Kirjoittaja Aihe: Suitsupply  (Luettu 655133 kertaa)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #135 : 10.02.12 - klo:10:43 »
^100% varmasti on eri värinen. Tuollaisena puku olisi todella tyylikäs loppukeväälle ja kesälle.

J-ma

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 185
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #136 : 13.02.12 - klo:09:50 »
Milloinkohan SS12 pamahtaa nettiin?

Dan-D

  • Vieras
Vs: Suitsupply
« Vastaus #137 : 13.02.12 - klo:09:56 »
Varmaan piakkoin.  Viimeisten tumblr-kuvien perusteella nettisivujen ulkoasu menee taas NSFW-osastolle.

http://suitsupply.tumblr.com/

ChuckBass

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3886
  • #menswear editor
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #138 : 13.02.12 - klo:10:47 »
Viimeisten tumblr-kuvien perusteella nettisivujen ulkoasu menee taas NSFW-osastolle.

En usko... Nuo pari viimeistä kuvaa on lähinnä aiempien mallistojen kuvastoista ja ainakin uuden malliston "behind the scenes"-pätkä näytti, että tulossa on ihan SFW-osastoa. Ilmeisesti teemana on jotain eri maiden tyylisuuntiin liittyvää.

Tumblerin pitäjä on vähän aikaa sitten vaihtunut ja sitä hoitaa nyt Chris Callis, joka on aiemmin päivittänyt pääasiassa MenOfHabit-blogia ja tumbleria. Joten luulen, että kaveri on vaan innoissaan halunnut heitellä noita kuvia ikään kuin maistiaisiksi ja muistutukseksi aiemmasta :)

Katsotaan, josko liikkeissä olisi jo S/S-tavaraa tarjolla. Ja samalla hyviä alennuksia vanhasta kamasta (näitä tuskin kuitenkaan)...

Dan-D

  • Vieras
Vs: Suitsupply
« Vastaus #139 : 13.02.12 - klo:11:40 »
Ok.  En ole saanut avattua niitä videoita, niin tämä uusi teema oli mennyt ohi.

Ihan hyvä jos pysyvät työturvallisissa jutuissa.

Schnitzel

  • Eleganssin esitaistelija
  • ***
  • Viestejä: 422
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #140 : 13.02.12 - klo:15:08 »
Nyt näyttäisi olevan uusi mallisto julki nettisivuilla, täysin työpaikkakelpoista materiaalia.

Dan-D

  • Vieras
Vs: Suitsupply
« Vastaus #141 : 13.02.12 - klo:15:23 »
Tämä on aika jees:

http://www.suitsupply.com/shop/1.P3285/Suit?filter_27=736&filter_19=575



Tosi yksiväristä.  Värejä oli kyllä, mutta esimerkiksi yhtään kunnon liituraitaa ei löytynyt.  Ei vissiin ole nyt juuri se juttu.

Franck Gaultier

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1072
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #142 : 13.02.12 - klo:15:33 »
Onko kenelläkään kokeusta Suitsupplyn chinoista tai paidoista? Vähän kiinnostaisi kokeilla, mutta olisi hyvä tietää hieman mitoituksesta ennen kuin ostaa mitään.

AJM

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 152
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #143 : 13.02.12 - klo:15:48 »
Olisivat voineet vähän antaa rabattia FW11 kamppeista, siellä on aika hyvin kokoja jäljellä!

Minuakin kiinnostavat chinot ja bleiserit, oliko washington kapein malli?
"I can't teach you my swag. You can pay for school but you can't buy class." - Jay-Z

jartsa84

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 115
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #144 : 13.02.12 - klo:17:09 »
Ja minua kiinnostaisi Copenhagenin takit. Suit puolelta löytyy eri malleista koot, mutta ikävä kyllä, Copenhagen pukuja en löytänyt. Aiemmin threadissa oli maininta, että Copenhagen olisi erittäin slimmi. Onkohan näin?

J-ma

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 185
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #145 : 13.02.12 - klo:18:07 »
Äärettömän slimmi. Olen aika hoikkaa tekoa, mutta minulle oman koon Copenhagen oli auttamatta pieni. Eikä yksinomaan hartioista.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #146 : 13.02.12 - klo:18:35 »
Eikö CPH ollut kaikista slimmein noista... Washington käy laihalle pojalle, mutta se voi helposti olla kuitenkin olkapäistä suuri. Näin itselläni ainakin.

Elias

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 553
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #147 : 13.02.12 - klo:18:57 »

Leikkaus mallia laatikko, istuvuus mallille muutenkin kyseenalainen.
Vaatekaapin tyhjennys
Sokeet johdattaa sokeita. Ne, jotka vetää edel on vain syvemmäl skutas.

jartsa84

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 115
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #148 : 13.02.12 - klo:19:51 »
Ja minua kiinnostaisi Copenhagenin takit. Suit puolelta löytyy eri malleista koot, mutta ikävä kyllä, Copenhagen pukuja en löytänyt. Aiemmin threadissa oli maininta, että Copenhagen olisi erittäin slimmi. Onkohan näin?
Äärettömän slimmi. Olen aika hoikkaa tekoa, mutta minulle oman koon Copenhagen oli auttamatta pieni. Eikä yksinomaan hartioista.

Aika paha jos kaikki CPHt ovat överi slimmejä...eihän tuolla irtotakki-puolella ole juuri muita. Pari WSHa.
« Viimeksi muokattu: 13.02.12 - klo:19:54 kirjoittanut jartsa84 »

Jussi

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 4166
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #149 : 13.02.12 - klo:20:18 »
Äärettömän slimmi. Olen aika hoikkaa tekoa, mutta minulle oman koon Copenhagen oli auttamatta pieni. Eikä yksinomaan hartioista.

No, harva puku on liian slimmi harteista. Jos joku valmistaja tällaista tekee, on mitoitus kyllä aika jännä. Moni, tosin, tekee nykyisin kokomittaansa nähden liian pieniä pukuja (i.e. lopulta päätyen välikokoihin).
Kaikki villa tottelee rautaa.