Kirjoittaja Aihe: Suitsupply  (Luettu 655005 kertaa)

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #195 : 26.02.12 - klo:00:01 »


Jännä juttu, että SS on hakenut uuteen munkkiinsa tuollaisen valmiiksi "patinoidun" / liukuvärjätyn toe-capin...

Toinen solki on auki, löytyykö nämä omasta kaapistasi? Olen itse harkinnut monesti testiparin ostoa SS:ltä, koska hinta on aika halpa ja ainakin kuvissa näyttävät erittäin hyviltä ja ilmeisesti Goodyear-saumatuilta. Ovatkohan ihan ok-laatuisia? Ollaanko esimerkiksi Bexleyn paremmalla puolen?

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #196 : 26.02.12 - klo:03:01 »
Jännä juttu, että SS on hakenut uuteen munkkiinsa tuollaisen valmiiksi "patinoidun" / liukuvärjätyn toe-capin...

Juu...
Hyvähän se on inspiraatiota hakea, mutta kyllähän se SS:n pomomies vaikuttaa kirjaimellisesti kaikissa linomaisuuksissaan varsin teennäiseltä tapaukselta.

Tai no joskus on Brunellona.
[spoiler]
[/spoiler]
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #197 : 26.02.12 - klo:09:24 »
Toinen solki on auki, löytyykö nämä omasta kaapistasi? Olen itse harkinnut monesti testiparin ostoa SS:ltä, koska hinta on aika halpa ja ainakin kuvissa näyttävät erittäin hyviltä ja ilmeisesti Goodyear-saumatuilta. Ovatkohan ihan ok-laatuisia? Ollaanko esimerkiksi Bexleyn paremmalla puolen?

Ei löydy, mutta hyvältä nuo omaan silmään näyttää. Tuossa hintaluokassa (289$) mun mielestä parempi vaihtoehto kuin vaikkapa ne Loaket tai Bexleyt. Laatu sen perusteella, mitä olen muita näiden kenkiä livenä nähnyt (noita en), on ihan ok, perustasoa. Ja joo, gy-rakenne noissa.


Franck Gaultier

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1072
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #198 : 26.02.12 - klo:11:05 »
Olisiko kyse näistä. Hinta eurosaitilla on 189 euroa.



konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #199 : 26.02.12 - klo:11:39 »
^ostakaa joku koepariksi... itse haen juuri tuollaisia tuplia, mutta suoraan sanottuna en uskalla ja luota laatuun tarpeeksi tilatakseni.

Edit: jahas oma kokoni on loppu. Mikä tämän kengän lesti on? Veikkaan, että tämä on niitä halpakenkätyylisiä, joissa omaan kokoon saa laittaa 2 til, että kenkä mahtuu jalkaan.
« Viimeksi muokattu: 26.02.12 - klo:11:45 kirjoittanut konda »

T.H.

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 71
    • Profiili
Vs: Re: Suitsupply
« Vastaus #200 : 26.02.12 - klo:12:20 »
Mulla on nämä tilauksessa. Laitan kuvia ja rapoa heti kun saapuvat...

Franck Gaultier

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1072
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #201 : 26.02.12 - klo:12:23 »
Miten housujen pituudet menee suittarilla? Chinot tai cargot harkinnassa, mutta pituus mietityttää.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #202 : 26.02.12 - klo:12:26 »
Ainakin CB:llä voisi olla vastaus tähän. Käsittääkseni hänellä on Suittarin pöksyjä.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Re: Suitsupply
« Vastaus #203 : 26.02.12 - klo:12:28 »
Mulla on nämä tilauksessa. Laitan kuvia ja rapoa heti kun saapuvat...
Hienoa! Kiitos etukäteen. Odotan innolla!

Juha

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 593
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #204 : 26.02.12 - klo:15:16 »
Miten housujen pituudet menee suittarilla? Chinot tai cargot harkinnassa, mutta pituus mietityttää.

Koon 46 sisäsauma on 87 senttimeetteriä.

Franck Gaultier

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1072
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #205 : 26.02.12 - klo:15:38 »
^Kiitos tiedosta! Pitkät koot ilmeisesti jättiläisille.

premier

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 519
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #206 : 26.02.12 - klo:23:32 »
^ostakaa joku koepariksi... itse haen juuri tuollaisia tuplia, mutta suoraan sanottuna en uskalla ja luota laatuun tarpeeksi tilatakseni.

Edit: jahas oma kokoni on loppu. Mikä tämän kengän lesti on? Veikkaan, että tämä on niitä halpakenkätyylisiä, joissa omaan kokoon saa laittaa 2 til, että kenkä mahtuu jalkaan.

Onko jollain valmistajasta tietoa? Loaket noi ei taida olla, kuten CT:n vastaavat. Loaket saa kyllä edullisemmin juhlagallerian kautta, joten jos nämä ei ole jonkun laadukkaamman englantilaisen valmistajan tekemät, niin sitten pitää miettiä viittiikö tuosta patinoinnista maksaa.

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #207 : 27.02.12 - klo:03:11 »
Itseäni SuitSupplyn monot kiinnostavat lähinnä ainakin näennäisen lestien sirouden takia. Valitettavasti omaan silmääni ei oikein kukaan perinteinen englantilainen valmistaja tee hyvännäköistä tuplamunkkia. Lowndes on ainoa, ja nämä kun ovat noin puoleen hintaan tekisi mieleni kokeilla. En muutenkaan ymmärrä miksi kaikkien halvempien laatukenkien tulee olla aina (lukuunottamatta muutamaa valmistajaa, kuten Bexleytä, jonka 'Italian last' on varsin kaunis) niin pyöreitä, paksuja ja vastenmielisiä.

Gaffer

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1453
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #208 : 27.02.12 - klo:12:08 »
Valitettavasti omaan silmääni ei oikein kukaan perinteinen englantilainen valmistaja tee hyvännäköistä tuplamunkkia. Lowndes on ainoa, ja nämä kun ovat noin puoleen hintaan tekisi mieleni kokeilla.

Onko AS Ramseyssa jotain vikaa (paitsi mahdollisesti hinta... ja odotus, mikä toki yleensä kannattaa ennemmin kuin kompromissiratkaisut)?
« Viimeksi muokattu: 27.02.12 - klo:12:33 kirjoittanut Gaffer »
"label whores for clothes that you can’t even see the label of"

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #209 : 27.02.12 - klo:19:42 »
Valitettavasti omaan silmääni ei oikein kukaan perinteinen englantilainen valmistaja tee hyvännäköistä tuplamunkkia. Lowndes on ainoa, ja nämä kun ovat noin puoleen hintaan tekisi mieleni kokeilla.

Onko AS Ramseyssa jotain vikaa (paitsi mahdollisesti hinta... ja odotus, mikä toki yleensä kannattaa ennemmin kuin kompromissiratkaisut)?

Ramsey on nätti kenkä, mutta en ole kyseisen lestin suuri ihailija. Tuohon hintaan tulisi kengän olla jo täydellinen omaan makuuni. SuitSupplyn pyöreyden voisin mahdollisesti ylenkatsoa sen lähes ilmaisen hinnan takia. Harmi kun Loding ei tee tuplamunkkia.