Kirjoittaja Aihe: Suitsupply  (Luettu 654121 kertaa)

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1230 : 11.04.15 - klo:22:30 »
Konna on Kreikassa ryyppäämässä, ei hän ehdi.

Joo prkl ny ei pysty. Onhan toi aika tiukka poisto.

Bordeaux

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1744
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1231 : 26.04.15 - klo:11:04 »
Tuli sorruttua tuohon paitaan, kun oli akuutti tarve ja edullinen hinta+ilmainen nopea toimitus yhdistyivät.
http://eu.suitsupply.com/en/shirts/blue-shirt/H4845.html?start=1&q=H484504

Onhan noita varoiteltu paperinohuiksi, mutta tämä kangas on kuin virsikirjan sivua. Eikä siliä millään, pellavakin on helpompi. Mitoitus on kyllä ok, oudon pitkää kalvosinta lukuunottamatta. Ei jatkoon.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1232 : 26.04.15 - klo:14:41 »
Olisko se niin että Suittarin paidat menevät akseliin Kiinapaskaa?

Jaydee

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 71
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1233 : 26.04.15 - klo:16:18 »
Made in Thailand siinä lapussa näköjään lukee. Kaikki mun ostamat paidat on tosin tehty Makedoniassa, mutta ne ovatkin olleet 79-99 € hintaluokissa. Ihan tyytyväinen olen ollut. Usein myös minimalistisen mielenkiintoisia kankaita, joista kutomokin mainittu. Kalvosimet ovat pehmeät, joten näillä ei pääse tavoittelemaan maksimaalisen jäykkää olemusta. Hollantilaista vartalotyyppiä edustaville 38"-hihojen saatavuus kaikissa fiteissä erittäin kova etu.

vililikku

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 574
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1234 : 06.05.15 - klo:17:59 »
Olisko teillä ehdotuksia Copenhagen- tai Havana-fitistä kesäpuvuksi, jonka takkia voisi käyttää myös irtotakkikäytössä ja mielellään vielä ympäri vuoden? Rajataan vielä sen verran, että värinä navy ei kelpaa, koska sellainen mulla on, ja oikeastaan väri olisi mieluiten kokonaan joku muu kuin sininen. Materiaalina periaatteessa kaikki käy.

jra72

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 237
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1235 : 07.05.15 - klo:09:03 »
Mitä mieltä konsensus on suittarin pellavatakkien kankaan laadusta? Mulla on pari vuotta vanha copenhagen ja se on melko kevyttä (ja siten ilmeisesti paljon ryppyjä keräävää) kuin vertaa vaikka äskettäin kaupoissa hivelemiini ToS ja Sand -pellavatakkeihin.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1236 : 07.05.15 - klo:09:14 »
Mun mielestä suittarilla on kankaat laadultaan erittäin asiallisia ja halpa hinta vaan parantaa tilannetta. Pellava on kevyttä ja rypistyy ja sellaisena siitä pidän.

Itselläni on pellavainen Hudson joka on erittäin jees.

vililikku: Löytyy kaapista myös tuo oliivinvihreä Copenhagen. Takki menee irrallaan mainiosti ja housutkin menisi ellei olisi jo parit rennommat chinot vihreinä. Ympärivuotiseen käyttöön ei ehkä tuosta silti ole kun on sellainen aika ohut ja lujan oloinen kangas joka ei juuri lämmitä.

vapsa

  • Kisälli
  • Viestejä: 30
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1237 : 10.05.15 - klo:18:27 »
Olen tässä yrittänyt etsiä tietoa, että mikä SS pukumalleista olisi sopivin tämmöiselle lyhyelle ja kohtuullisen rotevalle kaverille. Etsin siis tummansinistä yleispukua, jonka takkia voisi käyttää myös erikseen. Hartioista löytyy aika paljon pyöreyttä. Olisiko suosituksia mallista? Oma pituus 175 cm, rinnanympärys 117, vyötärö 100, hiha 63. Shoulder mitta 47 vanhassa puvussa, joka mielestäni aika reilusti topattu hartioista.

Size advisor ehdottaa Siennasta ja Napolista kokoa 26, mutta näissä takin rinnanympärys 116. Tämä ilmeisesti kuitenkin liian pieni? Kiitos jo etukäteen.

Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1238 : 14.05.15 - klo:10:38 »
^Suittarin size advisor ehdottaa ihan mitä sattuu. Itselläni on tullut ehdotuksia 44-52 ja kaikki puvut ovat 48-numerolla juuri sopivia.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9275
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1239 : 14.05.15 - klo:13:15 »
SS:n mitat heittävät sentillä tai parilla per takki, joten monta olen tylysti palauttanut. Samoin tuo size advisor on tekninen vitsi, sillä sen ehdottamat eivät olisi minulle istuneet sitten lainkaan. Jos tilillä sattuu olemaan paljon rahaa, kätevintä vain on tilata sama koko useassa eri leikkauksessa, niin kerralla selviää erot leikkausten välillä ja tilaaminen on paljon helpompaa jatkossa. Toki kaikki puvut tulee muodistaa ompelijalla, jotta istuvuus on mukavin mahdollinen, joten lisähintaa on hyvä laskea 20-100 euroa arviolta. Toinen optio on matka Hollantiin SS-myymälään.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

kapten GT

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2908
  • Stiff Upper Lip
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1240 : 14.05.15 - klo:13:30 »
^ Myös voi käydä Lontoossa, jossa Suit Suplylla on myymälä.
Sivistyneen ihmisen kvartaali on 25 vuotta

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1241 : 14.05.15 - klo:17:04 »
Tai Latviassa tai Liettuassa tai kohta myös Ruotsissa.

CoccoBill

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 614
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1242 : 15.05.15 - klo:09:52 »
Onkos muuten hinnat näissä kaikissa samat? Olen käynyt vain damissa ja ainakin siellä hinnat taisi olla eurolleen samat kuin verkossa.

Jaydee

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 71
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1243 : 15.05.15 - klo:10:44 »
Lontoossakin hinnat oli samat, tosin valuutta vain eri...

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1244 : 15.05.15 - klo:10:50 »
Jotakuinkin samat hinnat kaikkialla, vähän voi valuuttakurssit toki vaikuttaa. Mutta esim nyt kun Latviassa on eurot niin samat hinnat kuin netissä. Myös modit on todella halpoja liikkeissä.