Kirjoittaja Aihe: Suitsupply  (Luettu 655130 kertaa)

danius

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 2256
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #615 : 23.02.13 - klo:22:38 »
No onhan se pukumaisempi, mutta itse ainakin olen miettinyt että voisi käyttää irtotakkinakin. Ei tietysti kaikista epämuodollisimmasta päästä. Ei siinä sellaista kiiltoa ole kuitenkaan ollenkaan kuin suittarin kuvissa. Lisääkö ne kuviin jonkun flashy-efektin, en tiedä.
I´m not a snob. I´m exclusive! - Frasier Crane.

JJV

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 156
    • Profiili
Vs: Re: Suitsupply
« Vastaus #616 : 25.02.13 - klo:19:44 »
Viime tiistaina tilaamani khaki-db toimitettiin tänään käteeni. Ensimmäisen kerran ups-man kävi jättämässä lapun kerrostalon lukittuun alaoveen jo perjantaina, mutta tänään toimittivat sen työpaikalleni. Nopeaa toimintaa siis SSltä/UPSilta!

Constant

  • Edistynyt
  • *
  • Viestejä: 51
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #617 : 27.02.13 - klo:21:42 »
Copenhagen 48, Havana 94, Napoli 46 ja Boston 48 kokeiltavissa Helsingin keskustassa ensi viikolla UPS-miehen vierailun jälkeen. YV tavoittaa.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Suitsupply
« Vastaus #618 : 28.02.13 - klo:10:11 »
Melko fakiiria toimintaa Suittarilta. Tilasin puvun sunnuntai-iltana ja nyt se on matkalla Kangasalle. Ei tässä mitään, mutta tekstari toimituksesta tuli vaimon kännykkänumeroon, jota en ole mihinkään laittanut. Enhän minä sitä edes ulkoa muista.

Sinänsä jees, koska hän on kotona sitä vastaanottamassa, minä en.

mbch

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 884
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #619 : 28.02.13 - klo:10:26 »
Melko fakiiria toimintaa Suittarilta. Tilasin puvun sunnuntai-iltana ja nyt se on matkalla Kangasalle. Ei tässä mitään, mutta tekstari toimituksesta tuli vaimon kännykkänumeroon, jota en ole mihinkään laittanut. Enhän minä sitä edes ulkoa muista.

Sinänsä jees, koska hän on kotona sitä vastaanottamassa, minä en.
Tämä on sitä next-level kamaa.. asiakaspalvelussa.

Ron Burgundy

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1030
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #620 : 28.02.13 - klo:12:06 »
Melko fakiiria toimintaa Suittarilta. Tilasin puvun sunnuntai-iltana ja nyt se on matkalla Kangasalle. Ei tässä mitään, mutta tekstari toimituksesta tuli vaimon kännykkänumeroon, jota en ole mihinkään laittanut. Enhän minä sitä edes ulkoa muista.

Vaimo tilannu jotain lahjaks Suittarilta, pistäny saman kotiosoitteen ja oman numeronsa jne...?
Kaulahuivi on tarpeen aina kylmemmillä ilmoilla, kun kaula jää paljaaksi. -Ylellinen Elämä
Ihan nyt ystävällisesti sanon että unohda tän foorumin aivopesu ja astu pois siitä muotista mihin sut on näemmä hakattu. -konda

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #621 : 28.02.13 - klo:13:05 »
Tulossa Suittarilta Soho ja Havana koissa 94 ja 98 molemmissa malleissa. Tarvittaessa voi sovittaa ensi viikon puolivälin/lopun aikana Herttoniemessä.

mairaksinen

  • Vieras
Vs: Suitsupply
« Vastaus #622 : 01.03.13 - klo:07:13 »
Puku tuli illalla ja varsin hyvin istuu. MTOP-kuvat tulevat kunhan on hihat ja lahkeet lyhennetty.


tjt

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 157
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #623 : 02.03.13 - klo:16:42 »
Onko kukaan tutkaillut luonnossa tuota Havana fitin villa-pellavapukua (http://eu.suitsupply.com/suits/suit-blue-plain-havana-p3500/P3500,en,pd.html?start=95&cgid=Suits&srule=Fit)? Kuvista ei saa taas(kaan) kunnon käsitystä tarkasta sävystä - kokokuvassa näyttää hyvin voimakkaalta siniseltä, muissa taas paljon murretummalta. Kumpi lienee lähempänä totuutta?

Juha

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 593
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #624 : 02.03.13 - klo:18:35 »
Sanoisin, että ton mallin päällä värisävy on lähimpänä totuutta, ehkä oikeasti vähän vaaleampi. Kangas on aika eläväinen, niin valokuvautuu huonosti.

En tiedä onko tässä irtotakissa sama kangas, ainakin valmistaja on sama, mutta mielestäni puku on lähempänä tätä värisävyä.
« Viimeksi muokattu: 02.03.13 - klo:18:37 kirjoittanut Juha »

Farmer John

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 1498
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #625 : 02.03.13 - klo:18:38 »
Täysin off-topic mutta käytätkö sä Maira jotain filtteriä vai miten noi sun kuvat on aina noin keltaisia?

Riki Sorsan veli

  • Vieras
Vs: Suitsupply
« Vastaus #626 : 02.03.13 - klo:19:35 »
^paska kamera

tjt

  • Flanööri
  • **
  • Viestejä: 157
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #627 : 02.03.13 - klo:21:44 »
Sanoisin, että ton mallin päällä värisävy on lähimpänä totuutta, ehkä oikeasti vähän vaaleampi. Kangas on aika eläväinen, niin valokuvautuu huonosti.

En tiedä onko tässä irtotakissa sama kangas, ainakin valmistaja on sama, mutta mielestäni puku on lähempänä tätä värisävyä.

Kiitos, Juha. Toiminee sekä pukuna että irtotakkina?

Juha

  • Auktoriteetti
  • ****
  • Viestejä: 593
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #628 : 02.03.13 - klo:21:50 »
Toimii.

konda

  • Legenda
  • *****
  • Viestejä: 8975
    • Profiili
Vs: Suitsupply
« Vastaus #629 : 02.03.13 - klo:22:02 »
^paska kamera

Tämä ja asetukset selvästi fluorivalolle.