Kirjoittaja Aihe: Suitsupply  (Luettu 655060 kertaa)

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9276
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1215 : 23.03.15 - klo:14:15 »
Hihaa saa edestä noin sentin lyhemmäksi kätevästi, mutta jos tämä ei riitä, pitää homma tehdä kädentien kohdalta. Se on kallista hupia, sillä hiha täytyy irrottaa kokonaan. Toimivat napinreiät ovat SS:n ikävä tavaramerkki, sillä ilman niitä muutokset olisivat helpompia.
Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

laavu

  • Kisälli
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1216 : 23.03.15 - klo:17:10 »
Mun 46-kokoiselle yläkropalle ko. puvun takki koossa 44 istuu kyllä todella hyvin. Vyötärö on kyllä kapea, mutta 44-kokoiset takit on yleensä joka suuntaan liian nafteja. Oon kuitenkin viitisen senttiä ja kiloa pienempi kuin nimimerkki laavu joten epäilen että pieneksi jää.

On muuten hyvä puku.

No joo, kovasti itseäni mittailin ja kokotaulukoiden valossa parhaalta (ja myös advisorin mielestä, jos sillä nyt väliä on) tuntui koko 44. Kapeaharteinen kukkakeppi olen rakenteeltani ja olkapäiden leveys on luokkaa 43cm (olkalisäkkeiden kärkien väli). En sitten tiedä, paljonko noissa rinta- ja vyötärömitoissa pitää olla ekstraa, jotta fitti olisi sopiva?
« Viimeksi muokattu: 23.03.15 - klo:20:11 kirjoittanut laavu »

Oliver Twist

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1217 : 23.03.15 - klo:19:32 »
Onko Napoli Suitsupplyn budjettiluokan puvuista levein leikkaukseltaan? Kyselin jokin aika sitten aloittelijoiden ketjussa Suittarin pukujen hihanapeista ja (osittain myös) sen perusteella jätin puvun ostamatta, koska hieman toista metriä pitkänä ja suhteellisen leveäharteisena en uskonut yhdenkään puvuista istuvan minulle siten, että hartoiden leveys ja hihan pituus osuvat samalle kiertoradalle.

Osaatteko kertoa muita eroja istuvuudessa/leikkauksessa Napolin, Lazion, Yorkin ja Siennan väliltä? Suitsupplyn videoista ja kuvista en saanut oikein selvää muuten kuin pienten yksityiskohtien osalta, sillä niin rikasta kehumista sivun omat kuvailut ovat (more elegant, most luxurious jne. ). Ilmaiseksihan noita voisi testata, mutta sitten pelottaa että pitäisin ne...

reachr

  • Kisälli
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1218 : 23.03.15 - klo:21:01 »
Kiitos vastauksista. Jos York on kapeaharteisin malli, niin sen saakin sitten valitettavasti unohtaa suosiolla, kun yleensä ongelmana ylipäätänsä vaatteissa on se, että muuten sopivat ottavat lähes poikkeuksetta hartioista kiinni. Napoli taitaisi olla vähän leveämpää mallia, mutta ei sekään kovin sopivalta size advisorin perusteella vaikuta. Omat mitat on suurinpiirtein: hartiat 48cm, rinnanympärys 104cm, vyötärö 90cm ja sopiva hihojen pituus varmaan jotain alle 60cm(pituutta 173cm). Düsseldorfin putiikissa näyttäisi tosiaan onnistuvan muokkauksetkin, mutta kun itsellä ei ole näistä mitään kokemusta, niin mahtaakohan näillä mitoilla löytyä järkevää lähtökohtaa mistä lähteä liikkeelle?

laavu

  • Kisälli
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1219 : 27.03.15 - klo:19:21 »
No joo, kovasti itseäni mittailin ja kokotaulukoiden valossa parhaalta (ja myös advisorin mielestä, jos sillä nyt väliä on) tuntui koko 44. Kapeaharteinen kukkakeppi olen rakenteeltani ja olkapäiden leveys on luokkaa 43cm (olkalisäkkeiden kärkien väli). En sitten tiedä, paljonko noissa rinta- ja vyötärömitoissa pitää olla ekstraa, jotta fitti olisi sopiva?

