Kirjoittaja Aihe: Suitsupply  (Luettu 655105 kertaa)

Jaydee

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 71
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1245 : 15.05.15 - klo:11:16 »
Jaa "vähän"..? Missä valuutassa?

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1246 : 15.05.15 - klo:12:23 »
Liteissä ja lateissa olen ostanut ja heitto on ollut 300e puvussa 15e luokkaa.

TommyBoy

  • Kisälli
  • Viestejä: 16
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1247 : 15.05.15 - klo:12:58 »
Mun mielestä New Yorkin liikkeessä alkuvuodesta oli selvästi korkeammat hinnat kuin netissä.

Jaydee

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 71
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1248 : 15.05.15 - klo:13:41 »
Ymmärtääkseni netti- ja liikehinnat on samat (kussakin valuutassa), joten on helppo tarkistaa niiden omilta sivuilta. Tosiaan, kun punnan kurssi on ~1.4 ja nimellishinnat samat niin on helppo laskea, että Lontoossa maksaa ~40% enemmän. Jenkeissä vielä sitäkin enemmän. Nämä mielestäni ovat enemmän kuin "vähän", kun nimenomaan mainittu case oli Lontoo.

kiitaja

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 112
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1249 : 16.05.15 - klo:15:38 »
Nyt on työhaastatteluita tulossa ja ajattelin ostaa uuden tumman sininen puvun haastatteluita ja tulevaa työpaikkaa varten.

Kattelin seuraavaa mallia: http://eu.suitsupply.com/en/suits/napoli-navy-plain/P2778.html?start=1&cgid=Suits&prefn1=color&prefn2=styleFit&prefv2=Classic-Napoli&prefv1=Blue

Size advisor ehdottaa kokoa 44, mikä kuulostaa aika naftilta. Mitat: pituus 180cm, rinnanympärys 100cm, upper waist 81cm, lower waist 86cm.

Kannattaako mun nyt tilata tuota kokoa 44 edes kokeiluun vai tilaanko suosiolla koot 46 ja 48, joista pidän paremmin istuvan?

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1250 : 16.05.15 - klo:17:54 »
Jos mä joutuisin arvaamaan niin veikkaisin että 48 on aika lähellä totuutta. Kuvittelisin että 46 ja 48 kun tilaat niin on aika safe.

TommyBoy

  • Kisälli
  • Viestejä: 16
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1251 : 16.05.15 - klo:22:04 »
Aikalailla näytät mun koolta,
ja mä totesin soittamalla  48:n sopivaksi Havannaan.

kiitaja

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 112
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1252 : 18.05.15 - klo:13:18 »
Jeps kiitti. Laitoin molemmat koot tulemaan niin ei tarvii ainakaan pallotella ees takasin.

kiitaja

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 112
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1253 : 22.05.15 - klo:15:00 »
^ Paketit tuli tänään ja lähtevät palautukseen. Koossa 46 housut oli niin slimmit etten uskaltanut edes istua niiden kanssa. Takki sen sijaan melko sopiva lukuunottamatta hartioita, jotka syvyyssuunnassa liian pienet. Koossa 48 taas housut ja takki molemmat ihan ok muuten, mutta hartioissa ylitystä pari senttiä. Tilasin samalla myös mustan vyön mutta se ei oikein vakuuttanut laadullaan.

Mitäs seuraavaksi kannattaisi kokeilla?

Ane

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 251
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1254 : 22.05.15 - klo:15:20 »
Lazio tai Napoli.

_ a m _

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1682
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1255 : 22.05.15 - klo:15:44 »
Tosiaan, kun punnan kurssi on ~1.4 ja nimellishinnat samat niin on helppo laskea, että Lontoossa maksaa ~40% enemmän.

Hjuva tietää, kun tuonne joutuu kohta lähtemään. Josko sitä kävisi kuitenkin sovittelemassa...

kiitaja

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 112
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1256 : 22.05.15 - klo:15:50 »
Lazio tai Napoli.

Tuo edellinen oli Napoli, että kai sitä sitten pitää koittaa Laziota.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9276
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1257 : 22.05.15 - klo:16:18 »
...ja satunnaisena infona täytyy lisätä, ettei SS tyhmästi salli eriparitakkien ja -housujen tilaamista. Kysyin tästä aiemmin keväällä. Ikävästi vain leikkaavat housunsa nivuston niin kireäksi, ettei niissä ole mukava istua pidempiä aikoja. Samoin jos geenilotossa on saanut mahtavan peräsimen tai pullean etupurjeen, on parempi SuitSupplyn valmiskoot unohtaa.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

Ane

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 251
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1258 : 22.05.15 - klo:19:24 »
Sallii se mutta vain kahden puvun osalta. Hyvä juttu jos tummaa pukua on metsästämässä.

http://eu.suitsupply.com/en/jackets?prefn1=fit&prefv1=Napoli

Mankischwein

  • Kisälli
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1259 : 27.05.15 - klo:13:28 »
Tervehdys!

Pitkään foorumia selailleena ajattelin hypätä mukaan keskusteluun. Tarkoituksena on hankkia itselle tummansininen työ/arki puku, jota käyttäisin päivittäin. Tavoitteena on, että takkia ja housuja voisi käyttää myös erikseen ja yhdistellä muiden ylä- ja alakertojen kanssa. Olen ehtinyt tutustumaan tähän ketjuun kohtalaisen perusteellisesti.

Omat mitat:
Hartiat: 50cm (olkapäästä-olkapäähän), 47cm (olkaluusta-olkaluuhun)
Rinta: 108cm
Ylävatsa: 89cm
Vyötärö: 92cm
Käsi: n. 62cm (olkapäästä-ranneluuhun).
Pituus: 186cm
Paino: n.88kg

Olen tutkiskellut vaihtoehtoja ja tullut siihen tulokseen, että mahdolliset mallit minun (harteikkaalle) torsolleni ovat Napoli tai mahdollisesti Havanna.
Kokoehdotuksia otetaan vastaan, mutta melko varma olen, että se on 52. Tällä hetkellä torso on hieman ongelmallinen koska tuppaan olevaan pahasti 52 ja 54 kokojen välissä. 52 koon trenssit mm. kiristävät harteista kun kädet nostaa eteen (tai autoa ajaessa), mutta 54 koon takit ovat hyvin pussimaisia vyötäröltä.

Vahvasti näyttää siltä, että olisin kallistumassa:
http://eu.suitsupply.com/en/suits/napoli-navy-plain/P2778.html?start=2&cgid=Suits

Vaihtoehtoisesti myös 52 näyttäisi löytyvän:
http://eu.suitsupply.com/en/suits/napoli-blue-plain/P4119.html?start=10&cgid=Suits

Tärkeimmät kysymykseni ovat:

Mitä mieltä kokovalinnasta?
Kumpi puku soveltuu mielestänne paremmin erikseen pidettävänä? (takki ja chinot tai housut ja neule)

Vastaustanne armollisesti odottaen ja siitä jo valmiiksi herroja kiittäen.