Kirjoittaja Aihe: Suitsupply  (Luettu 655054 kertaa)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #270 : 02.04.12 - klo:20:26 »
Edes minä en laita noita takkeja päälleni.

Schnitzel

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 422
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #271 : 02.04.12 - klo:20:36 »
Melkein kirjoitin, että kondatakkeja, mutta ymmärsin liioitteluni heti.

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #272 : 02.04.12 - klo:22:51 »
Yhhyh. Ainoa järkevä on tuo tummansininen copenhagen-puku.

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #273 : 03.04.12 - klo:00:15 »
Yhhyh. Ainoa järkevä on tuo tummansininen copenhagen-puku.

Se londonin kangas olisi ihan kiva irtotakkiin. Ei ehkä tuossa tarkotuksessa toimi..? Tuosta tummansinisestä tykkään. Onkohan siinä nyt sitten 3 vai 2 nappia? Kuvassa kolme, mutta kuvauksessa sanotaan, että kaksi.

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #274 : 03.04.12 - klo:00:36 »
Niinhän se ihan olisi, tosin eri fitillä. Ja se on jo samassa hintaluokassa kun normit Suittarin irtotakit.. Solmioissa näen kyllä järkeä, kun maksavat kympin kappale. Vaikka niitä aiemmin haukuin, käytän kyllä itse muutamaa baarireissuille, ei ainakaan harmita kun ovat likaisia aamulla. Kyllä ne tuolla hinnalla menevät.

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #275 : 03.04.12 - klo:12:55 »
Tuo Copenhagen kiinnostaa. Meneeköhän tuo 52 192/85-kokoiselle vai jääkö väistämättä lyhyeksi?
« Viimeksi muokattu: 03.04.12 - klo:12:59 kirjoittanut _ a m _ »

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #276 : 03.04.12 - klo:14:04 »
Eikös CPH ollut slimmimpi kuin Washington? Jos on niin ei tule toimimaan. Itselläni siis 54 koko Wanshingtonissa ja 52 aivan liian pieni. Olen 186 ja 78.

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #277 : 03.04.12 - klo:14:43 »
^

Olikohan Copehagen slimmein noista kaikista? Olisihan siellä viisnelkkuakin tarjolla. Sitäkö k suosittelisi?

Harmi kun jäi se suunniteltu Damin reissu väliin - olisi päässyt ihan sovittelemaan.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #278 : 03.04.12 - klo:15:16 »
Hmm no mä sanoisin, että CPH 54 voisi ehkä mennä mulle. Sun tapauksessa ottaisin kyllä CPH 56 tai sitten 56 kokoa vastaava pitkä mitta.

Mutta miksi et osta kahta eri kokoa ja palauta väärää? Tai vaikka kolmea eri kokoa. Ei se varaa sun luottokorttia kuin 2 viikon ajan. Palautus on ilmaista.

Alex Entwistle

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2721
  • Hipsteri
    • Profiili
    • Something To Put On
Vs: Suitsupply
« Vastaus #279 : 03.04.12 - klo:15:19 »
Katsokaa nyt ensin sitä kokotaulukkoa, että miten vastaa nykyisiä takkeja.. Suittarille iso plussa hartiamitan lisäämisestä kokotaulukkoihin.
Something To Put On

Mopon pitää antaa keulia kunnolla. -ivyman
Jollain saatanan donhuonolla on Trickersit. -ivyman
Barbour on muutenkin hipsterimerkki. -uros (good night, sweet prince)

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #280 : 03.04.12 - klo:15:21 »
^

Juu, noinhan sitä voisi toimia. Toi 56 kuulostaa vaan niin läskiltä. Mutta ehkä minä sitten olen lihava.

Kokotaulukkoja ei katsella, eikä käyttöohjeita lueta. Nuorella Alexilla on vielä paljon opittavaa.

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #281 : 03.04.12 - klo:15:25 »
Katsokaa nyt ensin sitä kokotaulukkoa, että miten vastaa nykyisiä takkeja.. Suittarille iso plussa hartiamitan lisäämisestä kokotaulukkoihin.

Joo, aika kauan sinne sai asiasta marista. Vielä kun saisi sen close-upin kankaasta, jotta saisi ehkä kerran oikeasti samannäköisen tuotteen kun tilaa.

Copenhagen ja Washington olivat molemmat Lazion ohella ainoat drop 8 fitit, viime vuoden alkupuolella kun nämä vielä ilmoitettiin sivuilla. Eli pitäisi olla sama, mutta Suittarin koothan nyt heittelee miten sattuu, joten..

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #282 : 03.04.12 - klo:15:29 »
^

Juu, noinhan sitä voisi toimia. Toi 56 kuulostaa vaan niin läskiltä. Mutta ehkä minä sitten olen lihava.

Kokotaulukkoja ei katsella, eikä käyttöohjeita lueta. Nuorella Alexilla on vielä paljon opittavaa.
Kjäh kjäh.

Et sä ole varmaan läski - Suittari vaan tekee takkeja leveäharteisille kääpiöille.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #283 : 03.04.12 - klo:15:34 »
Katsokaa nyt ensin sitä kokotaulukkoa, että miten vastaa nykyisiä takkeja.. Suittarille iso plussa hartiamitan lisäämisestä kokotaulukkoihin.

Joo, aika kauan sinne sai asiasta marista. Vielä kun saisi sen close-upin kankaasta, jotta saisi ehkä kerran oikeasti samannäköisen tuotteen kun tilaa.

Copenhagen ja Washington olivat molemmat Lazion ohella ainoat drop 8 fitit, viime vuoden alkupuolella kun nämä vielä ilmoitettiin sivuilla. Eli pitäisi olla sama, mutta Suittarin koothan nyt heittelee miten sattuu, joten..

No huhhuh. Nyt en enää kyllä tajua tän puljun mitoituslogiikan toimivuudesta mitään! Jos mittojen mukaan olen Washingtonissa 44 tai 46 ja kokeiltaessa 52:ssa takki on rinnalta ja vyötäröltä liian tiukka ja kädet eivät liiku niin mikä sitten on oikein! Tai sitten toi mun aivan aluperin kokeilemani 52 on ollut joku makkelikappale, jossa on väärä lappu.

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #284 : 03.04.12 - klo:15:35 »
Tämä menee niin sekavaksi, että ehkä venailen ensin GalnaDagar -tarjonnan.