No, puku saapui tänään ja tässä jokunen (huonohko) kännykkäräpsy siitä. Puku siis SS York koossa 44, itse 180cm ja paino jossain 67-69kg välissä. Omat huomioni:

- takki suht ok mutta hihojen pituus ehkä vähän lyhyt --> ompelijalle säädettäväksi, ehkä 1cm jos varaa?
- housut vyötäröltä tiukahkot, oma farkkukoko 31" ja noiden pitäisi olla aika samoissa mutta tiukemmalta tuntuu --> ompelijalle säädettäväksi takasaumasta, jos mukavuus vähän paranisi

Olen itse aika aloittelija vielä pukujen kriittisemmän tarkastelun saralla. Mitä sanoo raati, jatkoon vai ei jatkoon?

https://drive.google.com/file/d/0BzFNVyrt_CynQTNKaV9qNFl0dFE/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0BzFNVyrt_Cynd1JOVEJLb3RRSTQ/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0BzFNVyrt_CyndnI3YVF2OUhpZ2s/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0BzFNVyrt_CynV0JZRUR1QVpvUTQ/view?usp=sharing
« Viimeksi muokattu: 27.03.15 - klo:19:23 kirjoittanut laavu »

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1220 : 27.03.15 - klo:21:53 »
Aivan liian lyhyet hihat. Tuskin 1 cm riittää.

laavu

  • Kisälli
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1221 : 27.03.15 - klo:23:22 »
Aivan liian lyhyet hihat. Tuskin 1 cm riittää.

Kiitos kommentista ja samaa mieltä olen kanssasi. En kerinnyt vielä tutkimaan tarkemmin mutta ilmeisesti näissä yleensä pelivaraa on? Maira aikaisemmin tässä ketjussa kommentoikin, että 15mm näiden toiminnallisten hihansuunappien kanssa lienee ylärajoilla pidennyksen suhteen ulkonäön pysyessä vielä siedettävänä.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1222 : 27.03.15 - klo:23:54 »
Sitä luokkaa. Mutta toi 15 mm on sekin todennäköisesti liian vähän. Muista että kangas vetää tossa todennäköisesti kurttuun kyynärtaipeesta (vai mikä helvetti se kohta on josta aina verikoekin otetaan) ja hiha lyhenee entuudestaan kun takki on ollu muutaman kerran käytössä. Kun noin kintaalla ollaan niin jokainen milli vaikuttaa siihen miltä toi näyttää.

« Viimeksi muokattu: 27.03.15 - klo:23:57 kirjoittanut konda »

vililikku

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 574
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1223 : 28.03.15 - klo:10:58 »
Istuvuus pl. hihojen pituus näyttää muuten olevan erinomainen!

C o r l e o n e

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 207
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1224 : 08.04.15 - klo:19:50 »
Uusi puku saapui. En muista milloin viimeksi sain yhtä voimakkaita tuntemuksia kankaasta, joten tämä VBC:n kutoma jättikalanruoto on pakko todeta uskomattomaksi. Antakaa minun vielä tavata tämä: us-ko-ma-ton.

SuitSupply voisi tuplata hintansa heti huomenna ja silti se tarjoaisi yhden parhaista hinta-laatudiileistä, jos kangas, malli ja leikkaus vain kohtaavat.





Omaa kokoa oli tullut lisää varastoon. Laitoin tilaukseen :)

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1225 : 09.04.15 - klo:14:45 »
Tais lipsahtaa vähän kikkailun puolelle?


Co-re

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 3760
  • Insinööri
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1226 : 11.04.15 - klo:20:41 »
^Konna, joku giffi tähän ja äkkiä

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1227 : 11.04.15 - klo:21:27 »
Konna on Kreikassa ryyppäämässä, ei hän ehdi.

Ville

  • Satraappi
  • Ylläpitäjä
  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 9276
    • Profiili
    • http://www.keikari.com
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1228 : 11.04.15 - klo:21:40 »
Gifiä pyydettiin, mutta jpegiä toimitetaan!

Pukimo Raivio: miesten käytetyt vaatteet - laatua järkihinnalla.
/

puu

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1152
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #1229 : 11.04.15 - klo:22:29 »
^
Sopii hyvin