Kirjoittaja Aihe: Suitsupply  (Luettu 655107 kertaa)

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #165 : 22.02.12 - klo:20:47 »
Lisään vielä sen, että etenkään ne Kashmir-neuleet eivät kovin kestäviä ole, enkä ainakaan niitä itse enempää ostaisi.

Suittarin koot puvuissa heittelevät niin paljon, että en oikein osaa sanoa muuta kuin tilaa-kokeile-pidä/palauta. Omalla kohdallani kaikki 4 tilaamaani pukua/takkia ovat heitelleet varsin rankasti.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #166 : 22.02.12 - klo:20:55 »
Kyllä se on täysin trian and error. Osaan sanoa vaan sen, että omissa takeissani (olen 48/50) olen suittarilla 52 tai 54. Eli nopat rullaamaan.

vapa

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #167 : 22.02.12 - klo:21:33 »
Kevät/kesäpuku pitäisi hommata ja tuollainen tarttui silmiin yhtenä vaihtoehtona.
http://www.suitsupply.com/shop/1.P3277/Suit

Olen vaan epävarma mitoituksen suhteen, eikä tämän ketjun lukeminen lainkaan hälvennä epäluuloja.
- Kuinka paljon omaan rinnanympärykseen pitäisi lisätä, jos tykkää slimmistä mutta ei extra slimmistä?
- Suittarin kokotaulukossa on mitä ilmeisimmin vaatekappaleen mitat (?)
- Ja miten takin rinnanympärys mitataan. Kainalon alta napista läpeen?

Omiin esim. MT:n paitoihin laitan puolimitaksi 55-56cm. Äkkiseltään tuo suittarin koko 50 (112cm) kuulostaisi hyvältä, mutta mitenkähän lienee.

http://www.askandyaboutclothes.com/Tutorials/AndrewHarrisEBayMeasurement.htm oliskos tosta apua?

Tommi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3815
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #168 : 22.02.12 - klo:21:54 »
Sattuuko keneltäkään löytymään Suitsupplyn 94 koon pukua Napoli-fitillä?
Myydään valkoisia pellavaliinoja.

Dan-D

  • Vieras
Vs: Suitsupply
« Vastaus #169 : 23.02.12 - klo:08:33 »
Jännä juttu sinänsä, mulla on kaikki Suittarin puvut olleet lähes täydellisesti samaa kokoa.  Noiden eri mallien leikkaus on hyvinkin erilainen ja ne istuvat siksi vähän eri tavoin, mutta kaikki ne on samankokoisina mulle sopineet, ja sopineet vieläpä oikein hyvin.  54 kaikissa malleissa, joita mulla on tosin vain 3 erilaista.  3 pukua, kukin eri leikkauksella, kaikki istuu.  On tainnut käydä vaan tuuri, että olen Suittarin mallinuken kaksoisolento.

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #170 : 23.02.12 - klo:09:32 »
Jännä juttu sinänsä, mulla on kaikki Suittarin puvut olleet lähes täydellisesti samaa kokoa.  Noiden eri mallien leikkaus on hyvinkin erilainen ja ne istuvat siksi vähän eri tavoin, mutta kaikki ne on samankokoisina mulle sopineet, ja sopineet vieläpä oikein hyvin.  54 kaikissa malleissa, joita mulla on tosin vain 3 erilaista.  3 pukua, kukin eri leikkauksella, kaikki istuu.  On tainnut käydä vaan tuuri, että olen Suittarin mallinuken kaksoisolento.

Itsellä on 2 Napolia koossa 38S, toista jouduin kaventamaan reilusti ja ottamaan rinnasta sisään, toinen oli suoraan sopiva. 1kpl 38S Washington suoraan sopiva ja 1kpl Italy, jossa toinen hiha selittämättömästi 2cm pidempi kuin toinen. Hieman sellainen fiilis on, että riippuu kuinka väsyneenä kyseinen puku on Kiinassa ommeltu..

Täytyy muuten sanoa, että ainakin kuvissa Suittarin S/S12 mallisto on erittäin onnistuneen näköinen, ja ainakin 3-4 pukua ja pari takkia ovat juuri täydellisesti sellaisilla kankailla joita olen etsinyt. Vielä kun Washingtonista saisi ticket pocketin pois. Oikeastaan sanoisin jopa, että mallisto näyttää paremmalta kuin kenenkään muun näkemäni kevätmallisto, riippumatta hinnasta.

