessa iskussa, lepolestit ei kuulu kauppaan - 80 e

Kuvat: https://photos.app.goo.gl/ikwskjbVYp4FtdgPA

Tapaaminen/nouto onnistuu Tampereen/Helsingin keskustassa sopimuksen mukaan. Postitus automaattiin 8,90 e.
2
Laatutori / Vs: M: Alden 9751 Long wing Bluchers Shell Cordovan Black US12C
« Uusin viesti kirjoittanut VaultDweller 24.05.22 - klo:15:43 »
Lanka ylös, hinta alas. Mutta laatu näissä kengissä kyllä säilyy, eli ostakee pois.
3
Asut ja pukineet / Vs: Satunnaisia kysymyksiä
« Uusin viesti kirjoittanut -Mars- 22.05.22 - klo:17:47 »
Minulla vastaava ongelma muutama vuosi sitten ja silloin Skattalla duunannut naissuutari hoiti homman. Alkuperäisen hihnan alapuolelle ommeltiin kiinni turvavyöstä modattu hihna, joten ulkoa se näyttää edelleen alkuperäiseltä.

En muista missä tuo suutari nykyään on -- jossain Rööperissä?

Satunnaisena kysymyksenä esittäisin tiedustelun hyvistä nahkamaakareista pääkaupunkiseudulla. Minulla on nahkasalkku, jossa olkahihna. Salkku on ajalta ennen läppäreitä, ja hihna sen mukaisesti ohut. Se alkaa jo oireilemaan pahasti, ja teettäisin mielelläni uuden ja vahvemman olkahihnan, ja niin että nykyisen hihnan soljet siihen.

Kuka/mikä/ketä suutari/maakari tällaiseen, onko ideoita?
4
« Uusin viesti kirjoittanut uuno 22.05.22 - klo:16:48 »

Minä kysyisin Nippanapasta Liisankadulta.  En ole tosin nahkaexpertti.
5
Laatutori / M: Lepolestit 41-42
« Uusin viesti kirjoittanut monottaja 22.05.22 - klo:16:47 »
Herrainpukimon lepolestejä koko 41-42 kaksi paria. Siistit ja tuoksuu seetrille niin kuin pitääkin. Kuva https://aijaa.com/11kIwU
Hinta molemmat parit yht. 20e. Nouto Joensuusta tai postitus, jolloin ostaja maksaa kulut. Maksu mobilepay tai ennakkoon tilille.
MYYTY
6
« Uusin viesti kirjoittanut Laurentius 22.05.22 - klo:15:09 »
Satunnaisena kysymyksenä esittäisin tiedustelun hyvistä nahkamaakareista pääkaupunkiseudulla. Minulla on nahkasalkku, jossa olkahihna. Salkku on ajalta ennen läppäreitä, ja hihna sen mukaisesti ohut. Se alkaa jo oireilemaan pahasti, ja teettäisin mielelläni uuden ja vahvemman olkahihnan, ja niin että nykyisen hihnan soljet siihen.

Kuka/mikä/ketä suutari/maakari tällaiseen, onko ideoita?
7
Laatutori / Vs: M: Carmina 532 (10.5 UK)+lepolestit
« Uusin viesti kirjoittanut Floridaman 21.05.22 - klo:12:07 »
Kengät ovat vielä myynnissä! Leikattu 10 € pois hinnasta.
8
Vapaa sana / Vs: Mitä ostit tänään?
« Uusin viesti kirjoittanut Tommiedvard 20.05.22 - klo:13:13 »
^Hyvältä näyttää.
9
Vapaa sana / Vs: Velmuiluketju
« Uusin viesti kirjoittanut Partasuti 19.05.22 - klo:18:32 »
https://lifehacker.com/throw-your-neckties-in-the-damn-garbage-already-1848936151

Tällaisen löysin satunnaisella surffauksella. Heti toisessa kappaleessa kerrotaan homman juoni.

[Neckties] are bad for you as an individual and bad for society as a whole, and once you separate yourself from their cultural meaning and baggage and look at them objectively, they’re as silly as spats.

Vaikka teknisesti olen samaa mieltä, olen käytännössä aivan eri linjoilla.

Ensimmäinen kommentti kertoo olennaisen.

I believe that this is, by far, the dumbest article that I have ever seen on Lifehacker.
10
Vapaa sana / Vs: Mitä ostit tänään?
« Uusin viesti kirjoittanut Laurentius 17.05.22 - klo:18:16 »
No niin, edellinen postaukseni kertoi mitä olen ostanut, mutta myyjän kuvilla.

Nyt postaan saman tiedon ikäänkuin uusintana, mutta kustin polkaisun jälkeen kenkien ollessa nyt hallussani.

Laatutavaraa, pelkään vain että inan kapoiset. Täytyy kokeilla ohuilla pukusukilla ja tehdä kunnon kävelykierros. Jollei se auta, pieni levitysprojekti edessä...

Sivuja: [1] 2 3 ... 10