E: Lisätty mielipide uudesta tarjonnasta.
« Viimeksi muokattu: 23.02.12 - klo:09:35 kirjoittanut Uunottaja »

Dan-D

  • Vieras
Vs: Suitsupply
« Vastaus #171 : 23.02.12 - klo:09:41 »
Olen periaatteessa ihan samaa mieltä SuitSupplyn kevään mallistosta.  Lähestymistapa on perinteinen ja yksinkertainen mutta raikas hyvien kuosien ja leikkausten ansiosta, ja siksi onnistunut.  Ainoa mielestäni vähän outo asia on, että puvuista varmaan 80 pinnaa on yksivärisiä, varmaan 15 eri sinisen sävyäkin käytössä.  Raitaa ja ruutua on todella säästelty nyt.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #172 : 23.02.12 - klo:11:58 »
Ainoa mielestäni vähän outo asia on, että puvuista varmaan 80 pinnaa on yksivärisiä, varmaan 15 eri sinisen sävyäkin käytössä.  Raitaa ja ruutua on todella säästelty nyt.

Kun katsoo missä maissa Suittarilla on myymälät niin veikkaisin selitykseksi yksinkertaisesti sitä, että yksiväriset myyvät.
Myymällä kuvioita New Yorkissa iGenteille ja happopäille Amsterdamissa ei tehdä muhkeita voittoja.
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #173 : 23.02.12 - klo:12:20 »
Kommentti ei varsinaisesti koskenut Suitsupplyä.
Firman liikkeissä käyneenä niin omalla kohdalla ongelma ovat olleet hihat ja takin pituus. Laadullisesti vaikuttavat hyvältä kamalta ja hintalaatusuhde on parhaimmasta päästä.

Tuo Benelux-maiden, Baltian ja yleisesti saksalaisranskalaisen vaikutuspiirin (työ)pukeutuminen vaan on aika yksiväristä ja "suomalaista" eli kuvioilla ei juhlita. "Suomalaisuudella" tarkoitan vähän myös sitä, että Suittari vaikuttaisi olevan keskitason pukumiesten firma noissa maissa, jotka siis ostavat sieltä työpukunsa.

Lontoon, New Yorkin ja Kiinan myymälät voinevat olla sitten erikoisuuksia varten, joilla kokeillaan uusia markkina-alueita ja houkutellaan iGentejä nettikauppaan. Yksiväristen pukujen myyminen tuossa hintaluokassa Lontoossa ja New Yorkissa kun olisi vähän sama kuin myisi lunta eskimoille (tähän bisnesideaan voidaan palata ilmastonmuutoksen edetessä).
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.

CyberDog

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 647
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #174 : 23.02.12 - klo:12:26 »
Mulla kävi niin että takki oli suurin piirtein sopiva mutta housut olivat kuin mitkäkin hiphop housut. En sitten tiedä oliko siellä käynyt joku virhe kun eivät vastanneet yhteydenottoihini.

Dan-D

  • Vieras
Vs: Suitsupply
« Vastaus #175 : 23.02.12 - klo:12:54 »
^ Täytyy olla virhe toimituksessa.  Suittarin puvunhousut on kaikkea muuta kuin väljät mitoitukseltaan.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #176 : 23.02.12 - klo:13:13 »
^^eivät ne hirveästi jaksa vastata. Suittarilla on melko laiska ja huono web asiakaspalvelu.

Uunottaja

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1170
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #177 : 23.02.12 - klo:20:55 »
^^eivät ne hirveästi jaksa vastata. Suittarilla on melko laiska ja huono web asiakaspalvelu.

Itse sain ennen vastauksen aina lähes heti, mutta viimeiseen kahteen kolmeen en myöskään ole saanut vastausta. Toimitus sentään on nopeata ja UPS toimii Suomessa mielestäni parhaiten. Hieman kismittää, että nykyisellä kurssilla nuo retkut ovat täällä Amerikassa (aika huomattavasti) kalliimpia kuin euroalueella. Pääsee tilaamaan kesäpuvun vasta kesällä.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #178 : 23.02.12 - klo:21:01 »
^Italialaiseen tyyliin ongelmatapauksissa sekä ahdistavissa ja tuotetta vähänkään kyseenalaistavissa kysymyksissä ei vastata lainkaan.

Jälkiviisas

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3735
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #179 : 23.02.12 - klo:23:25 »
^Italialaiseen tyyliin ongelmatapauksissa sekä ahdistavissa ja tuotetta vähänkään kyseenalaistavissa kysymyksissä ei vastata lainkaan.

Tarpeeksi kun pyytää asiakaspalvelua niin herää hevosenpää sängyssä?
Tämä viesti ei sisällä satunnaista huutelua tai ylläpidon kritisoimista.